Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #1 Skrevet 20. desember 2019 Jeg legger gjerne ut litt bilde av meg i sommerklær, der kanskje puppene mine syntes litt. Er slank og relativt veltrent. En dag jeg la ut et trenings bilde/m tights og kort overdel av meg på 'my story', så da at min stesønn hadde sett dette, (noe som bryr meg midt oppi). Min venninne er nokså betatt av han og ble sur fordi jeg la det ut, hun mente på at jeg gjorde meg selv seksuell for han. Bør jeg stoppe som hu sier? Det er jo ikke noe i hans villeste fantasi han kunne tenkt seg. Blir litt ordløs og matt kjenner jeg. Bonusmamma på 34 Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #2 Skrevet 20. desember 2019 Altså... What? For en absurd problemstilling😂 Anonymkode: 82dc1...e8e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #3 Skrevet 20. desember 2019 Jeg ville stoppet å legge ut slike bilder, uavhengig av venninne og stesønn... Anonymkode: e83d6...897
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Altså... What? For en absurd problemstilling😂 Anonymkode: 82dc1...e8e Ja! Sånn er det å rote seg opp i en eldre mann med barn som er voksen selv.🙄 Venninne mine løper jo løpsk. Spesiellt hun ene. 😶 Hun mener det er tåpelig å legge ut bilder av meg som er flotte og "hete." Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja! Sånn er det å rote seg opp i en eldre mann med barn som er voksen selv.🙄 Venninne mine løper jo løpsk. Spesiellt hun ene. 😶 Hun mener det er tåpelig å legge ut bilder av meg som er flotte og "hete." Anonymkode: 05fab...291 Hun har jo helt rett. Det gir et inntrykk av at du bare er overfladisk, kun opptatt av det ytre. Og helt ærlig, å stadig legge ut halvnakne bilder av deg selv får deg til å fremstå som litt billig for veldig mange. Anonymkode: e83d6...897
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Hjelpe meg. Du er sammen med PAPPAEN hans 😂 Hun venninna di må roe fletta litt. Legg ut hvilke bilder du vil. Treningstights og litt kort topp er da helt innafor! Anonymkode: dd47c...ddc
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #7 Skrevet 20. desember 2019 Hvor gammel er stesønnen? Anonymkode: 3e7e2...a17
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #8 Skrevet 20. desember 2019 Altså, dette må være den dummeste tråden jeg har lest på lenge, og da mener jeg hele tråden ink svar, ikke bare hi. Wtf?! Anonymkode: 09b8d...22d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #9 Skrevet 20. desember 2019 Jeezez. Dette gidder jeg ikke kommentere. Poblemstillingen er helt fjern og du virker passe blåst. Sorry. Anonymkode: 43987...193
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #10 Skrevet 20. desember 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hjelpe meg. Du er sammen med PAPPAEN hans 😂 Hun venninna di må roe fletta litt. Legg ut hvilke bilder du vil. Treningstights og litt kort topp er da helt innafor! Anonymkode: dd47c...ddc Enig...Alle jar da vel sett ei dame i treningstøy, hvis ikke er det virkelig på tide. 🙄 Jeg tenker minst på at han skal se det, om han ser det så er det vel naturlig å tenke naturlig rundt det. Skrev også om dette på kg, men glemt koden der. Han er 22 blir 23 nå i år. Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2019 #11 Skrevet 20. desember 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er stesønnen? Anonymkode: 3e7e2...a17 Se innlegget over her Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #12 Skrevet 21. desember 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har jo helt rett. Det gir et inntrykk av at du bare er overfladisk, kun opptatt av det ytre. Og helt ærlig, å stadig legge ut halvnakne bilder av deg selv får deg til å fremstå som litt billig for veldig mange. Anonymkode: e83d6...897 Jeg syntes ikke det er så galt å ta bilde av seg selv med tights og kort topp. 🤷♀️ Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #13 Skrevet 21. desember 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg legger gjerne ut litt bilde av meg i sommerklær, der kanskje puppene mine syntes litt. Er slank og relativt veltrent. En dag jeg la ut et trenings bilde/m tights og kort overdel av meg på 'my story', så da at min stesønn hadde sett dette, (noe som bryr meg midt oppi). Min venninne er nokså betatt av han og ble sur fordi jeg la det ut, hun mente på at jeg gjorde meg selv seksuell for han. Bør jeg stoppe som hu sier? Det er jo ikke noe i hans villeste fantasi han kunne tenkt seg. Blir litt ordløs og matt kjenner jeg. Bonusmamma på 34 Anonymkode: 05fab...291 Hva med når dere er sammen med stesønnen din, mener hun at du skal gå i kjeledress for å ikke friste han? Hva med shorts og siglet om sommeren, eller bikini på båttur?Jøss, dama må rulle inn. Anonymkode: 83bb3...8ee
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #14 Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva med når dere er sammen med stesønnen din, mener hun at du skal gå i kjeledress for å ikke friste han? Hva med shorts og siglet om sommeren, eller bikini på båttur?Jøss, dama må rulle inn. Anonymkode: 83bb3...8ee Enig...!😏 Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #15 Skrevet 21. desember 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg legger gjerne ut litt bilde av meg i sommerklær, der kanskje puppene mine syntes litt. Er slank og relativt veltrent. En dag jeg la ut et trenings bilde/m tights og kort overdel av meg på 'my story', så da at min stesønn hadde sett dette, (noe som bryr meg midt oppi). Min venninne er nokså betatt av han og ble sur fordi jeg la det ut, hun mente på at jeg gjorde meg selv seksuell for han. Bør jeg stoppe som hu sier? Det er jo ikke noe i hans villeste fantasi han kunne tenkt seg. Blir litt ordløs og matt kjenner jeg. Bonusmamma på 34 Anonymkode: 05fab...291 Det jeg lurer på er hvorfor du er så opptatt av å vise deg, har du et eksponeringsbehov? Anonymkode: a0fff...160
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #16 Skrevet 21. desember 2019 Her er venninnen på tur og jeg hadde ikke brydd meg om hva hun mente. Det er ikke noe galt i å legge ut bilder av seg selv i feks treningstøy, det betyr heller ikke at man har et spesielt eksponeringsbehov. "Alle" gjør det, så jeg hadde ikke brydd meg om negative kommentarer i tråden her heller, her er det enkelte som virker å ha som sin eneste oppgave å tråkke på, og få andre til å fremstå som dum. Hvordan mener hun at du skal være kledd når sønnen er sammen med deg da? Anonymkode: c5beb...48b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #17 Skrevet 21. desember 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alle" gjør det, Langt ifra. Greit at du skriver "alle" men det er langt ifra sannheten. Jo, det et eksponeringsbehov dere har, "hei, se på meg da" Anonymkode: a0fff...160
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #18 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Langt ifra. Greit at du skriver "alle" men det er langt ifra sannheten. Jo, det et eksponeringsbehov dere har, "hei, se på meg da" Anonymkode: a0fff...160 Er ikke det nokså vanlig på sosiale medier idag? Hvorfor skal ingen reagere på at andre gjør det, men når jeg gjør det blir det store overskrifter. Hun er ikke min nærmeste venninne, men har alltid en eller annen mening rundt noe. Tja, hvorfor viser vi oss frem? Kanskje behovet på oppmerksomhet er til stedet til en viss grad av og til. Men jeg kan ikke tenke på at , "tenk hvis han og hun ser dette", da kan man liksegodt lavær og legge ut noe. Ts... Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #19 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvordan mener hun at du skal være kledd når sønnen er sammen med deg da? Nei, hun har ikke nevnt det. Men hun små irriterer seg for bildene jeg legger ut på "my story" og tenker hele tiden på hvordan mitt bobusbarn vil reagere. Jeg vil jo såklart ikke gjøre noe som er flaut for han. Men har tenkt lite på det igrunnen. Han er helt sikkert ikke stolt heller😂 men jeg må jo få legge ut hva jeg føler for. Alt er innen for "grensen" såklart. Godt du er som meg AB 😚 Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #20 Skrevet 21. desember 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg syntes ikke det er så galt å ta bilde av seg selv med tights og kort topp. 🤷♀️ Anonymkode: 05fab...291 Tights og kort topp i en naturlig treningssammenheng er forsåvidt helt greit. Samme antrekk kun for å posere blir mer latterlig. Men du skriver selv at du også bruker legge ut lettkledde bilder av deg selv hvor puppene dine vises, og det er du selv som skriver i overskriften "halvnakne bilder" - og det er ikke ok, etter min mening. Du kan selvfølgelig gjøre som du vil, men du må da også være klar over hvordan svært mange vil oppfatte deg. Er du komfortabel med det så er det vel bare å fortsette, men bli ikke overrasket om du får flere negative reaksjoner fremover, for veldig mange vil tenke sitt når du stadig legger ut halvnakne bilder av deg selv og hvor du også viser puppene dine bevisst. Men det er kanskje en image du vil ha? Anonymkode: e83d6...897
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #21 Skrevet 21. desember 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tights og kort topp i en naturlig treningssammenheng er forsåvidt helt greit. Samme antrekk kun for å posere blir mer latterlig. Men du skriver selv at du også bruker legge ut lettkledde bilder av deg selv hvor puppene dine vises, og det er du selv som skriver i overskriften "halvnakne bilder" - og det er ikke ok, etter min mening. Du kan selvfølgelig gjøre som du vil, men du må da også være klar over hvordan svært mange vil oppfatte deg. Er du komfortabel med det så er det vel bare å fortsette, men bli ikke overrasket om du får flere negative reaksjoner fremover, for veldig mange vil tenke sitt når du stadig legger ut halvnakne bilder av deg selv og hvor du også viser puppene dine bevisst. Men det er kanskje en image du vil ha? Anonymkode: e83d6...897 Man tar gjerne bilde av selv etter trening, på treningsstudio osv. Ikke noe mer galt i at vi gjør det som andre folk i sosiale medier som CBE for eks. Jeg tror nok jeg ville hørt det fra han om deg var noe han ikke likte eller syntes var flaut. Evt sluttet å følge meg. Anonymkode: 05fab...291
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #22 Skrevet 21. desember 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man tar gjerne bilde av selv etter trening, på treningsstudio osv. Ikke noe mer galt i at vi gjør det som andre folk i sosiale medier som CBE for eks. Jeg tror nok jeg ville hørt det fra han om deg var noe han ikke likte eller syntes var flaut. Evt sluttet å følge meg. Anonymkode: 05fab...291 Du sammenligner deg med CBE og andre bloggere - ja, det forklarer jo en del... Som sagt, er du komfortabel med at du fremstår på en måte mange tolker negativt, så er det ditt valg. Hvis du virkelig hadde ment det ikke var et problem, og at du var komfortabel med det, slik du forsøker å si her, så hadde det vel ikke vært noe poeng i å opprette tråden? Anonymkode: e83d6...897
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #23 Skrevet 21. desember 2019 Venninna di høres drøy ut. Men bildet av deg hørtes ok ut. Tror ikke stesønnen ser på deg som en MILF. Anonymkode: a2ff8...dd8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #24 Skrevet 21. desember 2019 Gjesp. Folk som søker bekreftelse er sååå kjedelige. Og gjennomskubare Anonymkode: 408c5...43e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #25 Skrevet 21. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gjesp. Folk som søker bekreftelse er sååå kjedelige. Og gjennomskubare Anonymkode: 408c5...43e Vet det, patetisk. Anonymkode: a0fff...160
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå