Gå til innhold

Kan faktisk far vinne 50/50?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker innleggene dine. 
Argumentene er for tynne. 
Jeg har vært i retten selv. Unner ingen voksne eller barn det. Har ingenting fint å si om den prosessen. 
Men jeg var nødt! 

Anonymkode: c2a28...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner at du ønsker det beste, men fakta er at du ødelegger barnet med dette.

Det er ikke sunt for barnet at du knytter det så til deg, at dere blir gjensidig så avhengig av hverandre, at barnet ikke vil til far fordi det skjønner at da blir du alene og han/hun må passe på deg.

Det er virkelig usunt hele greia.

Du skal sende barnet til far med glede, barnet skal være fri til å elske sin far og det er du som må gi barnet den friheten.

Jeg tror du trenger hjelp med den løsrivelsen, for som sagt, du ødelegger barnet ditt.

Anonymkode: 11122...647

Skrevet

Hva med det nevnte om nye kjæresten og barnet. Det er ikke dem som skal ha samvær? 

Anonymkode: 78ae1...d7f

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva med det nevnte om nye kjæresten og barnet. Det er ikke dem som skal ha samvær? 

Barnet ditt skal vel ha kontakt med sitt halvsøsken hos far, det vil jo retten legge vekt på

Anonymkode: 30bcb...932

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hun er en del av pappaens liv, de har et liv sammen og barna er halvsøsken. Dermed blir hun (de) også en del av barnet deres sitt liv. Helt naturlig! Hun har til og med lov til å levere og hente i bhg.

Du må rett og slett stoppe! 

Anonymkode: 41b02...8e0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig skal de det, det er jo snakk om ditt barn sitt søsken!

Det er klart barna skal være sammen, og mammaen til det andre barnet blir en del av ditt barn sin utvidede familie.

Anonymkode: 11122...647

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er to vidt forskjellige. Hvordan vet jeg ar han gir det barnet trenger på samvær. Får barnet nok grønnsaker, nok vann, søvn. Rutinene liksom. Barnet har det best hos meg, uten tvil. Vil ikke til pappaen, derimot snakkes det ofte istedet om fars nye samboer. 

Nå har dem fått barn, og det bekymrer meg mer om han fokuserer nok på våres... 

De få gangene sakkyndig har vært å observert har det blitt bra rapport i fars favør. Jeg er uenig.

Barnehage, retten, sakkyndig, famillievern mener vi skulle utvidet samværet. Jeg står alene og er nå så klart skeptisk med tanke på videre. Advokaten burde vel sagt ifra om jeg gjør noe dumt? 

Jo mer du skriver jo mindre egnet virker du.

Anonymkode: fd569...f30

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sabotasje av samvær forekommer ofte uten grunn.

Jaså? Hvordan belegger du denne påstanden? 

Anonymkode: 1946f...b7b

Skrevet

Til ts. Når sakkyndige, retten, barnehage, fvk og tydelig alle andre mener du står på feil side, burde dette si deg noe. Du har ikke rett! Slutt å ødelegge for ditt eget barn. DU kommer sist i denne saken. Den handler om BARNET, ikke DEG. 

Anonymkode: d3075...488

Skrevet
På 25.11.2019 den 9.42, Anonym bruker skrev:

Mor er den naturlige omsorgspersonen. Det naturlige er at mor får mer samvær. Særlig hvis far skaper problemer.

Anonymkode: f79f7...a8b

Hallo??? Lever du i 1960?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...