Gå til innhold

Øøøh... Polarekspressen?


sug lut

Anbefalte innlegg

For en usedvanlig bråkete ekkel slitsom julefilm med nissehitler og Nürnberg-rally fullt  av pedo-alver! Er det noen i hele verden som liker den filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såg ikkje akkurat det du såg, mulig fordi eg sovna. Prøvde å sjå saman med ungane i fjor og hadde ei forestilling om at den var skikkelig fin. Men den var diverre eit stort snork.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg synes den var så grim at jeg kommer til å hive den ut av huset i retning hvem som helst annen så fort som mulig. Uæh.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, den har alt som skal til for å bli fin, den er berre minst dobbelt så lang som nødvendig. Og innpakning utan innhald gir meg kløe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke min favoritt heller, men ungene liker den så da har den blitt en del av jula den også 😉

Anonymkode: 2e1bd...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var en av filmene som ble laget før man fant ut av "uncanny valley" i forhold til realisme og animasjon, sånn sett fascinerende. Så den før begrepet fantes, og nå liker jeg det mtp hva jeg har lest. Legger ut link, prøv å Google så finner du mer. 

Av ny koselig julefilm så er "Klaus" av nettflix bra. Fikk god stemning med barna forrige uke av den 🙂 (ikke uncanny valley film 😉

 

https://www.toplessrobot.com/2011/03/7_films_that_got_stuck_in_the_uncanny_valley.php

Anonymkode: 3b557...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene elsker den, så her er den en del av den årlige må-se lista. Jeg er ikke helt der du er, men hadde fint klart meg uten den et år eller ti. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, CG-aspektet tilfører en helt ny dimensjon avskyelighet. Jeg har fortløpende lyst til å smadre trynet på både barn og voksne karakterer. Det har jeg sjelden i juletiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og begge ungene liker den. Ser den flere ganger hver jul. 

Jeg kan ikke fordra jul i blåfjell, jul i svingen og alle de der. Ungene liker noen av de, men reagerer like mye hver gang på språkbruken i flere av de. På en måte er det greit de ser, siden de reagerer slik. Da har noe av hva jeg har prøvd å lære de nådd inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillepropell skrev:

Meg og begge ungene liker den. Ser den flere ganger hver jul. 

Jeg kan ikke fordra jul i blåfjell, jul i svingen og alle de der. Ungene liker noen av de, men reagerer like mye hver gang på språkbruken i flere av de. På en måte er det greit de ser, siden de reagerer slik. Da har noe av hva jeg har prøvd å lære de nådd inn. 

Hva er galt med språkbruken i Jul I Blåfjell? Den ser vi hvert år🤗

Anonymkode: 2a588...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den er veldig masete, men en ok film. Selv må jeg se Nightmare before Christmas i julen og ikke minst Hjelp det er juleferie. Cheesy som bare juling, men jeg ler like godt hvert år av the Griswolds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

For en usedvanlig bråkete ekkel slitsom julefilm med nissehitler og Nürnberg-rally fullt  av pedo-alver! Er det noen i hele verden som liker den filmen?

Takk! Jeg trodde det var bare meg. Så den i fjor etter mange anbefalinger her inne, den skulle visst være helt fantastisk. Ble dypt skuffet.

Anonymkode: 829ba...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Jeg trodde det var bare meg. Så den i fjor etter mange anbefalinger her inne, den skulle visst være helt fantastisk. Ble dypt skuffet.

Anonymkode: 829ba...179

Jeg også. Veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

For en usedvanlig bråkete ekkel slitsom julefilm med nissehitler og Nürnberg-rally fullt  av pedo-alver! Er det noen i hele verden som liker den filmen?

Da må du se A christmas carol på Netflix, den er helt jævli! Jeg liker Polarekspressen jeg da ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vi var de eneste i hele verden som ikke likte Polarekspressen. Vi har sett den en gang, og ingen av oss skjønte greia. 

Anonymkode: 9eee0...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...