Gå til innhold

Hva synes du er sexy ved menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blikk, skøyeraktig smil, ingen hår på bryst og legger, kort og velstelt hår på hodet, kortklipte nesehår, spretten rumpe og slank og veltrent kropp. 

Anonymkode: be798...472

Vi snakker om menn, ikke gutter... 

Anonymkode: 27e51...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

En stor penis 😍😋

Anonymkode: 5da0e...b3c

Bare det?

Det hørtes i så fall litt stusselig. Du er da avhengig av å få se en mann både naken og opphisset før du greier å bestemme deg for om du mener han er sexy eller ikke. Da sliter jeg litt med å forstå hvordan du kan komme dit med menn du i utgangspunktet ikke vet om du synes er sexy :P

Anonymkode: 4e420...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi snakker om menn, ikke gutter... 

Anonymkode: 27e51...806

Ikke meg du svarer, men min eks var slik hun beskrev. Naturlig lite kroppshår. Tror ikke han fjernet nesehår, tenkte aldri på om han hadde noe eller ikke. Men han var utrolig mandig, pga. utstråling, tryggheten han hadde i seg selv, tryggheten han viste, holdningen. Og aldri har jeg hatt bedre sex med noen heller.

Alle som har vært sammen med ham ville ledd om du forsøkte å kalle ham for gutt.

Anonymkode: 4e420...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.12.2019 den 22.26, Elizabeth89 skrev:

Seriøst...?😂 Klarer meg fint med en gjennomsnittlig, en stor er bare vondt... Skjegg er sexy syntes jeg, kan se litt badboy ut uten å være det🙂

Ja, klarer meg fint med det jeg også. Men synes det er sexy 😊

Anonymkode: 5da0e...b3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, klarer meg fint med det jeg også. Men synes det er sexy 😊

Anonymkode: 5da0e...b3c

Er det mer sexy med en stor pikk i forhold til en vanlig en? Er ikke rart menn har komplekser?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt litt over hva jeg synes er sexy hos menn, og ser det at for meg er det forskjellig hva jeg synes er sexy/noen jeg snur meg etter på gata, og hva jeg faller for hos menn. Jeg synes underarmer er veldig sexy,med hår og arbeidsmuskler. Faktisk det mest sexy på menn,dog litt vanskelig å se på forbipasserende menn😄 Men de jeg har virkelig falt for er veldig forskjellige,jeg har ikke klart å se noen felles faktor... et par har vært lave, lyse,mørke,med og uten hår på bryst +++, noen høyere, utrustningen vet jeg ikke hos alle da jeg flere ganger har falt for menn jeg ikke har gått videre med. Det eneste fellestrekket jeg har klart å finne er at det er menn med selvtillit,muligens fordi de får meg til å føle meg ivaretatt og trygg tror jeg.

Anonymkode: 1c246...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker alle typer menn, høy, lav, veltrent, slank, litt chubby, mørk, lys - alle skal få! Så lenge han tar vare på seg selv (spiser sunt, holder seg sånn noen lunde i aktivitet, klipper håret jevnlig og steller/barberer skjegget), har gode verdier, glimt i øyet og masse humor er jeg solgt 😊

Hvis noen har sett Hjem til jul på Netflix kan jeg nevne han bartenderen (Kingsford Siayor), han er skikkelig fin! 

Anonymkode: 07f55...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2019 den 22.33, Elizabeth89 skrev:

Er det mer sexy med en stor pikk i forhold til en vanlig en? Er ikke rart menn har komplekser?🤔

Synes noen menn det er sexy med store pupper? Synes noen det er sexy med små?

De færreste av oss har alle kroppslige attributter som samtlige av det motsatte skjønn foretrekker. Vi kan da ikke gå hen og få komplekser av den grunn.

Anonymkode: d3453...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye forskjellig.. sminke faktisk haha. Nei skal være ekte mannfolk med skjegg og hårete brystkasse. Ikke for tynne. Helst over 100 kg; )

Anonymkode: 11fba...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...