Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #26 Skrevet 23. november 2019 Det skal du få lov til. Jeg skaper ingen problemer, jeg spurte. Jeg var bekymret. Og da har jeg fått beskjed om å ta opp ting med jordmor. Du skal nok ikke tenke på at jeg har noen slitsomme måneder fremover. Termin nærmer seg og jeg har kost meg hittil i graviditeten 🥰. At jeg bekymrer meg når jeg fikk beskjed fra en bekjent at det kunne være uheldig at jeg var innom så følte jeg at jeg måtte sjekke det ut. At det derimot ikke er takhøyde for å være usikker og spørre her inne er en annen ting. Anonymkode: 1d6db...b1b
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #27 Skrevet 23. november 2019 7 timer siden, Bruker3 skrev: Men herregud, er du gravid igjen! Bare hold deg unna vaniljekrem så går det bra Du, var det ikke vaniljeis man aborterte av? Og varm dusj. For ikke å snakke om campingferie... Anonymkode: ca561...e43
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #28 Skrevet 23. november 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du har noen svært slitsomme måneder foran deg, og jeg synes oppriktig synd på jordmoren din, dersom du skal gå og overtenke og skape deg problemer slik du gjør her. Du tar jo ting helt ut av sammenheng. Klart man ikke skal stå og sniffe løsemidler, men hvor skjørt tror du fosteret ditt er hvis det ikke tåler at du stikker innom et bilverksted? Tror du alle damene som jobber der sykmelder seg fra dag 1 av svangerskapet? Du må forsøke å tenke tanken helt ut. Anonymkode: 50e69...74f Enig, og gruble litt på om støv virkelig kan passere via mors lungevev inn i blodbanene og deretter over i placenta... Anonymkode: ca561...e43
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #29 Skrevet 23. november 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, og gruble litt på om støv virkelig kan passere via mors lungevev inn i blodbanene og deretter over i placenta... Anonymkode: ca561...e43 Jepp, husker alle trådene ... 😮 Anonymkode: 50e69...74f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå