Gå til innhold

Blir alles bryster skinnposer etter graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ble dine? 

Hilsen bekymret og tenkende førstegangsgravid 🤐

Anonymkode: 4cf56...7e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de fleste blur ikke det.

Anonymkode: c2238...f02

Skrevet

Leste på mange forum og diverse på google at mange opplever det.. Og da begynte jeg å tenke på det, jeg som ikke har store fra før også skal dem evt bare bli skinnposer 🤐

Skrevet

Mine ble større etter både graviditet og etter ferdig amming. Enda mer fyldige.

Anonymkode: 0cb20...c7a

Skrevet

Nei. Har født og ammet tre barn, har en D cup og kan fortsatt ikke feste en blyant under brystet. De har ikke forandret seg i det hele tatt. 

Anonymkode: c9fdf...738

Skrevet

Jeg har fire barn mine har gått opp i str etter hver graviditet. Jeg begynte med en a/b cup og nå etter nr 4 sitter jeg med G 😂

Anonymkode: 7eefd...79b

Skrevet

Nei, har mye finere pupper etter to graviditeter. Egentlig finere kropp også. Alt ble fastere på et vis.

Anonymkode: e7bc0...385

Skrevet

Her svarer de som fortsatt har fine pupper😀

Anonymkode: 85c11...124

Skrevet

Jeg fikk masse strekkmerker på brystene da jeg gikk gravid. Størrelsen gikk fra liten b til j nesten over natten, og tenkte «nå er løpet kjørt» (😂), men de ble ikke tomme skinnposer. Har nå en d (størrelse sier egentlig lite når man ikke har med båndstørrelse, den er 65-70 på meg, så har egentlig ikke store bryster), og joda, fulle av strekkmerker, helt lyse 10 år etter fødsel, men de verken henger eller er tomme :)

Anonymkode: 3e9b4...a98

Skrevet

Hadde en B cup før amming og har en C cup etter amming. 

Har aldri hatt hengepupper og ingen "skinnfiller" 

Anonymkode: dbda7...0d3

Skrevet

Mine føltes veldig som skinnposer etter avsluttet amming begge gangene, men gikk nesten tilbake til «vanlig tilstand» etterhvert. Er litt mindre enn de var, men det gjør absolutt ingenting, er kanskje mer fornøyd med pupper og mage nå enn jeg var før jeg fikk barn! 

Anonymkode: 21d64...6a9

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her svarer de som fortsatt har fine pupper😀

Anonymkode: 85c11...124

Og så? HI spør om ALLE får skinnposebryster, og svaret på det er NEI - uavhengig av hvem som svarer. 

Anonymkode: 1a245...d19

Skrevet

... og hun sier ingenting om at kun de som fikk det skal svare på denne tråden.

Anonymkode: 1a245...d19

Skrevet

Eg har ammet 4 barn, før det var brystene mine en b cup. Etter noen kilo ekstra på kroppen er dei en god D cup. Dei er fyldige og heng ikkje, men er noken strekkmerke på men det er ikkje so nøye😉 tenker att om enn hadde litt store puppa før enn amma og blir "tynn" etterpå so kan de bli påsa.. om enn er litt fyldig so blir jo puppane større også😉

Anonymkode: 12212...f95

Skrevet

Her var de skinnposer de første par årene etter endt amming. Gikk seg til etter hvert, nå er de fine og fyldige igjen. 

Anonymkode: 7f61f...4b2

Skrevet

Mine kan nok ikke kvalifiseres til «skinnposer» akkurat, de er en størrelse større men de ikke like faste lenger. 

Anonymkode: 5f1cb...636

Skrevet

De sitter like høyt som før amming, men ble veldig mye mindre enn de var før. Var C, ble A etter jeg sluttet å amme nr 2. Gravid igjen nå og prøver å sette pris på store bryster siden jeg vet de blir små igjen 😄

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Leste på mange forum og diverse på google at mange opplever det.. Og da begynte jeg å tenke på det, jeg som ikke har store fra før også skal dem evt bare bli skinnposer 🤐

Var a og ble C. Litt mykere men ikke tomme.

Anonymkode: 70c0d...194

Skrevet

Får menn lov å svare ?

Jeg har hatt sex med ei 50+ dame, som har 4 barn. Jeg ble helt satt ut av de nydelige naturlige puppene hennes.  Så har jeg opplevd motsatsen på langt yngre kvinner, så jeg vil tro det er individuelt. 

Anonymkode: b7e10...310

Skrevet

Ble ikke skinnposer her, men synes kanskje de varierer mer med tanke på hvor i syklusen jeg er. Altså, at de er litt flatere etter mens og himla spenstige rett før. 

Anonymkode: 7f0e1...63b

Skrevet

Nei, ble flat som en pannekake. 

Anonymkode: 5aeeb...fe0

Skrevet

De ble ikke skinnposer før etter mange år. Gikk mye og raskt ned i vekt for noen år siden, da måtte jeg rulle de inn i bh’n. Nå har jeg fått på meg litt flesk igjen, nå ser de helt normalt ut igjen. 

Anonymkode: f5c14...504

Skrevet

Tre barn her. De sank litt inn på toppen, samtidig som de ble bredere. Brukte b før barn, c etter. De er helt ok, ikke like faste, men helt tomme er de heller ikke. 

Anonymkode: fb6ba...b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...