Gå til innhold

Ari Behn har tatt selvmord!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så trist at det er nesten ikke til å tro. Mannen var åpen om sine depresjoner og hvordan dette førte til et for høyt alkoholforbruk. Allikevel, føler jeg, at han ble mobbet av pressen og nordmenn flest. Hvorfor fikk han ikke den hjelpen han tydeligvis trengte?

Jeg har selv levd med en deprimert mann og jeg forstår at samlivet for Martha har nok vært langt fra enkelt. Jeg synes så utrolig synd på begge to!

Anonymkode: dcce8...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du skrev :   ...... 

Anonymkode: 7abd4...35e

Det trenger ikke å bety at personen ikke mente det. Prikkene er vel ment som tenkende. 

Anonymkode: 81fc2...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er rar, men jeg synes det er merkelig at det ikke er kommet noen konspirasjonsteorier om selvmordet og Ari Behn. Hvor er gærningene blitt av? :klo:

Anonymkode: fbbfd...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jeg er rar, men jeg synes det er merkelig at det ikke er kommet noen konspirasjonsteorier om selvmordet og Ari Behn. Hvor er gærningene blitt av? :klo:

Anonymkode: fbbfd...88f

Gærningene? De gærne er vel de som blankt tror på alt som står i VG.

Anonymkode: f8c6e...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jeg er rar, men jeg synes det er merkelig at det ikke er kommet noen konspirasjonsteorier om selvmordet og Ari Behn. Hvor er gærningene blitt av? :klo:

Anonymkode: fbbfd...88f

Har du lest på nyhetsspeilet.no =?

Anonymkode: 27f1e...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jeg er rar, men jeg synes det er merkelig at det ikke er kommet noen konspirasjonsteorier om selvmordet og Ari Behn. Hvor er gærningene blitt av? :klo:

Anonymkode: fbbfd...88f

Noe av det første som kom (i alle fall i utenlandsk media) var overgrepsanklagene han kom med mot Spacey, og at Spacey nylig hadde lagt ut en video. 

Anonymkode: dccf5...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den mannen har satt spor i meg. Selv om jeg ikke kjente han... Etter hans død så jeg dokumentaren "ari og halve kongeriket". Jeg syns bare han virka så utrolig flott, snill, empatisk... Siden beskjeden har jeg slitt med å få han ut av hode. Akkurat som om jeg har vanskelig for å akseptere at det er sant. Jeg vil så gjerne han skal være i live, få hjelp, bli lykkelig igjen. Jeg har ikke opplevd dette på samme måte når det er mennesker jeg ikke kjenner som har gått bort før. Er det noen som kjenner litt det samme? 

Anonymkode: 7969d...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg måtte logge inn for å svare på denne tråden da jeg føler det helt som deg HI. Går faktisk hele døgnet å tenker på han. Var på kino forrige dagen, så da at en dame hadde han som bakgrunnsbilde. Virker som det er flere som kjenner på dette, men jeg vil bare gi han en stor klem. Så trist at han døde med en følelse av at han ikke var likt. For jeg likte han veldig godt. Skulle ønske jeg kunne fortalt han det ❤😥🙏 

Anonymkode: 0bc83...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at man får slike følelser for folk man ikke kjenner og aldri har møtt, så nei.Absolutt ikke!

Anonymkode: e3b67...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke skjønner noe av, det er at personer som har mislikt han hele tiden, plutselig synest han er så fantastisk etter at han er død, litt for sent da egentlig. 

Anonymkode: e2985...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner han ikke og det er trist. En av våre største ofre for dobbeltmoralske Norge. Omtrent mobbet til selvmord, på grensen til hatet. For så vips, hyllet som kongelig etter sin død. Blir ikke kvalm av Ari, men menneskene rundt.

Anonymkode: 6d686...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kjenner han ikke og det er trist. En av våre største ofre for dobbeltmoralske Norge. Omtrent mobbet til selvmord, på grensen til hatet. For så vips, hyllet som kongelig etter sin død. Blir ikke kvalm av Ari, men menneskene rundt.

Anonymkode: 6d686...869

Det har du overhodet ikke noe grunnlag for å uttale deg om.

Anonymkode: c4007...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har du overhodet ikke noe grunnlag for å uttale deg om.

Anonymkode: c4007...f6e

Det er jo sannheten. Hun har helt rett!

Anonymkode: 0bc83...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som har mobbet han, egentlig? Jeg har lest om han i media og har aldri hatt inntrykk av at han ble plaget. 

Han var en påfugl som fikk/krevde oppmerksomhet, og da må man tåle både ris og ros. Og det tror jeg han var fullt klar over, og aksepterte  

Jeg tenker at han slet med andre demoner enn media og kommentarer på fb fra elever fra Livets Harde Skole. 

Forferdelig trist at en pappa, sønn, bror og kjæreste ikke klarte å bekjempe mørket. 

Anonymkode: eb37e...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er det som har mobbet han, egentlig? Jeg har lest om han i media og har aldri hatt inntrykk av at han ble plaget. 

Han var en påfugl som fikk/krevde oppmerksomhet, og da må man tåle både ris og ros. Og det tror jeg han var fullt klar over, og aksepterte  

Jeg tenker at han slet med andre demoner enn media og kommentarer på fb fra elever fra Livets Harde Skole. 

Forferdelig trist at en pappa, sønn, bror og kjæreste ikke klarte å bekjempe mørket. 

Anonymkode: eb37e...ce8

Dette er vas. Du har visst ikke satt deg godt nok inn i alt. Dessverre. Det handler ikke om ris og ros i moderate mengder. Det har vært ren sverte kampanje mot denne mannen. 

Anonymkode: 0bc83...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er det som har mobbet han, egentlig? Jeg har lest om han i media og har aldri hatt inntrykk av at han ble plaget. 

Han var en påfugl som fikk/krevde oppmerksomhet, og da må man tåle både ris og ros. Og det tror jeg han var fullt klar over, og aksepterte  

Jeg tenker at han slet med andre demoner enn media og kommentarer på fb fra elever fra Livets Harde Skole. 

Forferdelig trist at en pappa, sønn, bror og kjæreste ikke klarte å bekjempe mørket. 

Anonymkode: eb37e...ce8

Det er til en viss grad et menneske skal klare å stå i alt. 

Anonymkode: 0bc83...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mia Gundersen beskriver Behn som en «sjelevenn», og en lysende person som mange misforstod.

 

I de siste av dine år forsøkte jeg å være en bauta for deg som sto ved din side,
som aldri ga deg opp, og som alltid forsøkte å vise deg veien ut av fortvilelsen.
Men ditt følsomme sinn og ditt store hjerte klarte ikke mere savn, lengsel og anger.
Livet ble for smertefullt!

Anonymkode: 0bc83...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mia Gundersen beskriver Behn som en «sjelevenn», og en lysende person som mange misforstod.

 

I de siste av dine år forsøkte jeg å være en bauta for deg som sto ved din side,
som aldri ga deg opp, og som alltid forsøkte å vise deg veien ut av fortvilelsen.
Men ditt følsomme sinn og ditt store hjerte klarte ikke mere savn, lengsel og anger.
Livet ble for smertefullt!

Anonymkode: 0bc83...564

Sitatet her er fra Per Heimly ❤️

Anonymkode: ed623...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er vas. Du har visst ikke satt deg godt nok inn i alt. Dessverre. Det handler ikke om ris og ros i moderate mengder. Det har vært ren sverte kampanje mot denne mannen. 

Anonymkode: 0bc83...564

Nei, jeg har virkelig ikke satt meg inn i alt. Jeg har ikke fulgt han på noen plattformer, jeg deler bare mitt inntrykk som jeg har fått via aviser og media forøvrig. 

 

Anonymkode: eb37e...ce8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likevel er mentale sykdommer og selvmord tabu...

Høres litt bedre ut når en kjendis gjør det?.

En time etter glemmer man alle de andre som sliter...

Anonymkode: 88d3b...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...