Gå til innhold

Stolt over min nakne kropp


Atmgonewild

Anbefalte innlegg

Nå som det er snakk om at det er tabu og vise sin nakne kropp på nett...hva er galt med en naken kropp?? Om du har lyst til å vise frem kroppen din... Ingen ansikt osv....tenker at det er sånne pipete mammaer som sitter hjemme og er bekymret for både det ene og det andre...ta dere en banan...Vi kom til verden nakne som bare det...har dere lyst og dele deres nakne kropp som dere er stolte av..do it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa han som la ut bilde som gjør ham lett gjenkjennelig... tatovering, pigmentflekk, skjorte, møbler...

Anonymkode: f9cc6...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sa han som la ut bilde som gjør ham lett gjenkjennelig... tatovering, pigmentflekk, skjorte, møbler...

Anonymkode: f9cc6...e6c

Kan ikke bry meg mindre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Atmgonewild skrev:

Kan ikke bry meg mindre...

Med de siste svarene dine i den andre tråden viser du jo veldig tydelig hvem du er som person. Siden dette nok også er typisk for deg ellers forstår jeg godt at du begynner å bli så desperat at du legger ut nakenbilder av deg selv på et foreldreforum... for slik du snakker til andre blir det nok ikke noe varig og mye på deg. Ordentlige menn snakker ikke slik til kvinner, heller ikke anonymt på nett.

Anonymkode: f9cc6...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe galt å vise seg frem. Men jeg ser ned på folk som har dette behovet. Normale mennesker trenger ikke hente aksept av fremmede på nett.

Tenker man har mest behov for hjelp. 

 

Anonymkode: 1cbd9...2b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke tilsvaret til HI på at hånd og utstyr ikke var så mye å skryte av, men siden han fortsatt raljerer regner jeg med at han ikke lærte så mye. I et desperat forsøk på å fremstå som «deilig» blir det bare tragisk å plassere slike nakenbilder på et foreldreforum. Om HI ønsker å legge ut nakenbilder er det nok av websteder som tillater slikt. Tviler sterkt på at moderatorene ser så positivt på disse nakenbildene.

Anonymkode: a3b52...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Psyyyyk.

Anonymkode: 1c37c...32e

Det der er så dårlig stil! Hvorfor i all verden uttrykker du deg slik? Du fremstår ikke akkurat smartere enn hi med slike utsagn 

Anonymkode: 86043...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det der er så dårlig stil! Hvorfor i all verden uttrykker du deg slik? Du fremstår ikke akkurat smartere enn hi med slike utsagn 

Anonymkode: 86043...9ce

Dere Assa😂😂😂noen fortjener ikke bedre(Altså du dumme menneske...syyyyyyteren) men kvinnens herlighet og formene deres 😍 får da min fulle oppmerksomhet..kan da hende du også syyyytern..har amazinge former...meeeeen nei...ligger hodet på dere det vettu😘looove you

 

Endret av Atmgonewild
Var bare ikke meningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Atmgonewild skrev:

Dere Assa😂😂😂noen fortjener ikke bedre(Altså du dumme menneske...syyyyyyteren) men kvinnens herlighet og formene deres 😍 får da min fulle oppmerksomhet..kan da hende du også syyyytern..har amazinge former...meeeeen nei...ligger hodet på dere det vettu😘looove you

 

Hæh?

På tide å korke flaska?

Anonymkode: 86043...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hæh?

På tide å korke flaska?

Anonymkode: 86043...9ce

Personen er mest sannsynlig psyk. Lureste er å slutte å svare i tråden. 

Anonymkode: 25382...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...