Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #26 Skrevet 23. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er våken, Familiefar? Det med å ta ansvar for seg selv... ta til deg det selv, kanskje? Anonymkode: bc192...01a Ikke noe av det du skriver har noe substans. kutt ut sånne bullshit svar uten innhold og slutt med edder og galle bare fordi jeg traff en nerve. Om jeg tar ansvar for meg selv? Jeg har tatt høyere utdanning, alltid vært på eiermarkedet, fylt opp bsu kontoen, bor under samme tak med kone og to barn. Livet er fantastisk, fordi jeg har tatt ansvar for mitt eget liv. Du burde prøve det selv. Anonymkode: 92400...2a3
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #27 Skrevet 23. november 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke noe av det du skriver har noe substans. kutt ut sånne bullshit svar uten innhold og slutt med edder og galle bare fordi jeg traff en nerve. Om jeg tar ansvar for meg selv? Jeg har tatt høyere utdanning, alltid vært på eiermarkedet, fylt opp bsu kontoen, bor under samme tak med kone og to barn. Livet er fantastisk, fordi jeg har tatt ansvar for mitt eget liv. Du burde prøve det selv. Anonymkode: 92400...2a3 Det var en annen tone enn i går. Hvem tror du at du lurer Anonymkode: 96fb2...461
Anonym bruker Skrevet 23. november 2019 #28 Skrevet 23. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det var en annen tone enn i går. Hvem tror du at du lurer Anonymkode: 96fb2...461 Igjen, ikke noe substans, da du ikke snakker om temaet. God natt. Anonymkode: 92400...2a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå