Gå til innhold

Mann uten penis som virker

Anbefalte innlegg

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde også savnet det, HI. Har en kjæreste som sliter med ereksjonen, og tror dessverre ikke forholdet kommer til å vare...

Er tilstanden irreversibel? Noen får faktisk en slags protese.

Anonymkode: 1d894...246

Kjøp deg en dildo da, og la han ligge inntil deg og gjøre det. Må kunne gå ann å finne løsninger. Det er mannen som har det værst i en slik situasjon.

Anonymkode: 977c5...76a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde krevd å få ha sex med andre, for sex er så pass viktig for meg. Men jeg hadde jo ikke sluttet å være glad i han da. Så hvis han ikke klarte å gi meg det jeg trengte hadde jeg gått for et åpent forhold. Mange som lever fint med det.

Anonymkode: ba206...fd1

Kjempelurt. Så HI skal ligge rundt, og hjemme skal det sitte en mann som elsker henne og gjerne ville hatt sex med henne, men som ikke kan på grunn av sykdom. Og du regner med at han kommer til å føle seg helt ok?

Anonymkode: 3b021...95d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er dere gifte, da? Dere kunne jo ha vært bare to gode kompiser, for eksempel. Dere deler jo ikke noe som ikke venner også kan dele da.

Hvorfor skal vi ikke være gifte? Vi har to flotte barn og fungerer godt som foreldre og par. 

Anonymkode: e3c0d...37a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde krevd å få ha sex med andre, for sex er så pass viktig for meg. Men jeg hadde jo ikke sluttet å være glad i han da. Så hvis han ikke klarte å gi meg det jeg trengte hadde jeg gått for et åpent forhold. Mange som lever fint med det.

Anonymkode: ba206...fd1

Endelig et kvinnemenneske som kan skille mellom sex og kjærlighet    👍   Du må være unik, en av 10000   :helen:

Anonymkode: 19d6b...222

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp deg en dildo da, og la han ligge inntil deg og gjøre det. Må kunne gå ann å finne løsninger. Det er mannen som har det værst i en slik situasjon.

Du, det er ikke sexleketøy vi mangler. 🙄 Dem har vi en kommode full av... men de hjelper ikke på intimiteten, og heller ikke på hans følelse av å lykkes. 

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Endelig et kvinnemenneske som kan skille mellom sex og kjærlighet    👍   Du må være unik, en av 10000   :helen:

Anonymkode: 19d6b...222

Nei, vi er nok mange. Men det betyr ikke at partnerne aksepterer et åpent forhold likevel.

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde aldri gitt han opp pga det. Kjærlighet består av mer enn sex, og det er også mange måte å finne nytelse i hverandre. Jeg skulle prøvd det jeg kunne for å få liv i penisen, så spenning  akulle han fått følt på.. Det gjelder å være kreativ. Hadde det allikevel ikke nyttet, kan man få tilfredstille hverandre på best mulig måte. En god mann gir man ikke slipp på. Bare det å sitte inntil hverandre gjør godt. 

Når du i lang tid vet at det er det lengste du kommer, så gjør det ikke godt mer. Da gjør det bare vondt.

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

What? Så du vil ha i både pose og sekk?? Hvordan tror du mannen hadde følt det hvis du krevde et åpent forhold. Han får ikke ereksjon, så derfor skal du få det av andre. Skammelig og egoistisk av deg !!!

Hun fratar ham jo ikke noe, da. Hun gir bare bort den delen av samlivet som han uansett ikke kan benytte seg av...

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke sex veldig mye mer enn bare penetrering av penis?

Anonymkode: fdbeb...5f3

Tja... Kommer an på hvem du spør. 

Anonymkode: 3a1f9...8ce

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, det er ikke sexleketøy vi mangler. 🙄 Dem har vi en kommode full av... men de hjelper ikke på intimiteten, og heller ikke på hans følelse av å lykkes. 

Nevner implantat igjen, jeg. Har lagt ved link tidligere i tråden.. verdt å sjekke ut iallfall :)

Anonymkode: 547b2...78f

Skrevet

Kan jeg spørre hvilken sykdom/skade han har fått? Har egentlig aldri hørt dette går an. 
skjønner at dette er vanskelig for dere begge. Mulig jeg ville bestilt tid hos en sexolog (har på store sykehus)

Anonymkode: 1ed3a...72e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nevner implantat igjen, jeg. Har lagt ved link tidligere i tråden.. verdt å sjekke ut iallfall :)

Anonymkode: 547b2...78f

Jeg vet ikke hva som er greia med HIs mann, men hos kjæresten min er ikke årsaken medisinsk. Og han vil derfor ikke kvalifisere til implantat.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke hva som er greia med HIs mann, men hos kjæresten min er ikke årsaken medisinsk. Og han vil derfor ikke kvalifisere til implantat.

Er det psykisk med din kjæreste? I så fall er det jo mulig å gjøre noe med. Det krever selvfølgelig at han selv innser problemet og at hva han må gjøre for å skape en endring i seg selv. Er han ikke villig til det, da hadde nok jeg også avsluttet et forhold til en kjærest. Nesten mer fordi jeg ikke orker å bruke tid på en mann som ikke er villig til å ta ansvar for egen helse, og heller ikke er villig til det selv om hans valg går så utover partneren og at han faktisk forventer at partner skal avstå fra noe så viktig fordi han selv ev. ikke gidder eller tør eller vil ta tak i egne problemer. Med tanke på dette blir nesten manglende sex underordnet, fordi jeg ville følt det manglet en del vesentlige verdier i forholdet.

Vet ikke om det er der du er, men er du det, da ville jeg vært veldig direkte med kjæresten din. Fortalt ham alle gode grunnene til at du valgte å være kjærest akkurat med ham, men også fortalt ham at hvis han ikke er villig til å kjempe for dere med å ta tak i egne problemer som påvirker forholdet deres i så stor grad, da orker heller ikke du mer. Hvis han er villig til å gjøre det som skal, da kan dere jo ha en fremtid, men er han ikke det, da tenker jeg det er bedre å bare gå fra hverandre. Men det blir en veldig forskjellig situasjon enn den Hi er i, synes jeg. Der kan jo mannen kanskje få hjelp for å kunne ha et sexliv selv om det er medisinske grunner til at det ikke fungerer i dag for ham med penetrering.

Anonymkode: fdbeb...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...