Gå til innhold

Har dere womanizer?


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den sender trykkbølger. Det gjør at man ikke blir øm som etter en anne vibrator som er i direkte kontakt med klitoris. 

For meg som trenger svak stimuli for å komme blir den litt for kraftig, men om hun ikke er like kjapp på avtrekkeren som meg vil den fungere bra. Vil anbefale toppmodellen. Vi kvinner vil aldri ha det nest beste ;)

Anonymkode: 80251...eee

Takk for svar. Skjønner ikke prinsippet med trykkbølger, men har googlet meg til at det er kjent metode fra fysioterapi, så jeg stoler på at det funker. Høres spennende ut, tror nok hun blir fornøyd, selvsagt skal hun ha den aller beste ;). Men hvor mye lyd lager den? Høres det gjennom veggene...?

Anonymkode: 71bc7...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt dyreste utgave. Svart og sølv med svarowskistein som startknapp. Den ser veldig fancy ut. Ligger i hånda som en datamus nesten. Latexdingsen kan byttes forresten.

Jeg elsker min, beste sexleketøy jeg noen gang har kjøpt.

Anonymkode: 90474...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, sånt er ondskap.Alle som har det gjør ondskap.

Anonymkode: ee30f...a13

Hva er det som er ondt med et sexleketøy? Kropp og nytelse er helt naturlig, hvis gud ikke ønsket at damer skal få orgasme, så burde han ha laget oss annerledes!

 

Anonymkode: ee813...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det som er ondt med et sexleketøy? Kropp og nytelse er helt naturlig, hvis gud ikke ønsket at damer skal få orgasme, så burde han ha laget oss annerledes!

Anonymkode: ee813...7e9

*en gud
*den

Anonymkode: be068...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den.... den kan få meg til å komme på under ett minutt... samtidig, hvis jeg er flink til å holde igjen, er den det eneste som jeg får sprutorgasme med.... 😍😍

Anonymkode: e0e43...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt til kona nå. Det er vel bruksanvisning med tenker jeg, men er det noen tips å få? Mye press, hvilke hastigheter? Er autofunksjon, eller hva den kalles, noe tess? Regner med at hun prøver seg fram, men hadde likevel vært fint med noen tips fra dere som har erfaring med dingsen.

Anonymkode: 71bc7...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har bestilt til kona nå. Det er vel bruksanvisning med tenker jeg, men er det noen tips å få? Mye press, hvilke hastigheter? Er autofunksjon, eller hva den kalles, noe tess? Regner med at hun prøver seg fram, men hadde likevel vært fint med noen tips fra dere som har erfaring med dingsen.

Anonymkode: 71bc7...20d

Nesten helt lydløs. Den omslutter klitoris, trenger ikke legge press på. Autofunksjon kan kanskje funke for noen, men jeg liker å ha det så svakt som mulig når jeg kommer, så vil bestemme selv.

Anonymkode: 80251...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Elsker den.... den kan få meg til å komme på under ett minutt... samtidig, hvis jeg er flink til å holde igjen, er den det eneste som jeg får sprutorgasme med.... 😍😍

Anonymkode: e0e43...932

Hvordan da? Må man ikke stimulere g- punktet for å sprute? 

Anonymkode: 7716e...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan da? Må man ikke stimulere g- punktet for å sprute? 

Anonymkode: 7716e...f81

Nei, det må man ikke. For min del går det kun ved stimulering av klitoris. 
 

Jeg må bruke litt lang tid og gjerne få flere «vanlige» orgasmer først, bare la det bygge seg opp og bygge seg opp.... 🤩

Anonymkode: e0e43...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig lovende ut det dere forteller her. Kona klarer maks to orgasmer etter hverandre, og det er bare når jeg slikker henne, etter det blir hun ekstremt følsom og kilen. Kanskje hun kan få flere nå, siden det er snakk om trykkbølger og ikke så mye berøring. Hun har aldri sprutet, det hadde vært noe. Jeg trodde også at du måtte stimulere gpunktet for å få det til.

Anonymkode: 71bc7...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...