Gå til innhold

Hente i barnehagen 16.29 når fri.....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor gjør så mange det ? Bare lurer !?1 minutt før stenging liksom 

Anonymkode: 0c65b...324

Det er allerede hundre tråder om dette her inne. Vi trenger virkelig ikke én til.

Svaret er uansett: INGEN kan vite. Hver gang dette skjer, er det en grunn, og vi kan ikke vite hva den reelle grunne var.

Anonymkode: c7a3b...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Derfor jeg spørr dere som gjør det ! For å få maks ut av pengene 🙈

Anonymkode: 0c65b...324

At du i det hele tatt tenker at det kan være grunnen sier uendelig mye mer om deg enn du tror. Så flaut, godt du er anonym 🤪

Anonymkode: 84b0a...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig at det er litt skummelt at du som jobber med mennesker, Hi, ikke er i stand til å tenke deg årsaker til dette selv.

Det sier jo ikke lite om dine fordommer...

Anonymkode: 44e18...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke barnehage. Jeg er hjemme selv og henter 16.29 ofte. I dag virka de grinete på meg, den ansatte himla med øynene. Veldig uproft ! Ja dere har rett, de Burda ikke jobbe med mennesker. 
Jeg gjør det faktisk for at jeg betaler for det ! Men nå fikk jeg den responsen jeg ønska her. De har ikke noe med når jeg henter 👍 betaler faktisk 3700,- for plassen og da skal den brukes 

Anonymkode: 0c65b...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Derfor jeg spørr dere som gjør det ! For å få maks ut av pengene 🙈

Anonymkode: 0c65b...324

Er du helt dust? 

Anonymkode: 62697...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Derfor jeg spørr dere som gjør det ! For å få maks ut av pengene 🙈

Anonymkode: 0c65b...324

 

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At du i det hele tatt tenker at det kan være grunnen sier uendelig mye mer om deg enn du tror. Så flaut, godt du er anonym 🤪

Anonymkode: 84b0a...0b7

 

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber ikke barnehage. Jeg er hjemme selv og henter 16.29 ofte. I dag virka de grinete på meg, den ansatte himla med øynene. Veldig uproft ! Ja dere har rett, de Burda ikke jobbe med mennesker. 
Jeg gjør det faktisk for at jeg betaler for det ! Men nå fikk jeg den responsen jeg ønska her. De har ikke noe med når jeg henter 👍 betaler faktisk 3700,- for plassen og da skal den brukes 

Anonymkode: 0c65b...324

Enten er du et elendig troll eller en elendig mor. 

Jeg håper jo selvsagt på det første. 

Anonymkode: 84b0a...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg jobber ikke barnehage. Jeg er hjemme selv og henter 16.29 ofte. I dag virka de grinete på meg, den ansatte himla med øynene. Veldig uproft ! Ja dere har rett, de Burda ikke jobbe med mennesker. 
Jeg gjør det faktisk for at jeg betaler for det ! Men nå fikk jeg den responsen jeg ønska her. De har ikke noe med når jeg henter 👍 betaler faktisk 3700,- for plassen og da skal den brukes 

Anonymkode: 0c65b...324

Dette var særs dårlig trolling

Anonymkode: eb7f5...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg dårlig mor nå. Tidligere var jeg dårlig barnehagetante. Snodig hvordan  dere forandrer mening om hvordan ting legges frem. 

Anonymkode: 0c65b...324

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er jeg dårlig mor nå. Tidligere var jeg dårlig barnehagetante. Snodig hvordan  dere forandrer mening om hvordan ting legges frem. 

Anonymkode: 0c65b...324

Jeg har ikke kalt deg dårlig mor, men det er forskjell på å ha en fridag innimellom og det å ha mye fri og likevel ikke hente barna før i siste liten hver dag. Det kan selvfølgelig være årsaker til det også, som sykdom hos forelder, men ikke så mye annet som da bør forsvare å alltid hente så sent.

Jeg tenker at man bør tenke at man skal være ute av barnehagen til de stenger, ikke kaste seg inn døren når de stenger, for da blir det overtid på de ansatte. Hvis du stadig kommer inn når de skal stenge er det vel kanskje derfor de ser slik på deg?

Anonymkode: 44e18...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Derfor jeg spørr dere som gjør det ! For å få maks ut av pengene 🙈

Anonymkode: 0c65b...324

Bruk heller all den ledige tiden du bruker på å dømme/henge ut andre på å øve på skriving. Nyttig for deg, og hyggeligere for oss som slipper sånne dumme fordømmende baksnakkerinnlegg som dette.

Øv på tegnsetting også!

Anonymkode: 18f86...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Anonym bruker said:

Hvorfor gjør så mange det ? Bare lurer !?1 minutt før stenging liksom 

Anonymkode: 0c65b...324

hvorfor er det ditt problem egentlig?

Anonymkode: 953fe...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er jeg dårlig mor nå. Tidligere var jeg dårlig barnehagetante. Snodig hvordan  dere forandrer mening om hvordan ting legges frem. 

Anonymkode: 0c65b...324

Hvis du har barna max i barnehagen for å få mest mulig ut av det du betaler er du dårlig mor. 

Om man jobber i barnehage vet man ikke grunnen til at folk velger å hente rett før stengetid og bør holde seg profesjonelle. 

Liker du ikke å være sammen med ungene dine? Hvorfor vil du se dem minst mulig? Kan det være fordi du er en dårlig mor? 

Anonymkode: 84b0a...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er jeg dårlig mor nå. Tidligere var jeg dårlig barnehagetante. Snodig hvordan  dere forandrer mening om hvordan ting legges frem. 

Anonymkode: 0c65b...324

Fordi de ansatte rekker ikke å være ferdige på jobb kl 1630 når du kommer 1629!! De er ferdige på jobb 1630, og skal låse bhg da, ikke 1632 eller 1635. 

Respektløst å komme ett minutt før stengetid, uansett bransje. (Sett bort ifra de som har stått fast i trafikken o.l.). Når du suller hjemme, burde du få rumpe ut av sofaen litt tidligere.

Anonymkode: 7e311...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de ansatte rekker ikke å være ferdige på jobb kl 1630 når du kommer 1629!! De er ferdige på jobb 1630, og skal låse bhg da, ikke 1632 eller 1635. 

Anonymkode: 7e311...7e1

Er det virkelig sånn? Er ikke vakten ferdig 16.45 eller noe? Jeg er aldri (okei, nesten aldri) i barnehagen på den tiden, men det sier jo seg selv at senvakt ikke kan gå i det barnehagen stenger. 

Anonymkode: 71be5...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig sånn? Er ikke vakten ferdig 16.45 eller noe? Jeg er aldri (okei, nesten aldri) i barnehagen på den tiden, men det sier jo seg selv at senvakt ikke kan gå i det barnehagen stenger. 

Anonymkode: 71be5...c8d

Det er vanlig at vakten er ferdig akkurat når barnehagen stenger

Anonymkode: eb7f5...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er vanlig at vakten er ferdig akkurat når barnehagen stenger

Anonymkode: eb7f5...9b0

Stemmer det. Det er vanskelig nok å ha nok personal en hel barnehagefaglig (mange timer, møter, pauser osv) så å ha et kvarter uten barn blir ofte veldig vanskelig.

Anonymkode: 78696...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig sånn? Er ikke vakten ferdig 16.45 eller noe? Jeg er aldri (okei, nesten aldri) i barnehagen på den tiden, men det sier jo seg selv at senvakt ikke kan gå i det barnehagen stenger. 

Anonymkode: 71be5...c8d

Heltvanlig at vakten er ferdig når bhg stenger. Vi rydder sammen med barna eller så er en/to med barna mens den/de andre rydder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det virkelig sånn? Er ikke vakten ferdig 16.45 eller noe? Jeg er aldri (okei, nesten aldri) i barnehagen på den tiden, men det sier jo seg selv at senvakt ikke kan gå i det barnehagen stenger. 

Anonymkode: 71be5...c8d

Ja, sånn er det. Bhg stenger et gitt tidspunkt, da skal seinvakta låse dørene. Som forelder skal man være ute av bhg så seinvakt kan låse for dagen kl X. 

Anonymkode: 7e311...7e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...