Gå til innhold

Hva gir dere til voksne søsken som har alt man trenger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Hengebukksvinet skrev:

Nå er du helt på bærtur. Det er klart folk bryr seg, selv om du får spiselige gaver. Det er jo kjempegreit å gi noe man kan spise/ drikke, fremfor nok en lysestake f.eks. Merkelig holdning!

Jeg drikker ikke alkohol, jeg er ikke noe glad i det. Jeg liker heller ikke sjokolade (jeg spiser det i sosiale settinger der jeg ikke slipper unna uten å være uhøflig, men sjokolade jeg får i gave blir stående til det kastes). Jeg blir glad for annet spiselig som god olivenolje, ost, spekemat, syltetøy osv.

Jeg har alt jeg trenger (og mulig jeg er kjedelig som luten hevder), men jeg hadde blitt genuint glad for meslingvaksiner via Leger uten grenser.

Jeg har tre søstre. Vi var så lei av gavejaget at vi bestemte at vi gir hverandre en klem og så går vi ut og spiser på restaurant når vi alle er samlet på samme sted.

Anonymkode: 61535...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi lager ting til hverandre. Det blir derfor ikke gaver av stor økonomisk verdi, men det er veldig hyggelig å pakke opp hjemmelaget syltetøy, strikka sokker, bursdagskort med egne bilder osv. 

Anonymkode: c3dbf...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...