Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #1 Skrevet 21. desember 2019 Skriver det er fra meg. single begge 2. Kleint eller en koselig ting? Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #2 Skrevet 21. desember 2019 Veldig koselig ❤ Alle hadde vel satt pris på det? Anonymkode: 8e69a...58a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #3 Skrevet 21. desember 2019 Jeg hadde følt det invaderende Anonymkode: cdc6f...705
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Blir menn så glade for blomster egentlig? Min hadde ikke brydd seg så mye om det. Heller bakervarer levert på døra Anonymkode: 4c045...840
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #5 Skrevet 21. desember 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde følt det invaderende Anonymkode: cdc6f...705 Selv hadde jeg blitt smigret. Anonymkode: 8e69a...58a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #6 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Blir menn så glade for blomster egentlig? Min hadde ikke brydd seg så mye om det. Heller bakervarer levert på døra Anonymkode: 4c045...840 Vet vi om trådstarter er mann eller dame da? Anonymkode: 8e69a...58a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #7 Skrevet 21. desember 2019 Just now, Anonym bruker said: Vet vi om trådstarter er mann eller dame da? Anonymkode: 8e69a...58a Det er vel 99 prosent damer her, og de fleste av dem er heterofile. Men hvis det er til dame så ser hen sikkert vekk fra svaret mitt Anonymkode: 4c045...840
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #8 Skrevet 21. desember 2019 Klamt. Men hva kan man vente av en som skriver "crushet mitt". Anonymkode: 49b67...be7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #9 Skrevet 21. desember 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vel 99 prosent damer her, og de fleste av dem er heterofile. Men hvis det er til dame så ser hen sikkert vekk fra svaret mitt Anonymkode: 4c045...840 Og hvordan vet du at de fleste her inne er heterofile? Er du synsk? Anonymkode: 03e26...520
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #10 Skrevet 21. desember 2019 Hvis dere kjenner hverandre så er det koselig, hvis ikke så er det kleint og litt ubehagelig Anonymkode: 03e26...520
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #11 Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og hvordan vet du at de fleste her inne er heterofile? Er du synsk? Anonymkode: 03e26...520 De fleste mennesker er normale. Derav norm. Anonymkode: 49b67...be7
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #12 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: De fleste mennesker er normale. Derav norm. Anonymkode: 49b67...be7 Du har min fulle medfølelse med å være en idiot Anonymkode: 03e26...520
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #13 Skrevet 21. desember 2019 2 hours ago, Anonym bruker said: Og hvordan vet du at de fleste her inne er heterofile? Er du synsk? Anonymkode: 03e26...520 Hehe, men herregud da. Det er ren statistikk. Krrrrrrenk Anonymkode: 4c045...840
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #14 Skrevet 21. desember 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe, men herregud da. Det er ren statistikk. Krrrrrrenk Anonymkode: 4c045...840 Hva eksakt mener du jeg føler meg krenket av? At du er dårlig på statistikk Anonymkode: 03e26...520
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #15 Skrevet 21. desember 2019 Dette er Blair Waldorf/Love85. Og hun er bifil og snakker om at crushet er en kvinne. Problemet er, at du tidligere har skrevet om at vedkommende du liker, ikke er bifil/lesbisk selv. Og da blir det invaderende. Anonymkode: 1563f...995
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #16 Skrevet 21. desember 2019 1 minute ago, Anonym bruker said: Hva eksakt mener du jeg føler meg krenket av? At du er dårlig på statistikk Anonymkode: 03e26...520 Er det like mange heterofile som homofile/bifile? Ja, det var nytt for meg. Anonymkode: 4c045...840
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #17 Skrevet 21. desember 2019 3 hours ago, Anonym bruker said: Dette er Blair Waldorf/Love85. Og hun er bifil og snakker om at crushet er en kvinne. Problemet er, at du tidligere har skrevet om at vedkommende du liker, ikke er bifil/lesbisk selv. Og da blir det invaderende. Anonymkode: 1563f...995 har aldri sagt det at jeg vet,men jeg ikke tror det, er forskjell på det Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #18 Skrevet 21. desember 2019 Takk for svar alle sammen Ja kanskje jeg skal sende en blomst,men skriver jo uansett god jul og godt nyttår, skal ikke fortelle det Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #19 Skrevet 21. desember 2019 Etter å flere ganger fått blomster på døra av menn jeg egentlig ikke var særlig interessert i, så sier jeg IKKE send så lenge du ikke vet at tiltrekningen er gjensidig. Det blir bare kleint og invaderende og vil ha motsatt effekt om den andre ikke liker deg på samme måte. Er du interessert så vær direkte og ærlig om det. Da får du et ordentlig svar på om interessen er gjengjeldt - men det er jo ofte for skummelt for mange, og derfor velges en feigere utvei. Er dette hun dama som du tror er bi eller lesbisk, men som er gift med en mann? I så fall - hold deg langt unna! Anonymkode: 8cd68...10b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #20 Skrevet 21. desember 2019 9 minutes ago, Anonym bruker said: Etter å flere ganger fått blomster på døra av menn jeg egentlig ikke var særlig interessert i, så sier jeg IKKE send så lenge du ikke vet at tiltrekningen er gjensidig. Det blir bare kleint og invaderende og vil ha motsatt effekt om den andre ikke liker deg på samme måte. Er du interessert så vær direkte og ærlig om det. Da får du et ordentlig svar på om interessen er gjengjeldt - men det er jo ofte for skummelt for mange, og derfor velges en feigere utvei. Er dette hun dama som du tror er bi eller lesbisk, men som er gift med en mann? I så fall - hold deg langt unna! Anonymkode: 8cd68...10b Takk for svar Er ikke bare og si det rett ut, det er ikke lett. Nei hun er skilt Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #21 Skrevet 21. desember 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar Er ikke bare og si det rett ut, det er ikke lett. Nei hun er skilt Anonymkode: 1887a...5bb Er ikke dette en du har hatt kontakt med lenge? Hvis du fremdeles ikke kan greie å si det rett ut, da tenker jeg at det trolig ikke er nok å bygge på uansett til et forhold. Hvis man ikke greier å kommunisere med den man ønsker å dele livet med, da er det ikke nok. Anonymkode: 8cd68...10b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #22 Skrevet 21. desember 2019 2 minutes ago, Anonym bruker said: Er ikke dette en du har hatt kontakt med lenge? Hvis du fremdeles ikke kan greie å si det rett ut, da tenker jeg at det trolig ikke er nok å bygge på uansett til et forhold. Hvis man ikke greier å kommunisere med den man ønsker å dele livet med, da er det ikke nok. Anonymkode: 8cd68...10b vi har veldig bra kontakt faktisk, og tuller og tøyser og snakker om alt mulig, men jeg tenker det blir egoistisk hvis jeg skal si det, går utover så mye annet Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #23 Skrevet 21. desember 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: vi har veldig bra kontakt faktisk, og tuller og tøyser og snakker om alt mulig, men jeg tenker det blir egoistisk hvis jeg skal si det, går utover så mye annet Anonymkode: 1887a...5bb Men så lenge du ikke tør ta det opp med henne så er jo kontakten mer overfladisk, selv om du selv ikke føler det slik. Du vet vel ikke sikkert om hun er interessert i damer, gjør du? Det er mye bedre å være ærlig. En snikete tilnærming er verre. Jeg er heterofil, men ble forsøkt sjekket opp av ei som er lesbisk for noen år siden. Hun gjorde tidlig klart at hun likte meg på den måten. Jeg takket for komplimentet, men at jeg er 100 % heterofil og ikke interessert i damer på den måten. Det respekterte hun, og vi hadde aldri noe problemer med det i ettertid når vi omgikks hverandre - nettopp fordi begge hadde gjort det så ukomplisert. Hadde hun derimot stadig kommet med hint, sendt meg blomster osv., da ville jeg funnet det vanskelig å omgås henne i ettertid, fordi det hadde blitt veldig kleint for begge. Stå for det du føler. Hvis hun ikke er interessert, aksepter det og gå videre. Om du takler dette på en ordentlig måte trenger det ikke å gå utover vennskapet selv om hun ev. ikke er interessert. Anonymkode: 8cd68...10b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #24 Skrevet 21. desember 2019 4 minutes ago, Anonym bruker said: Men så lenge du ikke tør ta det opp med henne så er jo kontakten mer overfladisk, selv om du selv ikke føler det slik. Du vet vel ikke sikkert om hun er interessert i damer, gjør du? Det er mye bedre å være ærlig. En snikete tilnærming er verre. Jeg er heterofil, men ble forsøkt sjekket opp av ei som er lesbisk for noen år siden. Hun gjorde tidlig klart at hun likte meg på den måten. Jeg takket for komplimentet, men at jeg er 100 % heterofil og ikke interessert i damer på den måten. Det respekterte hun, og vi hadde aldri noe problemer med det i ettertid når vi omgikks hverandre - nettopp fordi begge hadde gjort det så ukomplisert. Hadde hun derimot stadig kommet med hint, sendt meg blomster osv., da ville jeg funnet det vanskelig å omgås henne i ettertid, fordi det hadde blitt veldig kleint for begge. Stå for det du føler. Hvis hun ikke er interessert, aksepter det og gå videre. Om du takler dette på en ordentlig måte trenger det ikke å gå utover vennskapet selv om hun ev. ikke er interessert. Anonymkode: 8cd68...10b Takk tror kanskje jeg sier det jeg, som du sier ærlighet er best, så får jeg heller bare gå videre hvis hun ikke er intressert, er kanskje det jeg trenger faktisk, en bekreftelse, takket nei til andre fordi jeg synes det blir feil når jeg liker en, men nå er det greit og finne det ut. Takk for du pushet meg og god jul Anonymkode: 1887a...5bb
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #25 Skrevet 21. desember 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Og hvordan vet du at de fleste her inne er heterofile? Er du synsk? Anonymkode: 03e26...520 Åh gud... Anonymkode: cb0a9...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå