Gå til innhold

Har dere adventskalender?⭐️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, DetYrer skrev:

Ja :D

For noen år siden fikk jeg en øl-julekalender av en som var litt betatt, den likte jeg, men fikk litt vondt av han som ga meg den da det aldri kunne bli noe mellom oss😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Elizabeth89 skrev:

For noen år siden fikk jeg en øl-julekalender av en som var litt betatt, den likte jeg, men fikk litt vondt av han som ga meg den da det aldri kunne bli noe mellom oss😅

Hehe.. trodde han kunne kjøpe seg kjæreste :P

Svogeren min hadde ølkalender, men endte opp med å gi bort mye. Han orket ikke så mye øl😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, DetYrer skrev:

Hehe.. trodde han kunne kjøpe seg kjæreste :P

Svogeren min hadde ølkalender, men endte opp med å gi bort mye. Han orket ikke så mye øl😏

Han ville vel imponere meg, han ga meg mye rart. Jeg måtte pent be han slutte... 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har flaxkalender pluss en med sjokolade. Begge ble kjøpt av kjæresten min (bor ikke sammen). Tenker overhodet ikke det er sånn at vi kjøper til hverandre. Som voksen kan man ordne selv 😁Er første gang jeg opplever å få. 

Anonymkode: 20a25...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, DetYrer skrev:

Mannen min er 32 år og elsker kinderkalenderen sin. 

Me too! Men den er så dyr at jeg venter med å kjøpe til de setter ned prisen.

Anonymkode: 9f3f7...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, FrøkenKokos skrev:

Jeg er 28 år og har fått Kinder-kalender av samboer. Han har fått dumle av meg. Sjokolade er jo godt uansett alder 😛 

Helt enig! Endelig en som har skjønt det :)

Anonymkode: 9f3f7...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Me too! Men den er så dyr at jeg venter med å kjøpe til de setter ned prisen.

Anonymkode: 9f3f7...71e

Kinder har generelt dyre produkter, synes jeg, men det fine er at det ikke er spor av nøtter osv i de fleste kindersjokoladene :D Han er allergisk mot hasselnøtter. Har reagert på "spor av" også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har dere kjøpt julekalender? Sånn sjokoladekalender? Verken Kiwi, Meny eller Rema1000 har, eller: jeg finner ingen 😶 

Hvor pleier de å ligge? Ved inngangen? Ved kassen?? Er det jeg som ser dårlig??

Anonymkode: a9e89...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har dere kjøpt julekalender? Sånn sjokoladekalender? Verken Kiwi, Meny eller Rema1000 har, eller: jeg finner ingen 😶 

Hvor pleier de å ligge? Ved inngangen? Ved kassen?? Er det jeg som ser dårlig??

Anonymkode: a9e89...ead

Meny og coop extra har jeg hvertfall sett har det. På coop extra var der midt i butikken ca,på Meny var det med utgangen.

Anonymkode: 9f3f7...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Meny og coop extra har jeg hvertfall sett har det. På coop extra var der midt i butikken ca,på Meny var det med utgangen.

Anonymkode: 9f3f7...71e

Ser mange barn er innom og kjøper kalender for å spise alle sjokoladene med en gang. Vet ikke hvordan det er i år, men senest i fjor på Europris var det under 10 kroner for en enkel sjokoladekalender,- så det føltes vel som billig godteri for barna. Men fy så mye avfall da!

Anonymkode: a8409...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 åringen min og kompisene kjøpte hele lageret på kiwi i fjor da de solgte de ut for 1 krone. De kjøpte 100 stykker! 😂 så tok de en runde i nabolaget å la kalender i postkassene med en liten hilsen. Planen var bok å spise sjokolade selv, men det ble visst for mye. 

Anonymkode: f936d...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

14 åringen min og kompisene kjøpte hele lageret på kiwi i fjor da de solgte de ut for 1 krone. De kjøpte 100 stykker! 😂 så tok de en runde i nabolaget å la kalender i postkassene med en liten hilsen. Planen var bok å spise sjokolade selv, men det ble visst for mye. 

Anonymkode: f936d...7e0

Så utrolig hyggelig gjort av de 👏☺️

Anonymkode: bfdd8...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har dere kjøpt julekalender? Sånn sjokoladekalender? Verken Kiwi, Meny eller Rema1000 har, eller: jeg finner ingen 😶 

Hvor pleier de å ligge? Ved inngangen? Ved kassen?? Er det jeg som ser dårlig??

Anonymkode: a9e89...ead

Har du kikket på Europris eller Nille?

Anonymkode: d6c43...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begge flaxkalenderne og Haribo. Kjøpte Haribo når vi var i Sverige. 

Kostet 199.- her og 59.- der. 

Anonymkode: 8ee4e...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...