Gå til innhold

Har dere adventskalender?⭐️


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er litt skuffa.Har fikset kalender til samboer, men fikk ikke en selv.Har brukt å fått så det var litt skuff uansett hvor barnslig det er🙈😅Skal dra å kjøpe en imorgen🙈

Har dere?

Anonymkode: 2198e...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg fikk Rituals adventskalender av mannen min. ❤️ Hva sier mannen din om hvorfor du ikke fikk, da? Nå er det jo allerede 4. desember. Hva sa han da du ga hans til ham?

Anonymkode: db174...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg fikk Rituals adventskalender av mannen min. ❤️ Hva sier mannen din om hvorfor du ikke fikk, da? Nå er det jo allerede 4. desember. Hva sa han da du ga hans til ham?

Anonymkode: db174...32f

Han fikk sin i farsdagsgave(og noe annet fra barna)....han sier ikke så mye🤷🏼‍♀️🙈

Anonymkode: 2198e...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to!!! faktisk 😬😬 Fikk en pukkakalender av en venninne og en sjokoladekalender av en annen venninne. Føler meg veldig heldig 🙏🏻

Anonymkode: 6b8fa...9df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fire. Kjøpte en selv på lørdag fordi jeg trodde mann, mor og svigermor hadde glemt oss i år. Men så fikk jeg de tre lørdag kveld :P 

Anonymkode: 87825...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du mener julekalender, så har jeg begge flaxkalenderene

Anonymkode: d6c43...3f1

Heter vel strengt tatt adventskalender 😉 Jeg har fra Rituals. 

Anonymkode: 6ccb3...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kjøpte julekalender til meg fra Pascal, og han fikk en pondus julekalender 😅

Jeg hadde blitt skikkelig skuffa om jeg ikke fikk julekalender selv om jeg nærmer meg 30 🙈

Anonymkode: a58fe...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann får ølkalender hvert år fast 

Jeg valgte bort kalender mot treningsslynge i år, men han pleier å ha en på lur til meg fra barna. 

I starten lagde vi til hverandre. Lapper i konvolutt hvor det sto hva vi satt pris på ved den andre. Veldig "kliss", men god parterapi. To barn senere så har vi ikke tatt oss tid til det, men plukker det sikkert opp igjen senere. Det er en fin måte å tenke over hva man er takknemlig for i en hektisk hverdag ☺️ 

Anonymkode: bfdd8...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flax-kalender av foreldrene mine ❤ også fikk jeg en lokal håndlaget sjokoladekalender (a la Pascal) av mann og barn 🤩

Anonymkode: 5f8ef...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han fikk sin i farsdagsgave(og noe annet fra barna)....han sier ikke så mye🤷🏼‍♀️🙈

Anonymkode: 2198e...83f

Han fikk kalender i farsdagsgave fra barna?

hadde dere avtalt at han skulle ordne til deg? Eller pleier han å gjøre det hvert år? Viss ikke så kan jeg faktisk ikke skjønne hvorfor du er skuffet? Hvorfor lage seg skuffelser og problemer i samlivet? Kjøp en kalender selv, hva er problemet med det?

 

menn og damer snakker som regel ikke samme språk. Menn er ikke tankeleser, og ofte er de litt enkle i tankegangen på slike ting vi damer ønsker at de bare skal vite og skjønne.

Anonymkode: f936d...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Håper kinderkalenderen snart settes kraftig ned i pris så jeg har råd til å kjøpe den :D

Anonymkode: 9f3f7...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg ikke kalender for første gang i mitt liv. (Jeg er 38.) Jeg og mannen har pleid å kjøpe oss kalender selv, så får vi det vi vil ha og slipper å bli skuffet. ;) Men i år fant vi ut at vi skulle droppe det siden vi ikke følte noe behov for det.

Anonymkode: 124f2...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Nei, er 30 år gammel😄

Jeg er 32 å hadde lett hatt kindersjokolade kalender om den ikke var så dyr :P

Anonymkode: 9f3f7...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk av mannen, i bryllupsgave :P Ble glad for det. Jeg fikk flaxkalender, han har kinderkalender og sammen har alle i familien bildekalender som vi har laget, barna har faktisk 2 sjokoladekalendere hver fordi vi fikk av naboen også - og så har vi grandiosakalendere fordi vi så at det var det bakpå pizzaeskene etter vi kom hjem og hadde kjøpt det. Så vi har plutselig veldig mange kalendere, vi...

Anonymkode: 5c82c...ba6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 32 å hadde lett hatt kindersjokolade kalender om den ikke var så dyr :P

Anonymkode: 9f3f7...71e

Hver sin lyst🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DetYrer skrev:

Mannen min er 32 år og elsker kinderkalenderen sin. 

Det er jo bra🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...