Gå til innhold

Når pakker dere bort jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. januar, maks første helg etter. Lyslenke og pynt som ikke er så julete, f.eks. grå duk med snøkristaller på kan ligge til godt ut i februar. Treet, nisser og alt rødt forsvinner først. Nytt år begynner, lyset er på vei tilbake og vi er ferdig med feiring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt tjuendedag jul. Jula begynner jo ikke før 24.12., så til rundt 10.-13. januar må det være, såpass jul vil jeg ha. 

Anonymkode: e1dc5...6fa

Skrevet

Dagen før jeg skal tilbake i arbeid over nyttår. Men så har vi fått opp nesten all julepynten idag og koser oss med rød jul i hele desember. Juletreet og nissene venter vi med til vi tar juleferie for det taes frem.

Anonymkode: e576b...58d

Skrevet

Her er det jul så lenge som mulig!! 20. dag jul ryker pynten, og da gleder jeg meg allerede til å få den opp igjen neste år! 

Skrevet

Hos meg varierer det litt. Tar det etter formen og lysten. Men tok en kjapp titt på kalenderen og tenker det blir en dag ila uke 2, sånn senest fredag 10 januar. 

Anonymkode: 6dc50...9f9

Skrevet

Første nyttårsdag. Da ryker alt. 

Anonymkode: 68a3a...dfb

Skrevet

Vi tar det ned på nyttårsaften når vi gjør klar til fest. Setter opp litt enkelt nyttårspynt til middagen. Men vi pyntet i går, så blir en hel måned med jul :)

Anonymkode: 16f9e...cad

Skrevet

Jeg tok det ned i går. Pynta 1.oktober, har brent ned alle adventslys, spist opp julemarsipanen og kakene jeg bakte i september er ikke gode lenger. Nå stryker jeg flagg og bunadskjorte til 17.mai. Tenker vi feirer det uti mars engang.

Anonymkode: 07580...a2b

Skrevet

Stort sett første helga etter nyttår😊

Skrevet

Vi fjerner juletreet og all julepynt dagen før vi begynner å jobbe igjen. Orker ikke komme hjem til julepyntet hus når hverdagen er i gang igjen. Det er bare trist. Utelysene får henge lenge, de har ikke julemotiv.

Anonymkode: 1be0b...9be

Skrevet
På 30.11.2019 den 21.50, Anonym bruker skrev:

Her forsvinner den helga etter nyttårsaften. 

Anonymkode: e2a26...876

Vi har pakket den bort alt, og er nå i gang med å pynte til påske.

Anonymkode: e064c...9e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...