Gå til innhold

Hva kjøper du til din mor i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ingen ting,vi har ikke kontakt med hverandre 😢

Anonymkode: a89ef...3c1

Jeg har vært der. Trodde aldri at det ville endre seg, men det har det gjort likevel, etter veldig mange år, og det har blitt bra. Håper det kan skje for dere også.

Hvis ikke, lag dine egne tradisjoner, fokuser på det som gir deg glede og julefølelse. Om julen bare er vond for deg, se om du kan finne noe nytt som er positivt for deg likevel, noe du kan se frem til ved jul.

Klem ❤️

Anonymkode: 1ed92...ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pakke med forskjellige oljer i fra Olivers & Co. + trufler 

Anonymkode: 92060...89e

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært der. Trodde aldri at det ville endre seg, men det har det gjort likevel, etter veldig mange år, og det har blitt bra. Håper det kan skje for dere også.

Hvis ikke, lag dine egne tradisjoner, fokuser på det som gir deg glede og julefølelse. Om julen bare er vond for deg, se om du kan finne noe nytt som er positivt for deg likevel, noe du kan se frem til ved jul.

Klem ❤️

Anonymkode: 1ed92...ed1

Takk ❤ Men tror ikke hun forandrer seg. Hun bryr seg kun om min søster,og hennes barn. Mine barn og meg har hun kuttet ut. Men prøver å heve  meg over det,og tenker at det er hennes tap. Men det er veldig sårt  😔 Men hun har forskjells behandlet oss siden vi var barn,jeg har aldri vært god nok.

Anonymkode: a89ef...3c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...