Gå til innhold

Har dere womanizer?


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Er den så fantastisk som den skryter av? Ser faktisk litt begge deler på kundeomtalene, men vet ikke hvor troverdige de er. Hva er evt deres erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en reisevariant. Som ser ut som en står leppestift. Så ikke lik, den er litt klønete å holde. Men funker veldig bra når mannen holder den. Gir god og rask orgasme. Men er orgasme bare i selve klitoris føler jeg og ikke i hele herligheten der nede.

Anonymkode: 91188...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har. Jeg er veldig fornøyd med den, men det tok noen forsøk å finne ut akkurat hvordan jeg skulle holde den for å treffe riktig. Jeg kan få ganske heftige orgasmer på kort tid. 

Anonymkode: 25a64...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste kjøpet mannen min noen gang har gjort. ;) Den var litt skummel i starten, jeg måtte venne meg til den. Og lære meg å være litt tålmodig og ikke skru opp tempoet for fort, for da blir det for intenst.

Anonymkode: ada91...ad4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den til sånn 1500 kr. Samboer kjøpte den til meg. Vi pleier å bruke den når vi har analsex. Da kan jeg få ganske gode orgasmer. Men... Det er ikke førstevalget mitt om jeg skal gjøre det på egenhånd. Da foretrekker jeg en kraftig vibrator, masasjestav. Men jeg tror det er så individuellt hva folk liker og tenner på. Det som er fint med den er at den har mange nivåer. Jeg kan anbefale den. Den er verdt pengene. Tror de fleste kommer av å bruke den 🤔

Anonymkode: 81bb2...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er den for intens. Kommer for fort og for «hardt». Enig i beskrivelsen over at orgasmen er bare i klitoris.

Anonymkode: 80251...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har womanizer premium og det er vel anvendte penger for min del💕 Etter den ble kjøpt oppnådde jeg for første gang orgasme. Om jeg treffer riktig kan jeg faktisk komme på ca 30 sekunder. (det hadde jeg aldri trodd på om noen fortalte meg) 

Om jeg bare skulle hatt et eneste leketøy i skuffen hadde det vært womanizer 👍

Anonymkode: 8bfd6...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales virkelig! Jeg har veldig mye forskjellig, men det er den som stadig vekk blir dratt frem mens det andre stort sett får ligge i fred😅

Anonymkode: 62202...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har lånet av en venninne for å prøve, men kommer nok til å kjøpe en selv. 

Anonymkode: 414fb...10f

Lånt et sexleketøy? 🥵

Anonymkode: dcafa...c8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har lånet av en venninne for å prøve, men kommer nok til å kjøpe en selv. 

Anonymkode: 414fb...10f

Jøss 🤣

Anonymkode: 80251...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lånt et sexleketøy? 🥵

Anonymkode: dcafa...c8e

Ja, vet det er litt rart, men kan vel si såpass at hun er litt mer enn en vanlig venninne. 

Anonymkode: 414fb...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg gikk inn her fordi jeg trodde det var en type barbermaskin eller noe til å fjerne hår med 😂😂😂 Det heter kanskje Ladyshave eller noe det ja! Så feil kan man ta 🙈😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kira skrev:

Haha, jeg gikk inn her fordi jeg trodde det var en type barbermaskin eller noe til å fjerne hår med 😂😂😂 Det heter kanskje Ladyshave eller noe det ja! Så feil kan man ta 🙈😜

Så godt at det ikke bare var meg 😂😂😂 Ta skrittet i dag, kjøp Philips Ladyshave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe en til kona, men nå ser det ut til at alle har satt den til stiv "julepris" 1899 kr. Den lille koster bare halvparten. Er den største dobbelt så bra? Noen som vet? Hva gjør den, suger den klitoris? Hvor stille er den? (har barn i huset...) Kona er ganske opptatt av utseende på det hun fikler med, synes den lille ser mer elegant ut, men er den i nærheten like god?

Anonymkode: 71bc7...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg over igjen. Har googlet en del, men det er stort sett de som selger som skryter, eller bloggere som får betaling for å skryte. Er den støysvak? Er den verdt pengene?

Anonymkode: 71bc7...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg over igjen. Har googlet en del, men det er stort sett de som selger som skryter, eller bloggere som får betaling for å skryte. Er den støysvak? Er den verdt pengene?

Anonymkode: 71bc7...20d

Den sender trykkbølger. Det gjør at man ikke blir øm som etter en anne vibrator som er i direkte kontakt med klitoris. 

For meg som trenger svak stimuli for å komme blir den litt for kraftig, men om hun ikke er like kjapp på avtrekkeren som meg vil den fungere bra. Vil anbefale toppmodellen. Vi kvinner vil aldri ha det nest beste ;)

Anonymkode: 80251...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, den er veldig støysvak.

 

Og selv om jeg syns den er for kraftig bruker jeg den fordi den er super til å få orgasme på 30 sekunder før jeg legger meg slik at jeg sover bedre.

Anonymkode: 80251...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, sånt er ondskap.Alle som har det gjør ondskap.

Anonymkode: ee30f...a13

😂🤣

Anonymkode: 62202...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...