Gå til innhold

Hva synes du er sexy ved menn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså både utseende og personlighet?

Jeg liker at de er høye, har brede skuldre, sterke armer og maskuline ansiktstrekk.

Også liker jeg når de er selvsikre uten å være skrytete. At de er modige og tøffe. At de kan fikse ting. At de ikke er opptatt av utseende sitt.

Anonymkode: 30f75...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utseendemessig så synes jeg det er flott med en sterk og trent mannskropp, men ikke den overdrevne pumpe-muskler-typen. En kropp som er sterk og viser at han lever et aktivt liv.

I tillegg må han være intelligent og ha god humor og godt utviklet empati, evnen til omsorg. Raushet, tenker da ikke først og fremst på økonomi, men en som er et raust menneske. Utdannelse betyr mindre, engasjement og interesser er viktigere. Evne til å prate, også om de litt vanskeligere ting, en mann som er moden emosjonelt.

Men sexy... mange kan falle under det jeg kan tenke som en "ideal-mann" (dustete uttrykk, men i mangel av bedre...), men det gjør dem ikke nødvendigvis hverken tiltrekkende eller sexy i mine øyne. Det er ofte det som vanskelig lar seg beskrive, personlig kjemi, glimtet i øynene, holdning, humor, det at han har en lukt som jeg tenner på. Det er ikke nødvendigvis de mest tiltrekkende som jeg finner mest sexy heller.

Anonymkode: 4e420...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intelligent, må forstå meg (missforstå meg rett, men det er mange som ikkje skjønnar humoren og tankesettet mitt, vi må vere på bølgjelengd der). Ikkje strigla advokattype. Slank, høg, brei over skuldrane, men ikkje oppumpa jåletype. Heller litt mager enn treningssenterdigre jålemusklar. 

Men det er det inni som tel mest. Humor og rausheit er viktig. Og så må han dele dei same verdiane som eg har. 

Anonymkode: 4beb7...fed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høg, tynn, mørkt hår og blå el grøne auge.

Roleg, sjølvsikker utan å vere sjølvdiggar, raus, varm og glimt i augo.

Ha høg arbeidskapasitet og ikkje bruke hårprodukt, sminke eller farge/fjerne hårvekst. 


 

Anonymkode: 2c957...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Altså både utseende og personlighet?

Jeg liker at de er høye, har brede skuldre, sterke armer og maskuline ansiktstrekk.

Også liker jeg når de er selvsikre uten å være skrytete. At de er modige og tøffe. At de kan fikse ting. At de ikke er opptatt av utseende sitt.

Anonymkode: 30f75...a25

Utseende: blikket er det viktigste. Jeg liker også menn som smiler mye - noen har tendens til steinansikt, de appellerer ikke til meg.

Liker at stemmen er varm og klangrik. Liker at de ler mye og sprer glede rundt seg.

Kroppsmessig liker jeg alle mulige former. Høy, lav, skallet, med hår osv: betyr ikke så mye. Noen av mine kjærester har vært spinkle, andre overvektige, andre muskuløse. Syns alle var fine.

Anonymkode: 7c781...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg ser på en mann er hendene,   Det er de som  avgjør om jeg synes en mann er sexy. 

 

Anonymkode: 9fa07...b73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humor, self confidence (hva blir det på norsk?). Åpent og kvikt ansiktsuttrykk med glimt i øyet.  

Anonymkode: 06a22...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskulin og ujålete. Selvsikker uten å være høy på seg selv. Selvstendig og nevenyttig. Snill, men ikke tøffel.

Anonymkode: d3453...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimt i øyet, høy arbeidskapasitet, blid og glad i frisk luft og dyr. Handy og litt selvsikker uten å være "glatt" 

Liker overhodet ikke selvhøytidelige jålebukker eller bleke gamere. 

Må være litt mann og ikke guttunge. 

 

Anonymkode: 84f21...516

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg faller faktisk hardest for de mennene som ikke er tilgjengelige hele tiden.. jeg blir veldig tiltrukket av dem jeg må kjempe litt for.. men det blir elendige forhold

Anonymkode: c44eb...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som åpenbart viser omsorg og interesse for dama. Ikke tøffelhelter, men et genuint ønske om å behage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nå enda en ting å lure på.. Hva jeg synes er sexy ved en mann. Hva for en rolle spiller det for deg? Hva en random kvinne på et foreldreforum synes er sexy ved en mann?! 

Anonymkode: 455e6...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det var nå enda en ting å lure på.. Hva jeg synes er sexy ved en mann. Hva for en rolle spiller det for deg? Hva en random kvinne på et foreldreforum synes er sexy ved en mann?! 

Anonymkode: 455e6...d14

Hvorfor tar du deg bryet med å svare, om tråden er så teit? Synes bare det var et artig tema.

Anonymkode: 30f75...a25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.12.2019 den 22.35, Anonym bruker skrev:

Altså både utseende og personlighet?

Jeg liker at de er høye, har brede skuldre, sterke armer og maskuline ansiktstrekk.

Også liker jeg når de er selvsikre uten å være skrytete. At de er modige og tøffe. At de kan fikse ting. At de ikke er opptatt av utseende sitt.

Anonymkode: 30f75...a25

Samme 😍 og snille! Og litt for kosete i forhold til størrelse og tøffhet ☺️ Som min mann ❤️

Anonymkode: b018f...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, det er så mye. Elsker menn 😍

Blikket, røft todagers skjegg, utstråling, skuldrene, underarmene, hendene, brystkassen med deilig maskulint hår på, hoftene, rumpen, føttene. Øh, ja, hele pakken. 
Elsker menn som ler lett og har masse humor og ikke tar seg selv høytidelig. At de er morsomme og smarte 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender og øyne er det jeg kan synes er mest sexy. Men alt annet må være «normalt». Liker et litt A4-utseende, men med særlig pene hender og øyne. Alt av «avvik» diskvalifiserer en mann som sexy. Feks tatoveringer, langt hår, utstående ører. Vet det er overfladisk, men sånn er det.

 

Det viktigste er likevel at han må være langt over middels intelligent og kunne utfordre meg.

Anonymkode: 52dfc...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som min mann! Kraftige hender, hårete bryst, skjegg, intelligens, humor, tatovering og syntes også en synlig bul i buksa er digg🙈

Anonymkode: 27e51...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En stor penis 😍😋

Anonymkode: 5da0e...b3c

Seriøst...?😂 Klarer meg fint med en gjennomsnittlig, en stor er bare vondt... Skjegg er sexy syntes jeg, kan se litt badboy ut uten å være det🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikk, skøyeraktig smil, ingen hår på bryst og legger, kort og velstelt hår på hodet, kortklipte nesehår, spretten rumpe og slank og veltrent kropp. 

Anonymkode: be798...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...