Gå til innhold

Blir du sjokkert av å se damer uten sminke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Noen ganger blir jeg sjokkert av å se meg selv uten sminke, ja. Mest om morgenen. "Hvem er hun halvgamle sjuska inne på badet mitt???" tenker jeg i et halvt sekund, helt til jeg husker at det er et speil der. Litt nærsynt er jeg også, så det er ikke så lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann så liker jeg at kvinner sminker seg litt. Ikke for at de skal være pene, men mest for at det viser at de ønsker å ta vare på seg selv, er glad i seg selv. Det er for meg et tegn på livsglede. Denne effekten forsvinner ved desperat oversminking. Derfor liker jeg også at kvinner steller og barberer seg nedentil, det er søtt og sjarmerende. Men trenger ikke overdrive her heller. Sminke og stell er naturlig.

Anonymkode: 0834c...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Som mann så liker jeg at kvinner sminker seg litt. Ikke for at de skal være pene, men mest for at det viser at de ønsker å ta vare på seg selv, er glad i seg selv. Det er for meg et tegn på livsglede. Denne effekten forsvinner ved desperat oversminking. Derfor liker jeg også at kvinner steller og barberer seg nedentil, det er søtt og sjarmerende. Men trenger ikke overdrive her heller. Sminke og stell er naturlig.

Anonymkode: 0834c...aba

Så hvis du ser en dame uten sminke, så tenker du at hun ikke ønsker å ta vare på seg selv, ikke er glad i seg selv og er uten livsglede ? Det var mye som ble lagt i litt sminke

Anonymkode: f74de...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Som mann så liker jeg at kvinner sminker seg litt. Ikke for at de skal være pene, men mest for at det viser at de ønsker å ta vare på seg selv, er glad i seg selv. Det er for meg et tegn på livsglede. Denne effekten forsvinner ved desperat oversminking. Derfor liker jeg også at kvinner steller og barberer seg nedentil, det er søtt og sjarmerende. Men trenger ikke overdrive her heller. Sminke og stell er naturlig.

Anonymkode: 0834c...aba

Guri malla, for en mann du er. Søtt og sjarmerende å barbere seg nedentil. Hvorfor i alle dager sette det i samme bås som sminke? Jeg både sminker meg og barberer meg, men det har ikke noe med livsglede å gjøre. Du ville tatt kverken på den gleden vil jeg tro!

Anonymkode: 5911f...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis du ser en dame uten sminke, så tenker du at hun ikke ønsker å ta vare på seg selv, ikke er glad i seg selv og er uten livsglede ? Det var mye som ble lagt i litt sminke

Anonymkode: f74de...da7

Nei. Det tenker jeg ikke. Det er mange måter å ta vare på seg selv, mange bedre måter også, forsåvidt, men sminke var temaet her.

Anonymkode: 0834c...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Guri malla, for en mann du er. Søtt og sjarmerende å barbere seg nedentil. Hvorfor i alle dager sette det i samme bås som sminke? Jeg både sminker meg og barberer meg, men det har ikke noe med livsglede å gjøre. Du ville tatt kverken på den gleden vil jeg tro!

Anonymkode: 5911f...702

Kroppspleie handler om hele kroppen. Skjønner ikke hvorfor du ser så himmelvid forskjell på de to tingene, som begge handler om personlig velvære. Men vi er alle forskjellige, noen farer opp for ingen ting, andre tar livet mer med ro.

Anonymkode: 0834c...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kroppspleie handler om hele kroppen. Skjønner ikke hvorfor du ser så himmelvid forskjell på de to tingene, som begge handler om personlig velvære. Men vi er alle forskjellige, noen farer opp for ingen ting, andre tar livet mer med ro.

Anonymkode: 0834c...aba

Jeg tar livet helt med ro, men kan vel påpeke idiotiske innlegg til tross for det. Må innrømme at det er veldig sjelden jeg ser om kollegaer har barbert seg nedentil, og må si at jeg hadde blitt sjokkert av å se det på jobb.

Anonymkode: 5911f...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tar livet helt med ro, men kan vel påpeke idiotiske innlegg til tross for det. Må innrømme at det er veldig sjelden jeg ser om kollegaer har barbert seg nedentil, og må si at jeg hadde blitt sjokkert av å se det på jobb.

Anonymkode: 5911f...702

Det er ikke et idiotisk innlegg. Han har lov å mene og føle hva han vil. 

Jeg skrev mer eller mindre akkurat det samme, men det hadde du ikke noe problem med. 

Anonymkode: c693c...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...