Gå til innhold

Gravid og være innom bilverksted....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan skade ha skjedd? ☹️ Var innom kanskje 2 timer. Det er jo diverse støv og midler der.. 

Anonymkode: 1d6db...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hææ`Hvilken skade tror du kan ha skjedd? Regner med at dette bare er tull

Anonymkode: 621fe...dad

Skrevet

Kjempefarlig. Har du ikke sett hvordan barna til bilmekanikerdamene ser ut? Dekkmønster all over 😱

Anonymkode: 9b712...982

Skrevet

Du vet at gravide jobber på bilverksted frem til termin? Klart, visse kjemikalier og arbeidsoppgaver blir de tilrettelagt til å unngå - Men de kommer ikke du i nærheten av som besøkende. 

Anonymkode: 27fb6...953

Skrevet

En går jo gjerne nært feks billakkboks som er i bruk inne på ett trangt bilverksted.. Det vil vel ose rundt i rommet? 

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En går jo gjerne nært feks billakkboks som er i bruk inne på ett trangt bilverksted.. Det vil vel ose rundt i rommet? 

Hvorfor i alle dager du som kunde (regner med at du er det) der inne?

Skrevet

Jobbet på bilverksted i alle mine svangerskapet fram til termin. Ingen skader her, er vel ikke mange bilverksted som driver så veldig mye med billakkering. 

Anonymkode: aaa6d...c38

Skrevet

Var inne når dem byttet noe på bilen. Og jo, dem driver med lakkering også.. Tenkte ikke på at det kan ose fordi om jeg ikke er inne i selve boksen... ☹️

Skrevet

Men herregud, er du gravid igjen! Bare hold deg unna vaniljekrem så går det bra 

Skrevet

Gravid igjen? Og vaniljekrem? 😂

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, litt av hensikten med de boksene er at noe ikke skal komme hverken inn eller ut.

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var inne når dem byttet noe på bilen. Og jo, dem driver med lakkering også.. Tenkte ikke på at det kan ose fordi om jeg ikke er inne i selve boksen... ☹️

Du går noen vanskelige år i møte

Skrevet
56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men du har jo ikke noe inne på selve verkstedet å gjøre

Skrevet

Herregud, er det deg igjen. :( Så utrolig slitsomt det må være å være deg.

Anonymkode: 50e69...74f

Skrevet

Første gang jeg har skrevet ang bekymring rundt løsemidler og graviditet. Første gang i det hele jeg har spurt om bekymringer rundt graviditet. Men jeg tviler ikke på at andre også har spurt.

Må da gå an å spørre? Sikkert noen som har vært borti det frem til jeg får spurt jordmor til uken. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Første gang jeg har skrevet ang bekymring rundt løsemidler og graviditet. Første gang i det hele jeg har spurt om bekymringer rundt graviditet. Men jeg tviler ikke på at andre også har spurt.

Må da gå an å spørre? Sikkert noen som har vært borti det frem til jeg får spurt jordmor til uken. 

Men hva er det du tenker kan ha skjedd?

Skrevet

Du er for dum til å få barn. Bare la være. 

Anonymkode: c839e...cd6

Skrevet

Kjære vene. Snakk om blide folk her inne idag. Går an å svare uten å være motbydelig. God kveld 😅

Skrevet

Ikkje noko å tenke på!! Og, om du skulle ha gjort noko som var potensielt skadeleg for fosteret, (ikkje å vere i eit bilverkstad nokre timar, det er ikkje farleg!!!) kva skulle du gjere med det? Gjort er gjort, ein får ikkje gjort det ugjort. Om du feks hadde gått på ein smell og røykt ti sigarettar og ete ein pakke spekemat så er det ingenting ein kan gjere til eller ifrå. Bortsett frå selvfølgeleg å la vere å gjenta det😉

Skrevet

Takk for svar. Du har rett, men jeg klarte ikke la vær å tenke på det og opprettet tråden i all bekymring noen sekunder. 

Alt en skal passe på 🙊 Skal også prate om det med jordmor, ihvertfall nevne det og høre med henne generelt, mye bedre enn å bekymre seg alene 😊 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Du har rett, men jeg klarte ikke la vær å tenke på det og opprettet tråden i all bekymring noen sekunder. 

Alt en skal passe på 🙊 Skal også prate om det med jordmor, ihvertfall nevne det og høre med henne generelt, mye bedre enn å bekymre seg alene 😊 

Hvorfor vil du ikke svare på du tror kan ha skjedd da? Hvordan du tror dette kan ha påvirket fosteret`?

Skrevet

Det står blant annet på helse norge at en skal være forsiktig med kjemikaler, løsemidler, maling, enkelte medisiner osv. Og at en burde gå etter føre-var prinsippet. 

Jeg leser jo at det er liten sjanse for skade, men midt i en hormonell fase kan jeg likevel bli litt redd for å skade fosteret, uten å være dum som det blant annet nevnes ovenfor. 

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da vil jordmor tenke at du er enkelt møblert. 

Ikke spør så dumt!

Anonymkode: c839e...cd6

Skrevet

Hehe, nei. Hun setter pris på alle spørsmål en skulle finne på å spørre om. 

Jeg begynner derimot å lure på hvem som er "enkelt møblert" om det står i mellom deg og meg. Du er rene gledesprederen 😊

Skrevet

Du har noen svært slitsomme måneder foran deg, og jeg synes oppriktig synd på jordmoren din, dersom du skal gå og overtenke og skape deg problemer slik du gjør her. Du tar jo ting helt ut av sammenheng. Klart man ikke skal stå og sniffe løsemidler, men hvor skjørt tror du fosteret ditt er hvis det ikke tåler at du stikker innom et bilverksted? Tror du alle damene som jobber der sykmelder seg fra dag 1 av svangerskapet? Du må forsøke å tenke tanken helt ut.

Anonymkode: 50e69...74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...