Gå til innhold

Kjole.. for sommerlig for nyttårsaften ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

https://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/nly-eve-1103/wrap-balloon-sleeve-gown-302327-0646/                 Jeg synes denne var helt nydelig men jeg blir ikke helt enig med meg selv om den vil være for sommerlig for nyttårsfesten... festen skal være på ett hotell. 

Hvis jeg skal være ærlig, så ja.

Anonymkode: 7d040...804

Skrevet

Altfor sommerlig og i grunnen lite pen. Ser mer ut som en morgenkåpe. 

Anonymkode: e04db...2b4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Altfor sommerlig og i grunnen lite pen. Ser mer ut som en morgenkåpe. 

Anonymkode: e04db...2b4

Nå var jo ikke spørsmålet om hvorvidt dere synes kjolen er pen eller ikke. Jeg lurer på om den er for sommerlig😊 

Skrevet

Jeg syns ikke den var for sommerlig ☺️ Nydelig kjole!👍

Anonymkode: 942e0...664

Skrevet

Ja, dette er en sommerkjole i mine øyne. 

Anonymkode: d9dcf...2de

Skrevet

Ja, for sommerlig

Anonymkode: bc413...4d0

Skrevet

Kjøp den uansett, den er nydelig og det kommer alltid en sommer!

Skrevet
Akkurat nå, sug lut skrev:

Kjøp den uansett, den er nydelig og det kommer alltid en sommer!

Ikke sant! Jeg så at det finnes en ensfarget variant også så mulig jeg skulle kjøpe begge variantene og bruke den ensfargede på nyttårsaften og spare den andre til sommeren😊😊😊

Skrevet

Nydelig kjole, men kanskje litt sommer, ja. 

Men den var jo nydelig i ensfarget også, og den passer i hvert fall til nyttår. 

Skrevet
Akkurat nå, *Miss Marple* skrev:

Nydelig kjole, men kanskje litt sommer, ja. 

Men den var jo nydelig i ensfarget også, og den passer i hvert fall til nyttår. 

Ikke sant😊. Jeg svarte tidligere i tråden her at jeg vurderer å kjøpe begge og bruke den ensfargede på nyttårsaften og spare den andre til sommeren så det var fint å se at du mener den rustrøde passer fint

Skrevet

Den blomstrete var veldig sommerlig synes jeg (og så litt ut som en morgenkåpe).

Men den ensfargede var mye finere og blir super til nyttårsaften, veldig frisk og fin. Er ofte veldig mye sorte penkjoler på nyttårsafen, så supert med litt farger synes jeg.

Anonymkode: 151df...0a2

Skrevet

Jeg er en frossenpinn og liker ikke så tynne stoffer om vinteren, men om du er varm av deg går det sikkert bra. Hvis du liker den typen kjoler, og faktisk trenger ny kjole, så synes jeg du skal kjøpe den.

Anonymkode: 95f7b...194

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er en frossenpinn og liker ikke så tynne stoffer om vinteren, men om du er varm av deg går det sikkert bra. Hvis du liker den typen kjoler, og faktisk trenger ny kjole, så synes jeg du skal kjøpe den.

Hva hvis hun ikke liker den typen kjoler eller ikke trenger kjole da?

Hi hadde neppe vurdert den hvis hun ikke liker den? 

Anonymkode: 9c7d7...ec1

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke spesielt varm av meg men kjolen er uproblematisk siden festen er innendørs . Jeg har masse kjoler så strengt tatt så trenger jeg ikke kjolen men jeg har lyst på en ny kjole 

Skrevet

Kjempefin 😊👏🏼

Anonymkode: b46bf...a4c

Skrevet
2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg er ikke spesielt varm av meg men kjolen er uproblematisk siden festen er innendørs . Jeg har masse kjoler så strengt tatt så trenger jeg ikke kjolen men jeg har lyst på en ny kjole 

Da synes jeg du bør droppe den. Hadde det vært en fantastisk kjole som du ville elske og bruke i mange år fremover, så, ja, men ikke en kjole som bare passer nesten til det du skal bruke den til når du uansett har andre kjoler å bruke.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da synes jeg du bør droppe den. Hadde det vært en fantastisk kjole som du ville elske og bruke i mange år fremover, så, ja, men ikke en kjole som bare passer nesten til det du skal bruke den til når du uansett har andre kjoler å bruke.

Jeg kommer til å kjøpe begge . Både den med blomster og den uten . Jeg lurer i grunn ikke på om hvorvidt jeg bør kjøpe ny kjole men om kjolen er for sommerlig. Som mange nevner er den litt mye sommer så går for den ensfargede på nyttårsaften 

Skrevet

Begge var fæl.

Anonymkode: c06f4...cac

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begge var fæl.

Anonymkode: c06f4...cac

Det var ikke det jeg lurte på😊

Skrevet

Den var fin, og hvem har bestemt at man ikke kan ha en sommerlig kjole på nyttårsaften? Så lenge du ikke fryser, vil den jo bare lyse opp kvelden 🙂

Anonymkode: 7187c...273

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var fin, og hvem har bestemt at man ikke kan ha en sommerlig kjole på nyttårsaften? Så lenge du ikke fryser, vil den jo bare lyse opp kvelden 🙂

...og nå så jeg den ensfagede også, den var også veldig fin, så jeg støtter de som mener du skal kjøpe begge!

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

...og nå så jeg den ensfagede også, den var også veldig fin, så jeg støtter de som mener du skal kjøpe begge!

Bestilte begge😊. Jeg likte begge kjempegodt og jeg skal i 2 bryllup til sommeren så den med blomster blir nok perfekt til det. Nå er det bare å håpe på at de sitter som ett skudd 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...