Gå til innhold

Snapchat emoji, paranoid eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan fint ha snapchat uten å ha en bitmoji 😉

Anonymkode: a4a80...65e

Hi vet sikkert best om hun har en bitmoji eller ikke 😴

Anonymkode: 361fd...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud dette er jo såre enkelt: han tabba seg ut! 

Får å få hennes bitemoji på bildet MÅ HAN GÅ INN I HENNES chat, og åpne/redigere bildet der.. 

Alle andre teorier er jo bare unnskyldninger..det mest opplagte er svaret; han har sendt dette til henne først! Bitemojien til andre kommer jo ikke ved en feil eller et uhell, hallo..Men den som vil tro det må gjerne gjøre det. 

Anonymkode: 442cc...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man kan fint ha snapchat uten å ha en bitmoji 😉

Anonymkode: a4a80...65e

Ja, men jeg, kjæresten og hun andre dama har bitmoji😊

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har driti på leggen. Du får be om å få se snappen hans når du møter han. Ikke før, for da kan han jo finne på å slette bevis...

Anonymkode: dbab4...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvordan vet du det?

Anonymkode: 91abc...867

Fordi han fikk det nylig tilsendt i posten..

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Fordi han fikk det nylig tilsendt i posten..

Anonymkode: 10a06...df1

i posten!? Man får ikke snapper i posten. Eller hadde han på seg noe "morsomt"?

Anonymkode: 91abc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

i posten!? Man får ikke snapper i posten. Eller hadde han på seg noe "morsomt"?

Anonymkode: 91abc...867

Han har tatt bilde av det han fikk tilsendt i posten, sexleketøy for par. HI

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har tatt bilde av det han fikk tilsendt i posten, sexleketøy for par. HI

Anonymkode: 10a06...df1

Ja, men da har han sendt bilde til en annen dame også, da. Får i både pose og sekk. 

Men nå høres han så creepy ut i utgangspunktet, så hvorfor ikke bare dumpe ham? Han sender jo slike bilder til alle.

Anonymkode: 91abc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva forklarer han det med da? 

Anonymkode: 54d7c...db3

At han bare har sendt bilde til meg og at han sendte den i full fart og ikke sjekket så nøye hvem sin emoji som var der. Og at han var inne på min chat når bildet ble sendt. Har ikke snakket med han ansikt til ansikt etterpå pga jobb. HI

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Han har driti på leggen. Du får be om å få se snappen hans når du møter han. Ikke før, for da kan han jo finne på å slette bevis...

Anonymkode: dbab4...4e1

Er han smart har han nok allerede slettet andre spor fordi han vet det kan bli problemer. Men man kan jo håpe at han tror Hi er for naiv til å spørre om å få se mobilen hans...

Anonymkode: 335f7...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er han smart har han nok allerede slettet andre spor fordi han vet det kan bli problemer. Men man kan jo håpe at han tror Hi er for naiv til å spørre om å få se mobilen hans...

Anonymkode: 335f7...f0d

Lov å håpe! tydeligvis snapper de endel siden de er felles bestevenn med HI da. Kjipt å oppdage. Been there!

Anonymkode: dbab4...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min drømmeprins viste seg også å sende snap og diverse sexsamtaler og videoer til en rekker tidligere elskerinner (fra den single tinder-tiden). Jeg var gravid. Han hadde holdt på i to år. Han er voksen, velartikulert, godt utdannet om det skulle bety noe og svært overbevisende i samtale. Magefølelsen og tvilen lurte likevel bak, før oppdagelsen også. Trodde det var meg som var tragisk paranoid. Så ja. De «flotteste» menn kan vise seg å være bitte små runkete tenåringer blottet for relasjonell kompetanse og respekt. Tenker med tissen blir liksom noe som beveger seg fra en utslitt metafor til sannhet. Jeg er ikke en typisk naiv dame. Og ble som hun over her skikkelig skuffa og ga opp menneskeheten en stund. 

Anonymkode: f5737...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KAN jo faktisk tenkes at han snapet med henne om noe helt annet før han snapet den til deg - slik du sa og slik du sjekket var mulig. Du må velge selv hvilken forklaring du «kjøper». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

At han bare har sendt bilde til meg og at han sendte den i full fart og ikke sjekket så nøye hvem sin emoji som var der. Og at han var inne på min chat når bildet ble sendt. Har ikke snakket med han ansikt til ansikt etterpå pga jobb. HI

Anonymkode: 10a06...df1

Jeg tror han lyver 😞

Anonymkode: 361fd...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er treg, men hvor var/hvordan kom denne "mojien" hennes med på snap fra han til deg?

Anonymkode: b6158...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, PartyOfFour skrev:

Det KAN jo faktisk tenkes at han snapet med henne om noe helt annet før han snapet den til deg - slik du sa og slik du sjekket var mulig. Du må velge selv hvilken forklaring du «kjøper». 

Jeg har prøvd å få det til, sende snap til noen med min og en annens emoji. Men jeg klarer det ikke, skulle likt å visst om det går an..

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mulig jeg er treg, men hvor var/hvordan kom denne "mojien" hennes med på snap fra han til deg?

Anonymkode: b6158...077

Det er det jeg lurer på...og prøver å finne ut av. Jeg tenker at det er mest sannsynlig at han har vært inne på hennes chat og lagt til hennes emoji, lagret det og sendt det til meg etterpå. Men han sier det ikke stemmer. 

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hatt veldig vanskelig for å tro ham.

Vil han bevise at han har gjort det slik han sa er det jo bare for ham å gjenta det mens dere sitter sammen med telefonen hans og din, Hi. Går det ikke an så har du svaret ditt...

Anonymkode: 335f7...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er det jeg lurer på...og prøver å finne ut av. Jeg tenker at det er mest sannsynlig at han har vært inne på hennes chat og lagt til hennes emoji, lagret det og sendt det til meg etterpå. Men han sier det ikke stemmer. 

Anonymkode: 10a06...df1

Nei, jeg mener hvordan så du det på snappen du fikk? Beklager, jeg er dårlig på å forklare hva jeg mener🙈 

Anonymkode: b6158...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg mener hvordan så du det på snappen du fikk? Beklager, jeg er dårlig på å forklare hva jeg mener🙈 

Anonymkode: b6158...077

Jeg fikk et bilde fra han med hans emoji og ei anna dame sin emoji på. 

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg mener hvordan så du det på snappen du fikk? Beklager, jeg er dårlig på å forklare hva jeg mener🙈 

Anonymkode: b6158...077

Du kan velge flere å sende den til selvom du svarer én person. 

Anonymkode: dbab4...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått sett hvordan det gikk til, når han er inne på snap og skal sende bilde til meg så dukket det plutselig opp andre emoji enn min så han sa det gikk litt fort fort da han sendte den. Jeg fikk se hva de har sendt hverandre og det var ikke noe spesielt. Men de har snapstreak, det har ikke jeg og han så at dem snapper endel er tydelig. Jeg er beroliget for nå, håper det ikke dukker opp noe senere for det er kanskje ikke så mye som skal til før jeg stusser..

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg fått sett hvordan det gikk til, når han er inne på snap og skal sende bilde til meg så dukket det plutselig opp andre emoji enn min så han sa det gikk litt fort fort da han sendte den. Jeg fikk se hva de har sendt hverandre og det var ikke noe spesielt. Men de har snapstreak, det har ikke jeg og han så at dem snapper endel er tydelig. Jeg er beroliget for nå, håper det ikke dukker opp noe senere for det er kanskje ikke så mye som skal til før jeg stusser..

Anonymkode: 10a06...df1

Det er bra dere fant ut av det! Syns uansett det er litt merkelig at han må snape så med henne, hva er det som er så interessant da?   Håper han var oppriktig lei seg for at han satt deg i den ubehagelige situasjonen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...