Gå til innhold

Hater virkelig manflu!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja,det var virkelig ille at han ble syk. Krev at han blir med til fvk, slik at dere kan diskutere det med en uhildet 3.-part. Feministene der vil sikkert være enig med deg at han må være "en drittsekk" som har blitt syk rett før jul.

Menn er tross alt statistisk sett mindre syke en kvinner, så da er det ekstra ille om man har en i din egen familie som blir det.

Forresten, er manflu et sexistisk begrep?

Anonymkode: 694a6...761

Selvfølgelig er han en idiot om han bruker noe så latterlig umodent som "man flu" som unnskyldning til å dytte alt ansvar for hus og hjem over på HI, når hun også er syk. 

Er man voksen, og har barn og familie, er ikke forkjølelse/influensa grunn nok til å bli liggende tafatt og apatisk mens den andre parten må ta seg av absolutt alt. 

Menn er ikke mindre syke enn kvinner - kvinner er bare ikke så forbasket late at vi lar sykdom påvirke vår evne til å stå opp av senga. 

Anonymkode: 22b1d...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når han ikke gjør det så må jeg.
Kan liksom heller ikke fortelle ungene at nei i år blir ikke huset pyntet til jul, nei det blir ikke juletre eller julegodter heller...
Har ikke så mye valg

Anonymkode: 3d754...b58

Men så vent til lillejulaften, da. Dere kan begge ha blitt friske til da. Dette er bare en martyrrolle...

Anonymkode: 61d29...f41

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hehe du er tydligvis ikke alenemamma. Om jeg så har 40 i feber å kaster opp,så har ikke jeg mulighet til å bare ligge. Er mange ting som mååå gjøres likevel når en er alene om barn

Anonymkode: 802e9...77e

Jeg er alenemamma, og min samboer er død. Og nei, det er ikke nødvendig å vaske og handle inn når man er syk...

Anonymkode: 61d29...f41

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er han en idiot om han bruker noe så latterlig umodent som "man flu" som unnskyldning til å dytte alt ansvar for hus og hjem over på HI, når hun også er syk. 

Er man voksen, og har barn og familie, er ikke forkjølelse/influensa grunn nok til å bli liggende tafatt og apatisk mens den andre parten må ta seg av absolutt alt. 

Menn er ikke mindre syke enn kvinner - kvinner er bare ikke så forbasket late at vi lar sykdom påvirke vår evne til å stå opp av senga. 

Anonymkode: 22b1d...305

Til og med voksne må vel kunne la husarbeid ligge litt om man er syk. Det virker som om HI stresser seg opp unødvendig mye, uten at han eller noen andre forventer det.

Og ja, statistikken viser at kvinner er langt mer borte fra arbeid på grunn av egen sykdom enn menn. SYK er jo tross alt en forkortelse for Stakkarslig Ynkelig Kvinne.

Men, det er vel bare idioter som mener at man er idiot for å hvile ut en forkjølelse/influensa?

Anonymkode: 694a6...761

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig er han en idiot om han bruker noe så latterlig umodent som "man flu" som unnskyldning til å dytte alt ansvar for hus og hjem over på HI, når hun også er syk. 

Er man voksen, og har barn og familie, er ikke forkjølelse/influensa grunn nok til å bli liggende tafatt og apatisk mens den andre parten må ta seg av absolutt alt. 

Menn er ikke mindre syke enn kvinner - kvinner er bare ikke så forbasket late at vi lar sykdom påvirke vår evne til å stå opp av senga. 

Anonymkode: 22b1d...305

Jaudå kvinner kan òg vere så sjuke at det påvirkar vår evne til å stå opp av senga, eg låg i heile går fordi eg var sjuk. Og eg er dame. Det var det einaste moglege alternativet!!! 

Når vart det slik at menn ikkje har lov å vere sjuke? Mannen min låg i fem dagar etter at vi kom heim frå sjukehuset med minstemann. Og vi har tre tette. Men det var heilt greit, han var jo sjuk!!! No har eg vore dårleg nokre dagar, og då har mannen ordna og styra med julevaske og born osb. 

Anonymkode: 14b4d...b0d

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jaudå kvinner kan òg vere så sjuke at det påvirkar vår evne til å stå opp av senga, eg låg i heile går fordi eg var sjuk. Og eg er dame. Det var det einaste moglege alternativet!!! 

Når vart det slik at menn ikkje har lov å vere sjuke? Mannen min låg i fem dagar etter at vi kom heim frå sjukehuset med minstemann. Og vi har tre tette. Men det var heilt greit, han var jo sjuk!!! No har eg vore dårleg nokre dagar, og då har mannen ordna og styra med julevaske og born osb. 

Anonymkode: 14b4d...b0d

Sukk "!!!!!!!!" 

Anonymkode: 22b1d...305

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sukk "!!!!!!!!" 

Anonymkode: 22b1d...305

Kva meinar du? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...