Gå til innhold

Kjole.. for sommerlig for nyttårsaften ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelige kjoler! Den ensfargede passer fint til nyttårsaften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var nydelig, men jeg hadde ikke brukt den til nyttårsaften. Men til sommeren er den jo fantastisk.

Anonymkode: 14483...84e

Skrevet

Begge er fine. Den ensfargede ser det ut som du har valgt til nyttår, og det passer den bra til. Den andre er kanskje sommerlig, men hva er egentlig for sommerlig til nyttår? Dette er en side kjole med lange ermer, men med blomster på. Er det egentlig så mye mer sommerlig enn en svart, kort kjole med spaggetistropper , som det var uendelig mange av sist jeg var på nyttårsfest . Jeg hadde glatt gått med den blomstrete på nyttår fordi jeg liker den, vært litt outsider, og kanskje blitt snakket litt om blant alle de svartkledde. 

Lykke til med begge kjolene.

Anonymkode: 6b3a5...db7

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Begge er fine. Den ensfargede ser det ut som du har valgt til nyttår, og det passer den bra til. Den andre er kanskje sommerlig, men hva er egentlig for sommerlig til nyttår? Dette er en side kjole med lange ermer, men med blomster på. Er det egentlig så mye mer sommerlig enn en svart, kort kjole med spaggetistropper , som det var uendelig mange av sist jeg var på nyttårsfest . Jeg hadde glatt gått med den blomstrete på nyttår fordi jeg liker den, vært litt outsider, og kanskje blitt snakket litt om blant alle de svartkledde. 

Lykke til med begge kjolene.

Anonymkode: 6b3a5...db7

Tusen takk! Jeg likte begge utrolig godt og er spent på å få de hjem😊

Skrevet

Rart du må spørre her inne hver gang du skal kjøpe en kjole. Trodde du ikke brydde deg særlig om hva folk her mente?

Anonymkode: 0b511...bac

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rart du må spørre her inne hver gang du skal kjøpe en kjole. Trodde du ikke brydde deg særlig om hva folk her mente?

Anonymkode: 0b511...bac

Jeg bryr meg i grunn ikke så mye om hva folk måtte mene men noen ting er det greit å få innspill på. Her i denne saken var det nyttig å se at flertallet synes kjolen var litt for mye sommer 

Skrevet

Synes den ensfargede var fin😊 og som ei sier, godt med farger mot alle svarte kjoler 😊

Anonymkode: df726...347

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Synes den ensfargede var fin😊 og som ei sier, godt med farger mot alle svarte kjoler 😊

Ikke sant!!! Deilig å skille seg litt ut også😊

Skrevet

Den var kjempefin! Men jeg ville valgt den ensfargede til nyttsårsaften. Med riktig tilbehør/styling tror jeg helt klart den kan passe til en fancy nyttårsfest. Den blomstrete er perfekt til bryllup o.l. vår/sommer/tidlig høst.

Anonymkode: a40c8...a73

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Ikke sant!!! Deilig å skille seg litt ut også😊

Likte også formen på kjolen😊 da jeg passer best i den type kjole

Skrevet
12 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Nå var jo ikke spørsmålet om hvorvidt dere synes kjolen er pen eller ikke. Jeg lurer på om den er for sommerlig😊 

Jeg synes ikke det spiller noen rolle om kjolen er sommerlig på vinteren, så det kan jeg ikke svare på. Men jeg synes den var stygg, da. 

Anonymkode: 5924c...f41

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det spiller noen rolle om kjolen er sommerlig på vinteren, så det kan jeg ikke svare på. Men jeg synes den var stygg, da. 

Fint hvis du holder deg til å svare på det jeg faktisk spør om😊

Skrevet
Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Fint hvis du holder deg til å svare på det jeg faktisk spør om😊

Jeg svarer selvsagt på akkurat det jeg selv ønsker å svare på :) 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg svarer selvsagt på akkurat det jeg selv ønsker å svare på :) 

hvilken interesse har jeg eller andre av å høre at du synes kjolen er stygg? Du bare sier det fordi du føler for å ytre deg? 

Skrevet

hvilken interesse har jeg eller andre av å høre at du synes kjolen er stygg? Du bare sier det fordi du føler for å ytre deg? 

Hvilken interesse har du av å vite om andre synes den er for sommerlig eller ikke? 

Ja, jeg sier det jeg føler for å ytre meg om. Da jeg så kjolen, tenkte jeg umiddelbart "fy faen, for en stygg og vulgær kjole!", og det ytrer jeg meg om. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken interesse har du av å vite om andre synes den er for sommerlig eller ikke? 

Ja, jeg sier det jeg føler for å ytre meg om. Da jeg så kjolen, tenkte jeg umiddelbart "fy faen, for en stygg og vulgær kjole!", og det ytrer jeg meg om. 

Jeg har interesse av å vite det fordi jeg ber om råd til å vurdere om den passer til formålet. 

Skrevet

Jeg har interesse av å vite det fordi jeg ber om råd til å vurdere om den passer til formålet. 

Da vet du jo også at den passer ypperlig dersom formålet er å se horete ut!

Skrevet

Jepp! Akkurat den stilen jeg går for😊. Om ikke annet får du meg til å le og det var i grunn litt godt etter en lang og slitsom dag. Så tusen takk😊😊😊😊

Skrevet
3 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jepp! Akkurat den stilen jeg går for😊. Om ikke annet får du meg til å le og det var i grunn litt godt etter en lang og slitsom dag. Så tusen takk😊😊😊😊

Oi. Dagens minst vellykkede forsøk, er jeg redd. 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En lang kjole med lange ermer? Horete? 

Skulle gått til spec savers 🤓

Eller er du bare litt gretten?

Anonymkode: 9c7d7...ec1

Skrevet

Oi. Dagens minst vellykkede forsøk, er jeg redd. 

Neida, den sto nok du for 👍🏼 Pinlig. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Neida, den sto nok du for 👍🏼 Pinlig. 

Der er vi uenige :) 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En lang kjole med lange ermer? Horete? 

Skulle gått til spec savers 🤓

Eller er du bare litt gretten?

Lange ermer og viser nesten trusa foran. Horete. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Lange ermer og viser nesten trusa foran. Horete. 

Tenker i grunn at vi kan slutte å bruke ord som horete jeg. At du synes kjolen er vulgær er du selvsagt i din fulle rett til å mene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...