Gå til innhold

Vanskelig med eks mannens nye kjæreste.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Kanskje han ikke vil omgås deg. Han er ferdig. Begynt på nytt. Hvorfor skal han ta hensyn til deg. 

 

Er du spinnvill? Ja. 

Anonymkode: bf2bf...98a

Ok! Spinnvill fordi jeg syntes at en far har alene tid med barna sine? 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han og familien hans er ferdig med deg. 

Du er mor til hans voksne barn og kommer nok etterhvert å treffe han når barnebarna kommer, men ellers ikke. 

Du har ingen plass i hans familie. Det er naturlig og normalt. Din reaksjon er ingen av delene. 

Anonymkode: 28e10...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ok! Spinnvill fordi jeg syntes at en far har alene tid med barna sine? 

Anonymkode: 0611c...baf

Far har mer enn nok tid ellers i året til alenetid med sine voksne barn. Høytiden hører familien til, og det er nettopp det han gjør nå - han prioriterer sin familie.

Anonymkode: c4e9c...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er dessverre sånn i mange tilfeller. Og det er veldig vondt, om man har hatt en god relasjon. Alle nye ting etter et brudd er vondt. Første bursdag, første jul osv. Og alle nye hendelser som nye kjærester osv. 

Nå er barna deres voksene så da er det nok enda vanskeligere å holde den gode relasjonen med xsvigers. 

Anonymkode: fea42...2f1

Vi har hatt bra relasjon. Men, nå er han bare sur på melding og når jeg ringer. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Far har mer enn nok tid ellers i året til alenetid med sine voksne barn. Høytiden hører familien til, og det er nettopp det han gjør nå - han prioriterer sin familie.

Anonymkode: c4e9c...97a

Hadde han prioritert sin familie så hadde han vært med oss på julaften. Eller i det minste vært alene med sine barn lille julaften.Han er verken gift eller bor med hun nye, så de er ikke familie. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ok! Spinnvill fordi jeg syntes at en far har alene tid med barna sine? 

Anonymkode: 0611c...baf

Alenetid med voksne barn på lille julaften. Spinnvill. Ja. Slutt å syt. Skift dekk sjøl. Hvem som henter og hvem som lager mat er da virkelig ikke noe du skal legge deg borti. G. L. E. M.   D. E. T

Anonymkode: bf2bf...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har hatt bra relasjon. Men, nå er han bare sur på melding og når jeg ringer. 

Anonymkode: 0611c...baf

Du har ikke noe med å sende ham masse masemeldinger eller ringe ham. Kommuniser med dine barn, de er din familie nå - ikke han!

 

Anonymkode: c4e9c...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde han prioritert sin familie så hadde han vært med oss på julaften. Eller i det minste vært alene med sine barn lille julaften.Han er verken gift eller bor med hun nye, så de er ikke familie. 

Anonymkode: 0611c...baf

Nei, han prioriterer det som er hans familie nå. DU er ikke inkludert i hans familie - det er derimot hans nye dame, enten du liker det eller ikke. HUN er en naturlig del av hans familie nå, og han viser det tydelig med å inkludere henne i julen. Og dine barn viser at de har akseptert henne som en del av sin familie også med å ha et normalt godt forhold til henne.

DU er den som ikke er en del av familien.

Hvorfor skaffer du deg ikke profesjonell hjelp når du har slike vrangforestillinger og ikke greier å komme akseptere den virkeligheten du selv har skapt?

Anonymkode: c4e9c...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke problemet. DU er problemet. 

Skjønner du ikke hva en skilsmisse er? Hold deg unna. Slutt å legg skylden på kjæresten hans. 

Anonymkode: 471ac...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, han prioriterer det som er hans familie nå. DU er ikke inkludert i hans familie - det er derimot hans nye dame, enten du liker det eller ikke. HUN er en naturlig del av hans familie nå, og han viser det tydelig med å inkludere henne i julen. Og dine barn viser at de har akseptert henne som en del av sin familie også med å ha et normalt godt forhold til henne.

DU er den som ikke er en del av familien.

Hvorfor skaffer du deg ikke profesjonell hjelp når du har slike vrangforestillinger og ikke greier å komme akseptere den virkeligheten du selv har skapt?

Anonymkode: c4e9c...97a

De blir jo tvunget til å akseptere henne iom at hun tydeligvis må være med på alt.  
Vi vil alltid være foreldre til våre barn, bli beste foreldre sammen, være der da våre barn gifter seg så familie vil vi alltid være. Hun får jo bare være med, men en del av den familien vi har med våre to barn vil hun aldri bli. Jeg er lei av at han er så utrivelig da jeg ringer/ melder så jeg kommer ikke til å gidde å gjøre det mer. Så er det hans tap at han ikke får info om barna osv.  
Så får han få info osv da han snakker med dem, jeg gidder ikke informere han lenger. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er ikke problemet. DU er problemet. 

Skjønner du ikke hva en skilsmisse er? Hold deg unna. Slutt å legg skylden på kjæresten hans. 

Anonymkode: 471ac...ef5

Jeg er jo ikke interessert i å ha han tilbake, det er jo for barnas skyld jeg har kontakt med han og svigerfamilien. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De blir jo tvunget til å akseptere henne iom at hun tydeligvis må være med på alt.  
Vi vil alltid være foreldre til våre barn, bli beste foreldre sammen, være der da våre barn gifter seg så familie vil vi alltid være. Hun får jo bare være med, men en del av den familien vi har med våre to barn vil hun aldri bli. Jeg er lei av at han er så utrivelig da jeg ringer/ melder så jeg kommer ikke til å gidde å gjøre det mer. Så er det hans tap at han ikke får info om barna osv.  
Så får han få info osv da han snakker med dem, jeg gidder ikke informere han lenger. 

Anonymkode: 0611c...baf

Nei.

Du og dine barn er familie. Han og barna deres er familie. Du og han er IKKE familie. Dere har barn sammen, det gjør dere ikke lenger til en familie.

For dine barn er både du og han familie, men dere er ikke lenger én samlet familie. Dine barn har nå en delt familie, fordi du ønsket det slik da du skilte deg. Og jo, hans nye dame er nå også en del av dine barns familie, og fortsetter de to å være sammen så fortsetter hun å være en del av dine barns familie og din ekssvigerfamilies familie. Så når dine barn en dag selv gifter seg, så får de begge sidene av familien i bryllupet. Det er opp til deg å akseptere det. Jeg kjenner noen som valgte å ikke invitere egen mor i eget bryllupet, fordi denne moren laget like mye kvalm som du gjør og var like urimelig som det du er. Du skader ungene dine slik du holder på!

Dine barn er mer enn voksne nok til å gi far den informasjonen om sine liv til far selv. Du har egentlig ingen grunn til å ha kontakt med ham.

Slik du oppfører deg virker du irrasjonell. Du risikerer å skyve dine barn fra deg. Ditt valg i så fall. Så vil du deg selv og dine unger vel så skaffer du deg profesjonell hjelp.

Anonymkode: c4e9c...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er jo ikke interessert i å ha han tilbake, det er jo for barnas skyld jeg har kontakt med han og svigerfamilien. 

Anonymkode: 0611c...baf

Men du har skilt deg fra familien. Du MÅ gjøre plass til den nye kjæresten. HUN er svigerdatter nå. Hun er en naturlig gjest i familiebesøk, ikke du. Det må du bare akseptere!

Ærlig talt. Du fremstår jo rett og slett dum. 

Anonymkode: 471ac...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De blir jo tvunget til å akseptere henne iom at hun tydeligvis må være med på alt.  
Vi vil alltid være foreldre til våre barn, bli beste foreldre sammen, være der da våre barn gifter seg så familie vil vi alltid være. Hun får jo bare være med, men en del av den familien vi har med våre to barn vil hun aldri bli. Jeg er lei av at han er så utrivelig da jeg ringer/ melder så jeg kommer ikke til å gidde å gjøre det mer. Så er det hans tap at han ikke får info om barna osv.  
Så får han få info osv da han snakker med dem, jeg gidder ikke informere han lenger. 

Anonymkode: 0611c...baf

De er voksne. Det er ingen grunn til at du skal ringe og informere.

Forstår godt at han er lei av deg

Anonymkode: 471ac...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De er voksne. Det er ingen grunn til at du skal ringe og informere.

Forstår godt at han er lei av deg

Anonymkode: 471ac...ef5

Har gjort dette for å beholde den gode relasjonen vi har hatt. Men, er jo tydelig at han ikke er interessert i det lenger, så det får bli hans tap. Han får sitte der med den nye dama og leke familie sammen med hans side av familien. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei.

Du og dine barn er familie. Han og barna deres er familie. Du og han er IKKE familie. Dere har barn sammen, det gjør dere ikke lenger til en familie.

For dine barn er både du og han familie, men dere er ikke lenger én samlet familie. Dine barn har nå en delt familie, fordi du ønsket det slik da du skilte deg. Og jo, hans nye dame er nå også en del av dine barns familie, og fortsetter de to å være sammen så fortsetter hun å være en del av dine barns familie og din ekssvigerfamilies familie. Så når dine barn en dag selv gifter seg, så får de begge sidene av familien i bryllupet. Det er opp til deg å akseptere det. Jeg kjenner noen som valgte å ikke invitere egen mor i eget bryllupet, fordi denne moren laget like mye kvalm som du gjør og var like urimelig som det du er. Du skader ungene dine slik du holder på!

Dine barn er mer enn voksne nok til å gi far den informasjonen om sine liv til far selv. Du har egentlig ingen grunn til å ha kontakt med ham.

Slik du oppfører deg virker du irrasjonell. Du risikerer å skyve dine barn fra deg. Ditt valg i så fall. Så vil du deg selv og dine unger vel så skaffer du deg profesjonell hjelp.

Anonymkode: c4e9c...97a

Nye dama er ikke del av mine barns familie og hun vil aldri bli det. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nye dama er ikke del av mine barns familie og hun vil aldri bli det. 

Anonymkode: 0611c...baf

Jo. Hun er det. Du er den eneste som ikke innser det!

Anonymkode: 471ac...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har gjort dette for å beholde den gode relasjonen vi har hatt. Men, er jo tydelig at han ikke er interessert i det lenger, så det får bli hans tap. Han får sitte der med den nye dama og leke familie sammen med hans side av familien. 

Anonymkode: 0611c...baf

De leker ikke familie. De ER familie

Anonymkode: 471ac...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nye dama er ikke del av mine barns familie og hun vil aldri bli det. 

Anonymkode: 0611c...baf

Jo, hun er det, noe både barnas far og barna nå aksepterer. Fortsetter de å være sammen vil hun for alltid være dine barns stemor og en viktig del av dine barns familie.

Ring legen din etter nyttår og skaff deg hjelp, det er lenge siden din forrige tråd, og du er like virkelighetsfjern nå som da.

Anonymkode: c4e9c...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du troller, sant? 

Anonymkode: 8beeb...49c

Skulle ønske jeg kunne si ja, men dessverre ikke. Situasjonen er som den er. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jo, hun er det, noe både barnas far og barna nå aksepterer. Fortsetter de å være sammen vil hun for alltid være dine barns stemor og en viktig del av dine barns familie.

Ring legen din etter nyttår og skaff deg hjelp, det er lenge siden din forrige tråd, og du er like virkelighetsfjern nå som da.

Anonymkode: c4e9c...97a

Jeg ønsker bare å fortsette en god relasjon og ikke minst vise barna at vi alle kan være sammen som voksne mennesker i f.eks familieselskaper. Julaften burde han vært hos oss og beholdt tradisjoner som vi alltid har hatt. Utover det så kan han være sammen med henne så mye han vil. Jeg gjør det ikke for min skyld, men for barnas skyld. Jeg vil ikke ha han tilbake. 

Anonymkode: 0611c...baf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ønsker bare å fortsette en god relasjon og ikke minst vise barna at vi alle kan være sammen som voksne mennesker i f.eks familieselskaper. Julaften burde han vært hos oss og beholdt tradisjoner som vi alltid har hatt. Utover det så kan han være sammen med henne så mye han vil. Jeg gjør det ikke for min skyld, men for barnas skyld. Jeg vil ikke ha han tilbake. 

Anonymkode: 0611c...baf

Nei, han burde ikke det. Dere er ikke sammen lenger, og han har ingen forpliktelser til deg. Han har en ny kvinne i livet. Det er naturlig å feire med henne. 

Barna er voksne. Slutt å snakk om dem som om de er stakkars små barn

Anonymkode: 471ac...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik du fremstår, tenker jeg «barna» mer enn gjerne feirer høytider med sin fars familie, inkl bonusmammaen. 

Anonymkode: 12092...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...