Gå til innhold

Nulltoleranse til halvnakne bilder...

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man tar gjerne bilde av selv etter trening, på treningsstudio osv. Ikke noe mer galt i at vi gjør det som andre folk i sosiale medier som CBE for eks. Jeg tror nok jeg ville hørt det fra han om deg var noe han ikke likte eller syntes var flaut. Evt sluttet å følge meg. 

Anonymkode: 05fab...291

Nå er virkelig ikke CBE sin standard noe å trakte etter da. Hvis du poserer på bildene som hun gjør, så skjønner jeg kanskje litt mer hva venninnen din mener, for det er bare kleint

Anonymkode: 83bb3...8ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du sammenligner deg med CBE og andre bloggere - ja, det forklarer jo en del...

Som sagt, er du komfortabel med at du fremstår på en måte mange tolker negativt, så er det ditt valg.

Hvis du virkelig hadde ment det ikke var et problem, og at du var komfortabel med det, slik du forsøker å si her, så hadde det vel ikke vært noe poeng i å opprette tråden?

Anonymkode: e83d6...897

Vi har jo absolutt hver vår mening rundt dette. Noen liker ikke en gang å ta et bilde å legge ut ei gang. Nå liker jeg å gjøre det iblant. 

Nei, jeg legger ikke noe særlig i de bildene jeg legger utog langt ifra sol CBE gjør. Vil jo bare det skal være ok for gutten tl kjæresten, og ikke at det skal være flaut. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke stesønnen ser på deg som en MILF. 

Nettopp. Jeg må da få vise hud uten at det skal bli reaksjoner. 

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syntes ikke det er så galt å ta bilde av seg selv med tights og kort topp. 🤷‍♀️

Ikke hvis du er hore, nei. 

Anonymkode: 1928c...089

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Man tar gjerne bilde av selv etter trening, på treningsstudio osv. Ikke noe mer galt i at vi gjør det som andre folk i sosiale medier som CBE for eks. Jeg tror nok jeg ville hørt det fra han om deg var noe han ikke likte eller syntes var flaut. Evt sluttet å følge meg. 

Nei, "man" tar ikke "gjerne" bilde på trening og legger ut, med mindre man har et stort ønske om å vise frem varene og reklamere for egen fortreffelighet. Sorry. 

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke hvis du er hore, nei. 

Anonymkode: 1928c...089

Er vel helt vanlig å ta seg godt ut på bildet, enten om det er treningsklær eller kjole. Man blir jo uansett ikke seksuelt opphisset så lenge man vet hva relasjonen er. 

Overhodet ikke i nærheten av horekledd..

Skrevet

Er det bare meg som ikke skjønner problemet her🤔 det er vel helt vanlig at mange ser storyen din? Iallefall er det maaaange av mine barns venner som ser de jeg en sjelden gang legger ut. Og det er aldri selfies heller😂

Gjest Hvit_bil
Skrevet
På 20.12.2019 den 20.53, Anonym bruker skrev:

Hun har jo helt rett. Det gir et inntrykk av at du bare er overfladisk, kun opptatt av det ytre. Og helt ærlig, å stadig legge ut halvnakne bilder av deg selv får deg til å fremstå som litt billig for veldig mange.

Anonymkode: e83d6...897

Dette kommer an på posituren synes jeg. Man kan fint legge ut bikini bilder uten at det er seksuelt. 

men det er jo alltids noen som ikke tåler at andre ser bedre ut enn dem selv. Som da må kommentere alt negativt ved vedkommende.

Skrevet
På 21.12.2019 den 17.11, Anonym bruker skrev:

Gjesp. Folk som søker bekreftelse er sååå kjedelige. Og gjennomskubare

Anonymkode: 408c5...43e

Nå gjør det jeg ikke for oppmerksomhet. Dessuten er han vant til å se meg sprade rundt i bikiki på sommeren, tror uansett ikke han blir tent av det.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...