Gå til innhold

Snapchat emoji, paranoid eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk snap fra kjæresten, bilde av en erotisk ting som jeg vet han har, greit nok, MEN emoji på bilde var av han og ei anna dame.. Han sier han sendte det i all hast og ikke så godt nok etter hvem det var emoji av og at han ikke sendte det til andre enn meg. Men jeg da, som ikke er ekspert på snap, trodde ikke det gikk an å sende andre emoji enn av meg selv og den man sender til med mindre man har sendt meldingen til noen andre først å lagret den🙄 Vi har vært sammen et halvt år og har det veldig bra så hadde vært rart om han sendte sånn til henne.. Går det an at emoji av alle på kontaktlista hans dukker opp inne på min chat?

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva var den erotiske tingen??

Anonymkode: ad3da...43d

Du fikk virkelig tak i essensen i hi?

 

Anonymkode: 54d7c...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Ikke opplevd dette selv hvert fall. Verken sendt feil eller mottatt. Mye mulig. Aner ikke

Anonymkode: 0d5af...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke det går an å sende sånne bilder til andre enn den man sender til nei... Så jeg tror han har lagret bildet. Men jeg vet ikke med sikkerhet.

Anonymkode: 91abc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan sende et slik bilde til andre om han trykker på "send til fler" eller noe i den duren. Men man får kun laget bilder av seg og den man er i chat med. Så uansett, så har han laget bilde i chat med henne, og aller mest Sannsynlig også sendt dette til henne. 

Anonymkode: f6eb2...2fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Han kan sende et slik bilde til andre om han trykker på "send til fler" eller noe i den duren. Men man får kun laget bilder av seg og den man er i chat med. Så uansett, så har han laget bilde i chat med henne, og aller mest Sannsynlig også sendt dette til henne. 

Anonymkode: f6eb2...2fc

MEN... Bildet kan jo være 2 år gammelt også.

Anonymkode: 91abc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem i huleste sender bilder av tissetassen sin på snapchat? Dealbreaker!

Menn som har for vane å gjøre det, er ikke voksne i huet.

Anonymkode: 91abc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg hater at jeg blir så usikker pga sosiale medier. Han bedyrer at han ikke har sendt det til henne, bare til meg... Jeg tror nok dem snapper endel sammen, jeg og hun har en felles bestevenn og det kan ikke være andre enn han. At hun er singel hjelper ikke på akkurat.. De ble kjent etter at vi ble sammen, jeg har kjent henne i flere år men vi er litt perifere. Men jeg kan uansett ikke skjønne det, jeg og kjæresten har det så fint sammen og det er han også flink til å vise og fortelle meg😔

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke nakenbilde! Det var bilde av noe som par kan kose seg med sammen som jeg og han har pratet om å få tak i..

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

MEN... Bildet kan jo være 2 år gammelt også.

Anonymkode: 91abc...867

Nei, det er nytt. HI

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Huff, jeg hater at jeg blir så usikker pga sosiale medier. Han bedyrer at han ikke har sendt det til henne, bare til meg... Jeg tror nok dem snapper endel sammen, jeg og hun har en felles bestevenn og det kan ikke være andre enn han. At hun er singel hjelper ikke på akkurat.. De ble kjent etter at vi ble sammen, jeg har kjent henne i flere år men vi er litt perifere. Men jeg kan uansett ikke skjønne det, jeg og kjæresten har det så fint sammen og det er han også flink til å vise og fortelle meg😔

Anonymkode: 10a06...df1

Av personlig erfaring vet jeg at "mye vil ha mer". Dere kan ha det aldri så fint sammen, det betyr ikke at han holder buksene på når du ikke er tilstede. Min ekskjæreste, drømmemannen, prinsen på hvit hest etc, var på tinder og bedyret at han hadde vært singel i 1,5 år - mens jeg var gravid og trodde vi hadde det helt perfekt. Jeg hadde aldri vært så lykkelig før. Snakk om å være naiv! 

Du må jo bare bestemme deg for om du vil stole på han eller ikke. Min erfaring er at magefølelsen stort sett alltid stemmer, men det er en avgjørelse man må ta. Du kan jo spørre om du får se litt på telefonen hans, hvis du blir roligere av det, men det får du neppe lov til 🙄

Anonymkode: 361fd...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt desp her, får ikke helt roen i meg.. Fant dette på Snapchat, har prøvd men jeg får ikke til å sende snap med andres bitmoij med mindre jeg har sendt det til noen andre først og lagret det.. Noen av dere som får det til?

09A21E22-0648-4C69-8A0B-0E856EC0B4DA.png

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nå. Min samboer har ingen bitmoji så når jeg prøvde med han først kom det ikke opp annen bitmoji enn min. Gikk innpå ei venninne som har bitmoji og skulle snappe til henne. Gikk tilbake til å snappe samboer og da kom bitmojien til venninna mi opp. 

Anonymkode: c5873...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir litt desp her, får ikke helt roen i meg.. Fant dette på Snapchat, har prøvd men jeg får ikke til å sende snap med andres bitmoij med mindre jeg har sendt det til noen andre først og lagret det.. Noen av dere som får det til?

09A21E22-0648-4C69-8A0B-0E856EC0B4DA.png

Anonymkode: 10a06...df1

Det går ikke an å sende bitmoji av noen andre til deg, med mindre dere er i en gruppechat. Men han sender vel neppe erotikk i gruppechatten... 

Han kan også ha mottatt en snap fra henne, dobbelttrykt på hennes brukernavn for å svare, også lagt deg til i mottakerlista, også enten sendt til deg og henne eller bare deg. 

Anonymkode: 361fd...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tok en test nå. Min samboer har ingen bitmoji så når jeg prøvde med han først kom det ikke opp annen bitmoji enn min. Gikk innpå ei venninne som har bitmoji og skulle snappe til henne. Gikk tilbake til å snappe samboer og da kom bitmojien til venninna mi opp. 

Anonymkode: c5873...efd

Det går an hvis den du sender til etterpå ikke har bitmoji. 

Altså hvis han først har sendt til hun andre, også sendt til hi etterpå, også har ikke hi bitmoji? 

Anonymkode: 361fd...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det går an hvis den du sender til etterpå ikke har bitmoji. 

Altså hvis han først har sendt til hun andre, også sendt til hi etterpå, også har ikke hi bitmoji? 

Anonymkode: 361fd...cce

Vi har alle bitmoji..

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har alle bitmoji..

Anonymkode: 10a06...df1

Da er det nok ugler i mosen, dessverre. 

Anonymkode: 361fd...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting, bildet var tatt hjemme hos han, han lagret det på kamerarull og sendte det til meg noen timer senere. Vet ikke om det har noe å si for hvilke bitmoji man kan legge til..  HI

Anonymkode: 10a06...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En annen ting, bildet var tatt hjemme hos han, han lagret det på kamerarull og sendte det til meg noen timer senere. Vet ikke om det har noe å si for hvilke bitmoji man kan legge til..  HI

Anonymkode: 10a06...df1

Nei, da tenker jeg at han har sendt bildet til henne først, lagret det på tlf og sendt det til deg senere... 

Anonymkode: 361fd...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er nytt. HI

Anonymkode: 10a06...df1

hvordan vet du det?

Anonymkode: 91abc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har alle bitmoji..

Anonymkode: 10a06...df1

Man kan fint ha snapchat uten å ha en bitmoji 😉

Anonymkode: a4a80...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...