Anonym bruker Skrevet 7. desember 2019 #26 Skrevet 7. desember 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har svart tidligere i tråden, Hi, men får liksom ikke dette ut av hodet. Det er her snakk om så mye penger at det nesten ikke er logikk i å mene det skal brukes så mye penger på julegaver - jeg ville ikke blitt forundret om noen penger kommer på avveie. Pass på at det blir fremlagt kvitteringer for alt som kjøpes!!! Anonymkode: e51d0...571 Ja, det skal jeg sørge for. Helt enig, dette er helt villt! Anonymkode: 565bd...79c
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2019 #27 Skrevet 7. desember 2019 On 12/6/2019 at 4:42 PM, Anonym bruker said: Datteren min på 3 går i barnehage, og jeg er foreldrerepresentant på avdelingen. Vi 3 representantene fra de 3 avdelingene diskuterte i går dette med julegave. Vle enige om å kjøpe til hver våre avdelinger og de som vil være med vippser 100 kr. Men altså... det er 32 barn på min avdeling, derav 2 tvillingpar så dvs 30 som bidrar til gave. 3000 kr til fellesgave til 4 faste ansatte? Noen vikarer, men de er sporadisk innom. Drøyt synes jeg. Holder med 50 kr. De to andre var ikke enige. Vi skal fylle en kurv med sjokolade, te, godteri til hver avdeling. Sjokolade for 3000 kr... ai ai ai... I tillegg er to av damene veldig ivrige treningsdamer og kan ikke tro at de blir glad for 1 års forbruk av sjokolade 😐 Anonymkode: 565bd...79c 100 kr er ikke mye nei,men så klart har du er gnien Anonymkode: 205e7...19e
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2019 #28 Skrevet 7. desember 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja, det skal jeg sørge for. Helt enig, dette er helt villt! Anonymkode: 565bd...79c Gjør det, for når det er snakk om så store pengesummer så høres dette helt merkelig ut! Pass på at du ikke bare får vite "hva det som er kjøpt kostet", men at vedkommende legger frem faktiske kvitteringer for det som er kjøpt. Si gjerne fra på forhånd også om at kvitteringer for alt som kjøpes må vises (pass på at det da også stemmer med det som faktisk blir gitt...). Men håper dere får gjort noe fornuftig med pengene istedenfor. Jeg ville tatt saken videre, gjerne snakket med styrer, slik en annen også anbefalte. For det er virkelig helt sprøtt hvis det bevisst er lagt opp til å bruke nesten 12.000 på gaver til noen få barnehageansatte - det er jo mer enn mange bedrifter med flere ansatte bruker tilsammen! Anonymkode: e51d0...571
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2019 #29 Skrevet 7. desember 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Gjør det, for når det er snakk om så store pengesummer så høres dette helt merkelig ut! Pass på at du ikke bare får vite "hva det som er kjøpt kostet", men at vedkommende legger frem faktiske kvitteringer for det som er kjøpt. Si gjerne fra på forhånd også om at kvitteringer for alt som kjøpes må vises (pass på at det da også stemmer med det som faktisk blir gitt...). Men håper dere får gjort noe fornuftig med pengene istedenfor. Jeg ville tatt saken videre, gjerne snakket med styrer, slik en annen også anbefalte. For det er virkelig helt sprøtt hvis det bevisst er lagt opp til å bruke nesten 12.000 på gaver til noen få barnehageansatte - det er jo mer enn mange bedrifter med flere ansatte bruker tilsammen! Anonymkode: e51d0...571 Enig i dette. Men tenker og at hvis det på død og lov skal brukes så mye penger, bruk de på noe fornuftig i det minste, i stedet for bare et lass med sjokolade. Anonymkode: 3eded...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå