Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #26 Skrevet 21. desember 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tullemail fra foreldre?! Er det noe som ikke kommer i kategori «tull» er det taushetsplikt, personvern og respekt! Anonymkode: 2bc3c...2c7 Surveforeldre som lager problem ut av den minste ting er bare slitsomt for alle Anonymkode: 6f1d9...928
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #27 Skrevet 21. desember 2019 På 20.12.2019 den 1.36, Otilia *FØDEKLAR* ♡ skrev: "det nærmer seg juleferie og vi må vite hvem som skal ha fri i jula. Kryss av for de dagene barnet skal ha fri: Navn på barnet og avdeling: " Da tenkte jeg at.....de skal ikke ha fri (bare de dagene det blir stengt pga for lite barn påmeldt de dagene) fordi jeg jobber turnus og skal jobbe hele jul og nyttår. Jeg valgte å ikke svare på skjemaet da jeg uansett ikke kunne ta de fri. For det sto jo at man skulle krysse av på de dagene de skulle ha fri... Nå har jeg fått vite at de dagene bhg er open er 23/12 og 3/1 og at de har registrert ungene på fri, fordi jeg ikke svarte på skjemaet?!?!! Jeg er frustrert og har ikke barnevakt den 3/1. Jeg har snakket med styreren og kom ingen vei fordi hun hadde gitt avspasering og ferie til personalet og at det nå er tilpasset personale til antall barn den dagen. Wtf?? Er det jeg som er på bærtur eller?? Kan de nekte å ta imot barna mine denne dagen? En leder kan gi avspasering/trekke avspasering viss driften tillater det. Jeg betaler for 11 mnd i året, og barna har mye mer fri enn bare sommerferien mtp studiedager, planleggingsdager og andre inneklemte og høytidsdager osv Hun var enig i at det kunne vært formulert annerledes, men ga seg ikke....😵 Hvorfor skrev du ikke bare " skal"? Anonymkode: 8b320...a7d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #28 Skrevet 21. desember 2019 Hva gjør det egentlig om de andre foreldrene ser om ungen din skal være i barnehagen eller ha fri? Tror dere de bryr seg? De driter vel i hvilke unger som er her eller der, det er tåpelig å insistere på taushetsplikt og fandens oldemor for sånt! Så viktig er hverken du eller ungen din, med mindre du og poden er ansatt i hemmelige tjenester, og landets sikkerhet trues hvis mora til lille Per får snusen i at kidden din skal i barnehagen i romjula. Anonymkode: aa7f8...c6d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #29 Skrevet 21. desember 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Surveforeldre som lager problem ut av den minste ting er bare slitsomt for alle Anonymkode: 6f1d9...928 Kan være mange gode grunner for at foreldre ikke ønsker at slike lister henger ute i garderoben så alle kan se! Anonymkode: 2bc3c...2c7
Jordbærblomst Skrevet 21. desember 2019 #30 Skrevet 21. desember 2019 Nå får du virkelig gi deg. Det er jo du har skapt dette problemet, ved å trasse som et barn.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #31 Skrevet 21. desember 2019 8 minutter siden, Jordbærblomst skrev: Nå får du virkelig gi deg. Det er jo du har skapt dette problemet, ved å trasse som et barn. "Trasse som et barn". Hva ved det HI har gjort er trass? Hun har faktisk kun lest lappen og forholdt seg til det som sto på den, altså å melde fra om barnet ha fri. Ikke meldt i fra=kommer i barnehagen ut ifra hvordan lappen var formulert. Er det noen som trasser her så er det vel barnehagen som ikke følger og tar konsekvensen av sin egen formulering! Anonymkode: 650da...148
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #32 Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kan være mange gode grunner for at foreldre ikke ønsker at slike lister henger ute i garderoben så alle kan se! Anonymkode: 2bc3c...2c7 Hvilke grunner da? Anonymkode: 6f1d9...928
Jordbærblomst Skrevet 21. desember 2019 #33 Skrevet 21. desember 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: "Trasse som et barn". Hva ved det HI har gjort er trass? Hun har faktisk kun lest lappen og forholdt seg til det som sto på den, altså å melde fra om barnet ha fri. Ikke meldt i fra=kommer i barnehagen ut ifra hvordan lappen var formulert. Er det noen som trasser her så er det vel barnehagen som ikke følger og tar konsekvensen av sin egen formulering! Anonymkode: 650da...148 Det fremgår veldig tydelig i de fleste kommuner hvilke dager barnehagen er åpen. Det er et enkelt googlesøk. Å komme 3 dager før julaften og blåse seg opp over manglende barnepass, er sånn passe sløvt. Ikke noe problem å sjekke slikt på forhånd hvis man tenker litt fremover.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #34 Skrevet 21. desember 2019 2 timer siden, Jordbærblomst skrev: Det fremgår veldig tydelig i de fleste kommuner hvilke dager barnehagen er åpen. Det er et enkelt googlesøk. Å komme 3 dager før julaften og blåse seg opp over manglende barnepass, er sånn passe sløvt. Ikke noe problem å sjekke slikt på forhånd hvis man tenker litt fremover. Men barnehagen er jo åpen når hu trenger den, og hu har forholdt seg til den informasjonen hu har fått. Hvordan mener du det er å trasse som et barn? Anonymkode: 3120b...60f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #35 Skrevet 21. desember 2019 3. Januar er jo en helt vanlig dag ! De kan ikke kreve svar om den dagen . Romjul osv. er Ok Anonymkode: 463a4...57c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #36 Skrevet 21. desember 2019 Skremmede dårlig formulert av barnehagen. Ja, man kunne levert uansett. Ja, man kunne spurt om man skulle levere også når barnet kommer. Ja, det er sikkert mye man kunne ha gjort. Men det er ene og alene barnehagens ansvar. Og jeg tviler veldig på om barnehagen med loven i hånd kan nekte barnet å komme. Anonymkode: 38e2d...90f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #37 Skrevet 21. desember 2019 dette må du nok ta på egen kappe dessverre Anonymkode: 6c7c7...064
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2019 #38 Skrevet 21. desember 2019 De har nok ingen rett til å spørre om dere kommer 3. Jaunuar ! Lille julaften ser jeg ! Men den andre dagen får de ta på sin kappe ! Anonymkode: 463a4...57c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå