Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #26 Skrevet 21. desember 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk tror kanskje jeg sier det jeg, som du sier ærlighet er best, så får jeg heller bare gå videre hvis hun ikke er intressert, er kanskje det jeg trenger faktisk, en bekreftelse, takket nei til andre fordi jeg synes det blir feil når jeg liker en, men nå er det greit og finne det ut. Takk for du pushet meg og god jul Anonymkode: 1887a...5bb Gjør det. Hvis hun er interessert er jo det flott. Hvis hun ikke er det så er det bedre å finne det ut nå enn å bruke masse mer tid på å fokusere på ei som det da ikke vil bli noe mer med, og da kan du jo heller åpne for å treffe andre etterhvert. Lykke til og god jul til deg også Anonymkode: 8cd68...10b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #27 Skrevet 21. desember 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Gjør det. Hvis hun er interessert er jo det flott. Hvis hun ikke er det så er det bedre å finne det ut nå enn å bruke masse mer tid på å fokusere på ei som det da ikke vil bli noe mer med, og da kan du jo heller åpne for å treffe andre etterhvert. Lykke til og god jul til deg også Anonymkode: 8cd68...10b Tusen takk ❤️ Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #28 Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar alle sammen Ja kanskje jeg skal sende en blomst,men skriver jo uansett god jul og godt nyttår, skal ikke fortelle det Anonymkode: 1887a...5bb Du har tenkt til å sende blomster uten å skrive hvem det er fra? Hva er poenget med det, det kan fort oppleves ekkelt for mottaker og det er vel ikke det du ønsker å oppnå? Anonymkode: 03e26...520
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #29 Skrevet 21. desember 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Du har tenkt til å sende blomster uten å skrive hvem det er fra? Hva er poenget med det, det kan fort oppleves ekkelt for mottaker og det er vel ikke det du ønsker å oppnå? Anonymkode: 03e26...520 Nei uten og skrive at jeg er forelsket i henne Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #30 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei uten og skrive at jeg er forelsket i henne Anonymkode: 1887a...5bb Men hun vil jo lure når du sender blomster, og det kan bli ukomfortabelt. Si det som det er eller la det ligge. det kan fort ende i katastrofe og ødelagt vennskap. Anonymkode: 03e26...520
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #31 Skrevet 21. desember 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde følt det invaderende Anonymkode: cdc6f...705 Hvorfor heller ikke bli smigret og glad ? Sånn hadde jeg reagert ihvertfall.sender en person blomster så er det for å si takk for et eller annet, eller vise du bryr deg. Det er det ingenting galt i, heller tvert om Anonymkode: 8e69a...58a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #32 Skrevet 21. desember 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Men hun vil jo lure når du sender blomster, og det kan bli ukomfortabelt. Si det som det er eller la det ligge. det kan fort ende i katastrofe og ødelagt vennskap. Anonymkode: 03e26...520 Ukomfortabelt å få blomster?? Den ser jeg ikke logikken i. Hvis de kjenner hverandre, sa klart damen blir glad. Det kan også føre til det blir noe mer. Kanskje begge har lyst å fortelle hverandre at de har en crush for hverandre, men ingen av dem tør ta det første skrittet. Trådstarter sier de har kjent hverandre en stund. Anonymkode: 8e69a...58a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #33 Skrevet 21. desember 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ukomfortabelt å få blomster?? Den ser jeg ikke logikken i. Hvis de kjenner hverandre, sa klart damen blir glad. Det kan også føre til det blir noe mer. Kanskje begge har lyst å fortelle hverandre at de har en crush for hverandre, men ingen av dem tør ta det første skrittet. Trådstarter sier de har kjent hverandre en stund. Anonymkode: 8e69a...58a Men trådstarter vil jo ikke skrive hvem det er fra Anonymkode: 03e26...520
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #34 Skrevet 21. desember 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Skriver det er fra meg. single begge 2. Kleint eller en koselig ting? Anonymkode: 1887a...5bb Kleint, beklager. Få kontakt på en annen måte først. Blomster er meget suggestivt. Anonymkode: 0d46b...e6a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #35 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor heller ikke bli smigret og glad ? Sånn hadde jeg reagert ihvertfall.sender en person blomster så er det for å si takk for et eller annet, eller vise du bryr deg. Det er det ingenting galt i, heller tvert om Anonymkode: 8e69a...58a Hvorfor så vanskelig å skjønne at folk er ulike? Anonymkode: 0d46b...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå