Gå til innhold

Mann uten penis som virker


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere gjort dersom mannens penis sluttet å virke? Det har skjedd min mann grunnet en sjelden lidelse. Det betyr altså at vi aldri kan ha sex igjen på normalt vis. Dette skjedde for ca tre år siden og jeg har hele tiden sagt og tenkt at det går fint, at det er flere måter å kose på. I det siste kjenner jeg at jeg savner å kunne ha samleie.

Anonymkode: 6c348...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strap on? 🤷‍♀️

Anonymkode: 1c741...1ec

Skrevet

Jeg ville nok også savnet samleie, men det hadde ikke vært noen dealbreaker for meg, det hadde ikke vært verdt å droppe forholdet for liksom.

Alle som opplever at partner blir kronisk syk vil savne å ha en frisk partner, uansett ble ikke livet som forventet, men man tilpasser seg likevel.

Anonymkode: f31e8...012

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

dealbreaker

Avtalebryter? 

Anonymkode: c5128...02a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Avtalebryter? 

Anonymkode: c5128...02a

Er det ikke sånn man sier da? Når en ting gjør at du vil bryte ut av forholdet?

Anonymkode: f31e8...012

Skrevet

Hadde nok savnet det, men det finnes jo andre måter å komme nær på. Hadde klart meg fint og blitt værende med mannen min. Sex er ikke det viktigste i forholdet for oss. 

Anonymkode: 0f5c6...212

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke sånn man sier da? Når en ting gjør at du vil bryte ut av forholdet?

Anonymkode: f31e8...012

Nei, tror ikke voksne prater slik. 

Anonymkode: c5128...02a

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva ville dere gjort dersom mannens penis sluttet å virke? Det har skjedd min mann grunnet en sjelden lidelse. Det betyr altså at vi aldri kan ha sex igjen på normalt vis. Dette skjedde for ca tre år siden og jeg har hele tiden sagt og tenkt at det går fint, at det er flere måter å kose på. I det siste kjenner jeg at jeg savner å kunne ha samleie.

Anonymkode: 6c348...11f

Huff, det er nok litt vanskelig å svare på. Men er du virkelig glad i mannen din får dere det nok til å funke. Han har det nok mye verre enn deg. Det finnes andre måter å nyte sex på, men kan forstå savnet ditt, men hvordan tror du det er for han? Det går an å prøve forskjellige leketøy, kanskje dere finner noe dere begge liker🙂

Skrevet

Da hadde vi tatt en tur til kondomeriet og prøvd ut litt forskjellig der. Jeg hadde aldri forlatt mannen og den flotte pappaen han er til våre små, pga at han var blitt syk. Jeg hadde støttet han og forsøkt å gjøre det beste ut av situasjonen. 

Anonymkode: 843c0...a6f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, tror ikke voksne prater slik. 

Anonymkode: c5128...02a

Jeg trodde ikke voksne folk oppførte seg som en kranglete kverulant på den måten du gjør heller, men hey, jeg tok feil!

Mulig du gjør det også.

Anonymkode: e47b2...3a6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva ville dere gjort dersom mannens penis sluttet å virke? Det har skjedd min mann grunnet en sjelden lidelse. Det betyr altså at vi aldri kan ha sex igjen på normalt vis. Dette skjedde for ca tre år siden og jeg har hele tiden sagt og tenkt at det går fint, at det er flere måter å kose på. I det siste kjenner jeg at jeg savner å kunne ha samleie.

Anonymkode: 6c348...11f

Greier dere å snakke om dette ordentlig, Hi? Dette er jo et tap og en sorg for dere begge to. Da tenker jeg at dere også sammen kan finne løsninger.

Man kan jo ha et sexliv uten å ha samleie på tradisjonelt vis. Nærhet, intimitet, sensualitet, glede, nytelse, opphisselse - det er mye dere kan gjøre likevel. Det er kanskje ikke et vanlige samleie, men det kan bli like godt på en annen måte.

Jeg tror det viktigste er at dere greier å kommunisere med hverandre om dette. Greier dere det ikke, da tror jeg dessverre det kan føre til at dere på sikt går fra hverandre. Men skal dere holde sammen og ha det godt sammen så tror jeg dere må gjøre det til et felles prosjekt, ikke fokusere på hva dere har mistet, men alt det dere har og alt det nye dere kan leke dere med å nyte i årene fremover.

Anonymkode: fdbeb...5f3

Skrevet

Har han gitt opp all annen seksuell aktivitet? I så fall må dere kommunisere bedre. 

Anonymkode: 1b337...05a

Skrevet

Jeg hadde aldri gitt han opp pga det. Kjærlighet består av mer enn sex, og det er også mange måte å finne nytelse i hverandre. Jeg skulle prøvd det jeg kunne for å få liv i penisen, så spenning  akulle han fått følt på.. Det gjelder å være kreativ. Hadde det allikevel ikke nyttet, kan man få tilfredstille hverandre på best mulig måte. En god mann gir man ikke slipp på. Bare det å sitte inntil hverandre gjør godt. 

Anonymkode: 977c5...76a

Skrevet

Mye fint å få kjøpt på Kondomeriet. 🙂

Anonymkode: 92016...b9e

Skrevet

Hadde også savnet det, HI. Har en kjæreste som sliter med ereksjonen, og tror dessverre ikke forholdet kommer til å vare...

Er tilstanden irreversibel? Noen får faktisk en slags protese.

Anonymkode: 1d894...246

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det ikke sånn man sier da? Når en ting gjør at du vil bryte ut av forholdet?

Anonymkode: f31e8...012

Jo, det sier man. For meg er det en dealbreaker. men jeg har ikke en lang historie med fyren sånn som HI har.

Anonymkode: 1d894...246

Skrevet

Jeg hadde krevd å få ha sex med andre, for sex er så pass viktig for meg. Men jeg hadde jo ikke sluttet å være glad i han da. Så hvis han ikke klarte å gi meg det jeg trengte hadde jeg gått for et åpent forhold. Mange som lever fint med det.

Anonymkode: ba206...fd1

Skrevet

Og så, liksom? 

Vi har ikke hatt sex de siste 3-4 årene, og det synes jeg er veldig greit. Godt gifte, og veldig glad i hverandre, men orker ikke det styret med sex. Vanvittig godt å få legge seg uten å måtte tenke på sex. 

Anonymkode: e3c0d...37a

Skrevet
24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så, liksom? 

Vi har ikke hatt sex de siste 3-4 årene, og det synes jeg er veldig greit. Godt gifte, og veldig glad i hverandre, men orker ikke det styret med sex. Vanvittig godt å få legge seg uten å måtte tenke på sex. 

Anonymkode: e3c0d...37a

Hvorfor er dere gifte, da? Dere kunne jo ha vært bare to gode kompiser, for eksempel. Dere deler jo ikke noe som ikke venner også kan dele da.

Anonymkode: 1d894...246

Skrevet
40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde krevd å få ha sex med andre, for sex er så pass viktig for meg. Men jeg hadde jo ikke sluttet å være glad i han da. Så hvis han ikke klarte å gi meg det jeg trengte hadde jeg gått for et åpent forhold. Mange som lever fint med det.

Anonymkode: ba206...fd1

Er ikke sex veldig mye mer enn bare penetrering av penis?

Anonymkode: fdbeb...5f3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde vi tatt en tur til kondomeriet og prøvd ut litt forskjellig der. Jeg hadde aldri forlatt mannen og den flotte pappaen han er til våre små, pga at han var blitt syk. Jeg hadde støttet han og forsøkt å gjøre det beste ut av situasjonen. 

Anonymkode: 843c0...a6f

Godt forslag!!! Men må berre seie at eg fniser litt i skjegget, lurer litt på korleis dei prøveromma på kondomeriet er🙊🤭 (men ja, forsto kva du meinte altså!) 

Anonymkode: 0e196...b1a

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er ikke sex veldig mye mer enn bare penetrering av penis?

Anonymkode: fdbeb...5f3

Jo. Men hvis akkurat dét uteblir, så er det (i alle fall for meg) mye verre enn om f eks slikking uteblir.

Anonymkode: 1d894...246

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo. Men hvis akkurat dét uteblir, så er det (i alle fall for meg) mye verre enn om f eks slikking uteblir.

Anonymkode: 1d894...246

Selvfølgelig vil det være et savn, men hvis du elsker mannen, kan ikke manglende ereksjon kompenseres med hjelpemidler hvis sexen ellers er like god? Ellers er det jo kommet stadig flere hjelpemidler for menn med ereksjonsproblemer også, så det burde jo være mulig å finne en løsning hvis begge er innstilt på det.

Anonymkode: fdbeb...5f3

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde krevd å få ha sex med andre, for sex er så pass viktig for meg. Men jeg hadde jo ikke sluttet å være glad i han da. Så hvis han ikke klarte å gi meg det jeg trengte hadde jeg gått for et åpent forhold. Mange som lever fint med det.

Anonymkode: ba206...fd1

What? Så du vil ha i både pose og sekk?? Hvordan tror du mannen hadde følt det hvis du krevde et åpent forhold. Han får ikke ereksjon, så derfor skal du få det av andre. Skammelig og egoistisk av deg !!!

Anonymkode: 977c5...76a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...