prekæs Skrevet 8. desember 2019 #26 Skrevet 8. desember 2019 Ungkarsbror og Liverpoolfan er jo enkelt. Pondusbok.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. desember 2019 Forfatter #27 Skrevet 12. desember 2019 Beklager at jeg ikke har svart, av en eller annen grunn fikk jeg ikke varsler på denne tråden🤔🤨 Takker for alle tips, jeg gikk ikke for noen av dem🙈😇 Bror ønsket seg pastagryte, og foreldre får popcorngryte til bålpanne, hodelykt og noe annet småtteri🥳
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2019 #28 Skrevet 12. desember 2019 7 timer siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Beklager at jeg ikke har svart, av en eller annen grunn fikk jeg ikke varsler på denne tråden🤔🤨 Takker for alle tips, jeg gikk ikke for noen av dem🙈😇 Bror ønsket seg pastagryte, og foreldre får popcorngryte til bålpanne, hodelykt og noe annet småtteri🥳 Bra du kom i mål Du får be deg selv til middag hos bror en gang utpå nyåret Høres ut som om dere har utsikt til noen koselige turer med foreldre/besteforeldre etterhvert også Anonymkode: 436da...056
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå