Gå til innhold

Hvor mange ganger i uka trener du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra 0-5 ganger i uka. Vi har tredemølle hjemme så da løper jeg når det passer.

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan får dere tid til å trene på treningssenter 5-6 ganger i uka? (Regner med at styrketrening og Cardio er på treningssenter).

Anonymkode: 6b855...5ca

Trener hjemme - livegym.no - mer enn 100 videoer innenfor all trening. 50 kr per måned

Anonymkode: 3f5c0...950

Skrevet

Aldri. Hater å trene

Anonymkode: 89b43...29a

Skrevet

Jeg er som deg HI, jeg løper bare. Løper vanligvis 5 ganger i uken, økter på 1 mil + en økt på 15 km. Kan være jeg hiver på en økt til i løpet av uken hvis jeg har tid. Jeg elsker å løpe og gjør det like mye for det mentale som det fysiske. Jeg løper kun på asfalt eller mølle, og kjenner på knær og rygg at jeg burde begynne å trene på annen måte - men jeg orker bare ikke;-P Syns styrketrening er så dørgende kjedelig.

Skrevet

2-4 ganger i uka. Prøver få til annenhver dag som en regel, men holder hardt med familieliv og ansvar for barn. Løper, går på ski, går på treningsstudio trener styrke og løper på mølle. Gjør yoga hjemme de dagene jeg ikke trener.

Skrevet

Vanligvis 3-4 ganger i uka. Nå som det har vært så drittvær - 1-2 ganger. Løper 5 km. 

Anonymkode: af646...92e

Skrevet

To ganger i uken.

Anonymkode: 7a112...ae2

Skrevet

Pr uke:

5 dager løping til jobb (leverer på SFO samtidig, barnet sykler) 

1 dag slyngetrening ca 1 time

Ca 4 økter ridning

Skrevet

Vanligvis to dager i uken, noen ganger én, noen ganger tre - fire. Trener CrossFit. 

Anonymkode: d647b...b56

Skrevet
På 25.11.2019 den 18.10, Anonym bruker skrev:

Hvordan får dere tid til å trene på treningssenter 5-6 ganger i uka? (Regner med at styrketrening og Cardio er på treningssenter).

Anonymkode: 6b855...5ca

Prioritering!!!

Anonymkode: aca0b...d7f

Skrevet

Ingen, men har en veldig fysisk jobb. Jeg går masse, men jeg løfter veldig mye mer. Lørdag var en rolig dag ang løfting, men i underkant av en time så løftet jeg 4,5 tonn. Da måtte jeg hjelpe en som ikke klarer å løfte og bære, så veldig sjeldent jeg vet hva jeg har løftet utover at det er mye. Jeg løfta og bærte mye mer enn dette, men det aner jeg ikke hvor mye var. De på jobben min mobber meg litt, for kondis har jeg ikke, men jeg er sterk og jeg er så sta at jeg skal klare alt. Eneste som stopper meg er høyden min, for noe så har jeg for korte armer til å bære ting. Det som er enda gøyere er at jeg klarer mer, mer utholdene og raskere når det er tunge løft enn de som trener mye både styrke og annet. 

Nå går jeg høysesongen for løfting og bæring i møte, så nå kommer jeg til å få noen dager der kroppen er helt utkjørt etter jobb før den kommer inn i vanen igjen. 

Jeg klarer ikke å sitte stille hjemme heller, så er i ulik aktivitet hele tiden. Jeg går heller ut og måker naboens gård enn å sette meg i sofaen. 

Anonymkode: 25f48...b48

Skrevet

3-5 ganger i uken, på gruppetimer på treningsstudio, varierer  styrke/kondis. Går tur med hunden 1-2 ganger til dagen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...