Gå til innhold

Blir alles bryster skinnposer etter graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine ble helt flate og tomme etter 3 barn...

Anonymkode: b8f1b...696

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var det skinnfiller då eg gjekk ned 40 kg (før eg fekk ungar) , no 4 born seinare og 30 kg pluss (😫😫😫) har dei på mystisk vis fyllt seg opp igjen.... Men henge har dei alltid gjort. 

Akkurat det med puppane er einaste lyspunktet med å legge på seg. 

Om dine blir skinnfiller etter amming er umogleg å seie. Ville intervjua mor, tante osb, det er sikkert meir genetisk enn noko anna. 

Anonymkode: f27e0...147

Skrevet

Nei. Mine er helt lik som før jeg ammet to barn med to år mellom. Og jeg gikk opp mye! Og var over 30 da jeg fikk barna. 
Har også gått ned mye og de ble ikke nevneverdig slapp av det. Bare litt mindre og mer praktisk. Har B/C-cup da og er svært lykkelig over å ikke ha større bryster. 

Anonymkode: 48afa...9a1

Skrevet

Mine var 75D før graviditet, fødsel og amming, og 80D etterpå. Med andre ord litt større cup, litt bredere rundt brystkassen. De er heldigvis fortsatt fine og faste, og består blyanttesten. Føler meg heldig!

Anonymkode: 4020e...cb9

Skrevet

De er endret, min ikke som tomme skinnpunger. 

Jeg gikk ned veldig mye etter hver graviditet (opp 17kg,og ned 25kg innen permisjonen var over). Nå etter nr 2 veide jeg 43kg på det minste (og han ble ammet til han var 2år), og klart da var ikke puppene kjempe fine når man ser ribbeina bak de. Men de slang ikke som filler heller. 

Nå har jeg gått opp 5kg etter det, og de er en C cup, henger ikke og passer igrun ganske godt til kroppen min. Er 37år så jeg forventer ikke all verden heller 😅 

Forskjellen nå, og fra jeg begynte å få barn når jeg var 27, er at de var "rundere" øverst før... Litt som om man har silikon. Nå går de mer jevnt over i pupp. Men jeg tror det kommer mer av min vekt opp og nedgang, i tillegg til alder, en amming og graviditet. 

Anonymkode: d4e14...aae

Skrevet

Ja, de ble tomme skinnposer etter endt amming. Deretter fylte de seg sakte opp igjen og ble nesten som før etter en stund. De henger derimot litt mer for hvert barn.

Anonymkode: 2d247...a19

Skrevet

Hva er problemet? Beholder du puppene du har nå så er jo det flott, skulle det skje «store» endringer så kan man gjøre noe med det🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 4aa04...a74

Skrevet

Mine ble en anelse bløtere etter to barn og ammeperioder på tilsammen to og et halvt år, men de er like fine i fasongen og vel det eneste på kroppen min jeg virkelig er fornøyd med. Jeg kan heller ikke holde fast en blyant under puppene, i hvert fall ikke hvis jeg fryser...

Har dog en snikende mistanke om at det hadde gått hardt utover puppene hvis jeg gikk ned de ti kiloene jeg gjerne vil.

Anonymkode: e89e1...d25

Skrevet

Har forøvrig en venninne som ga seg selv silikonpupper i gave etter tre barn og som angrer vilt nå etterpå. De ble fine å se på, ja, men følsomheten er drastisk redusert, mye mer enn hun var forberedt på. 

Skrevet

Nja. Mine var størrelse D, etter to barn er de B... ikke akkurat like struttende heller. Men altså - det er ikke akkurat så jævla viktig heller.

Anonymkode: 63a8b...f04

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mine ble større etter både graviditet og etter ferdig amming. Enda mer fyldige.

Anonymkode: 0cb20...c7a

He,he... akkurat som de fleste her inne som blir trangere etter hver fødsel😂

Anonymkode: d5146...6b8

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tja, akkurat det høres ikke så sannsynlig ut, men puppene mine ble faktisk finere etter graviditet og amning, og tydeligvis er jeg ikke den eneste. Det er vel gode nyheter? 

Skrevet

Nei, men de forandret litt fasong, men ikke til noe værre. Også ble de kanskje litt mykere. Ammet to barn 

Anonymkode: b204d...de2

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Arrvev er jo faktisk en greie, da ;) Jeg ble klippet og da selvfølgelig også sydd etterpå, de tok litt vel i med den syingen, og jeg sitter igjen med en noe for trang åpning. Skulle helst sluppet det der, altså, for penetrering kan bli ganske smertefullt, og jeg er nå i samtaler med sykehuset for å korrigere det noe.. så om noen blir klippet «bare litt»/revner «bare litt», er det jo ikke helt usannsynlig at det kan bli trangere av arrvev uten at det er smertefullt, og at de dermed ikke tenker over at det er derfor det er trangere?

Anonymkode: 3e9b4...a98

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gikk opp 3 cup størrelser etter endt amming så ja 🥳

Anonymkode: 0cb20...c7a

Skrevet

Mine ble flate og lange, som på en gammel dame. Gikk seg aldri til igjen dessverre.

Anonymkode: 842fa...e91

Skrevet

Mine ble det, fikk mye strekkmerker. Gikk fra a til d over natten. Har silikon. 

Anonymkode: 3b47a...966

Skrevet
På 20.12.2019 den 8.01, Anonym bruker skrev:

Hva ble dine? 

Hilsen bekymret og tenkende førstegangsgravid 🤐

Anonymkode: 4cf56...7e3

Nei, mine er digre etter 3 barn, ikke skinnposer i det hele tatt... men jeg har en del fett på kroppen, da. Så puppene har også litt fett i seg. Elskeren mine kaller dem "perfekte".

Anonymkode: ad926...5e3

Skrevet

Gikk fra B til D, men henger gjorde de før og det gjør de ennå

Anonymkode: 2e087...8b0

Skrevet

Nei, ikke skinnfiller, men de henger mer og har ikke samme sprett og spenst etter fire unger, men det har nok litt med alder å gjøre også. Har samme størrelse som alltid, e-cup, men nå må de stappes med oppi bh-en enn før 😅

Anonymkode: c6d58...33f

Skrevet
På 20.12.2019 den 8.01, Anonym bruker skrev:

Hva ble dine? 

Hilsen bekymret og tenkende førstegangsgravid 🤐

Anonymkode: 4cf56...7e3

Mine er omtrent like som før. Noe mer heng blir det pga. alder og tyngdekraften som får virke hver dag, men jeg synes de holder forbausende godt 😅😂

Anonymkode: 5563a...9d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...