Gå til innhold

Hva kjøper du til din mor i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en snekker til å lage et skilt til hytta, altså med navnet på hytta. Beiset grått med gråmalte, utskårede bokstaver. Ble kjempefint! Hytta er vel 50år (hennes far bygde den) og har aldri hatt et skilt før. Gleder meg til hennes reaksjon 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får gavekort på massasje på Daikai og nyeste kokeboka til Trine, pluss kosepose med nøtter, mørk sjokolade mm. 

Anonymkode: 7acdd...6da

Skrevet

Snekkerutstyr.

Anonymkode: 9abfe...604

Skrevet

Himalayasalt på en fancy kvern, badebombe, et fotoalbum fra en felles reise og en fin bluse.

Anonymkode: 9d70f...a8b

Skrevet

Hun får en kalender med bilder av ungene i, hennes barnebarn og oldebarn.

Anonymkode: 9e800...a01

Skrevet

Vi kjøpte gavekort på Rema 1000, 500 kr. Og kalender fra 3 åringen 🙂

Anonymkode: 4fa72...082

Skrevet

En ting jeg har gjort til familien, kom jeg på, er å digitalisere gamle 8 mm filmer etter bestefaren min fra da jeg var liten. Har pakket  inn USB som julegave.. veldig spent på hva de syns.

Bare 15 min men det er oldefaren min i levende film, besteforeldrene mine i førtiåra og dåp til et av søskenbarna som ble døpt før hvermannsen hadde filmkamera

jeg tror ikke de vet at filmene eksisterer. Jeg fikk dem fra bestefar før han døde, og hadde helt glemt dem.. 

Anonymkode: c6d34...29e

Skrevet

Mamma lever ikke lenger, men svigermor får brodder, en flaske god rødvin og noen juletrekuler (svigerfar veltet treet og alt knuste under fjorårets juleselskap 😂). 

Anonymkode: c7e9d...38a

Skrevet

Egen produsert Honning

Anonymkode: 2ae56...619

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

En ting jeg har gjort til familien, kom jeg på, er å digitalisere gamle 8 mm filmer etter bestefaren min fra da jeg var liten. Har pakket  inn USB som julegave.. veldig spent på hva de syns.

Bare 15 min men det er oldefaren min i levende film, besteforeldrene mine i førtiåra og dåp til et av søskenbarna som ble døpt før hvermannsen hadde filmkamera

jeg tror ikke de vet at filmene eksisterer. Jeg fikk dem fra bestefar før han døde, og hadde helt glemt dem.. 

Dette er søren meg århundrets julegave synes jeg. 

Skrevet

Foreldrene mine er gamle og har div plager, så de har fått julevask utført av et Vaskebyrå av meg og søsteren min i år (vi borti en annen by og har ikke anledning til å komme hjem i tide til å hjelpe med alt). I tillegg får mamma en soda stream-maskin og pappa treningstøy (han trener seg opp etter å ha brukket ryggen i et stygt fall). 

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

For en utrolig fin og annerledes julegave :) Sånne filmer har mamma og, har tenkt mange ganger å få de over på noe annet. Kan jeg spørre hvor mye du betalte for det, hvor gjorde du det?

Anonymkode: 1feae...d0b

Skrevet
7 minutter siden, Soon to be mum skrev:

Dette er søren meg århundrets julegave synes jeg. 

❤️❤️❤️

Det som er litt «dumt» er at det aller meste er av meg. Jeg var første barnebarn 😊

Helt topp for meg, for jeg har aldri sett film av meg selv som liten før, relasjonen jeg hadde til besteforeldre osv. Men jeg er redd de blir skuffet over at de er lite med.. 

Samtidig får de jo sett sine foreldre (og min bestemor seg selv og mannen) som unge.. og jeg tror det ene klippet av søskenbarnet mitt på kirketrappa, holdt av morfaren sin som døde veldig tidlig blir av stor verdi.. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For en utrolig fin og annerledes julegave :) Sånne filmer har mamma og, har tenkt mange ganger å få de over på noe annet. Kan jeg spørre hvor mye du betalte for det, hvor gjorde du det?

Anonymkode: 1feae...d0b

❤️❤️

Jeg leverte det inn i fotobutikk og de samarbeidet med en som digitaliserte. 

Det kostet 500 for oppstart og 45 kroner per minutt. Hver film inneholder ca 3 minutter så jeg betalte 1500 pluss ekstra minnepinner. 

Jeg trodde jo at det var typ 15 min per rull, så jeg ble litt skuffa når jeg skjønte at det ble 15 min til sammen 😊

Skrevet

Mammaen min får Kjøkkenhåndkle, vaskekluter og julepynt fra Green Gate. I tillegg får hun en stor pose julegodt, og julepynt som veslejenta har laget på skolen. 

Skrevet

En fin strikka genser, en kalender med bilder av barnebarna og duftpinner 

Anonymkode: 8c823...6ab

Skrevet

Ingen ting,vi har ikke kontakt med hverandre 😢

Anonymkode: a89ef...3c1

Skrevet

Gravlegg og gravlys💔 Første jula uten mamma..😥

Anonymkode: 3faed...10e

Skrevet

Dunkåpe i velour, en bok om fugler og sjokolade fra barnebarna. 

Anonymkode: 92cbb...3f4

Skrevet

Bok, vin og strikkegarn.

Anonymkode: 6d7a1...5b7

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gravlegg og gravlys💔 Første jula uten mamma..😥

Anonymkode: 3faed...10e

Anonymkode: 6d7a1...5b7

Skrevet

Nytt kikkertsikte til jaktrifla.

Anonymkode: af070...720

Skrevet

Brannslukningsapparat 2stk, brannteppe og slukkespray. Noe hun ønsker seg 😊

Anonymkode: c3add...407

Skrevet

Robotstøvsuger

Anonymkode: 506e4...3ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...