GÃ¥ til innhold

KLESVASK!!! tror jeg spyr.... 🤮🤮

Anbefalte innlegg

Skrevet
48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et stort sprang mellom å være uhygienisk til å bli syk av det. 

Anonymkode: d2acd...1f9

Det er ikke uhygienisk i sove tre uker i samme sengetøy. 

Anonymkode: ad1f9...87f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Idag er første dagen på veldig lenge som jeg må vaske flere maskiner. Er på runde to nå og har hvertfall en igjen om ikke to. Jeg må normalt spare opp for å få fylt maskinen. Veldig deilig, men faktisk fryktelig rart. 

Vi gikk fra å være seks i huset til å bli tre. Når vi ble halvert skjønte jeg også at to faktisk hadde hørt på meg om å bruke honkle flere ganger, legge tøy som var brukt men ikke skittent i hylla slik at de kunne bruke det igjen. Så nå merker jeg virkelig at ting når inn hos ungene. Jeg kan også si at undertøy og treningstøy ikke fyller opp en maskin. De nye super små buksene og tynne treningstoppene fyller ikke noe mer enn to underbukser i maskinen. Ungene går ikke i skittene klær eller klær som lukter, men de tar ikke på seg en bukse om morran, har gym i en bukse og tar på seg en ny etter gymtimen. De bruker den samme og har den ikke blitt skitten kan de bruken dagen etter også. 

Men i går rydda minsta rommet, så det er sengetøy, bamser, honkler og sikkert endel tøy som egentlig er rent som hu bare slang inn på badet til vask. 

Anonymkode: ef87e...d50

Honkle😂 Må være fra Ændal... 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke uhygienisk i sove tre uker i samme sengetøy. 

Mener å ha lest at det det anbefalt å skifte sengetøy hver 14.dag.

Anonymkode: 9898f...961

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener å ha lest at det det anbefalt å skifte sengetøy hver 14.dag.

Jeg bruker sansene mine. Syn, lukt, følelse. Det er ikke skittent etter 3 uker, så hvorfor vaske? Det er mye jobb, sliter på miljøet, og sliter på meg.

Anonymkode: 64cef...dfc

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker sansene mine. Syn, lukt, følelse. Det er ikke skittent etter 3 uker, så hvorfor vaske? Det er mye jobb, sliter på miljøet, og sliter på meg.

Anonymkode: 64cef...dfc

Det går sikkert fint å vaske etter tre uker også. Mente bare at jeg har lest en generell anbefaling om annenhver uke😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...