Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #26 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Puppene dine er helt normale, HI! Du ville jo til og med nesten bestått blyanttesten. De har fin størrelse og fasong og passer perfekt til kroppen din. Jeg ville aldri tenkt at de trengte noen operasjon! Og du trenger ikke mye støtte fra en bikinitopp, heller, for at de ser perfekt ut. Heldiggris! Anonymkode: 3cc0c...651 Wow, takk, det var fint sagt Anonymkode: 9b25a...042
Lille krøll Skrevet 16. november 2019 #27 Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enig, de er fæle. Jeg vet. Anonymkode: 9b25a...042 Så gå da. jeg heier på deg. Gjør det for at du skal føle deg vel. Er viktig
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #28 Skrevet 16. november 2019 Sånn så mine ut også. Jeg hadde ikke lyst til å ha sånne pupper resten av livet. Nå kan jeg fint gå i kjole uten bh under. Hvis du har lyst til å gjøre noe med dem, så gjør det nå. Så kan du ha glede av dem lenge. Men det er heller ikke noe problem å ha de som de er. Det må du avgjøre. Jeg har ikke angret et sekund. Anonymkode: 04be4...bf8
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #29 Skrevet 16. november 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Anonymkode: 9b25a...042 fine, helt vanlige Anonymkode: e1a7f...d6e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #30 Skrevet 16. november 2019 Ikke noe galt med puppene dine, HI! Slik du beskrev dem tenkte jeg at du hadde fått lange, tunge pupper som hadde mye større heng og sammensunkne, men dine er jo fine. De vil jo fylle veldig fint ut riktige bh'er også. Tenk også på at ethvert inngrep er en risiko, og du bør være sikker på at du synes et slikt inngrep er verdt det, ikke bare økonomisk, men også ev. helsemessig, for komplikasjoner kan skje. Sier ikke dette for å skremme, men det er en reell risiko og de som driver med slik kirurgi undersnakker gjerne risikoen. Dine pupper er ikke spesielt store og de henger heller ikke mye, derfor har du heller ikke problemer pga. dem. Du vil ikke få en slik operasjon dekket av det offentlige, for et av kravene til å få dekket det er bl.a. at de må være 800 ml store - og det er ikke dine i nærheten av. Eller du må ha veldig usymmetriske pupper, eller f.eks. større problemer med nakke eller eksem under brystene. Dine er ikke så store at de gir slike problemer. Tenk deg godt om før du ev. tar en slik operasjon. Husk også at du ikke får sykemelding i tiden etter en ev. operasjon fordi den hos deg ikke var medisinsk nødvendig, så du må belage deg på å bruke ferie, eller ha råd til å ta ulønnet permisjon den tiden du blir borte fra jobb etter operasjonen. Anonymkode: a5230...8fd
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #31 Skrevet 16. november 2019 Sånn ideelt sett så skulle kanskje brystvortene vært litt høyere opp, men herlighet, det hadde jeg aldri verden brydd meg om. Med en god bh er det der helt perfekte pupper, fin størrelse. Hadde ikke lagt meg på operasjonsborder med slike pupper altså, de er normale og trenger ingen operasjon. Anonymkode: f9da5...636
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #32 Skrevet 16. november 2019 Jeg har større pupper med større heng enn du og har veldig lyst på et løft. Meeeeen jeg har ikke lyst fordi de klipper faktisk av vortene og syr de på igjen etterpå og det fører til at de gode følelsene forsvinner. Sånn som nå blir jeg sinnsykt kåt og våt av berøring og sexen er dermed sykt deilig. Vil ikke miste det. Man mister også evnen til å amme om man får barn etterpå. Anonymkode: c6f45...492
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #33 Skrevet 16. november 2019 Mine henger dobbelt så mye og er mye større, hadde ikke gjort noe med de hvis jeg var deg, en god BH vil støtte de bra. Jeg sliter mye med nakke og ryggplager, de er ømme på slutten av dagen og BH-stroppene graver seg inn. Skal søke om operasjon, vet ikke om jeg får det godkjent. Anonymkode: 28ade...2e1
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #34 Skrevet 16. november 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mine henger dobbelt så mye og er mye større, hadde ikke gjort noe med de hvis jeg var deg, en god BH vil støtte de bra. Jeg sliter mye med nakke og ryggplager, de er ømme på slutten av dagen og BH-stroppene graver seg inn. Skal søke om operasjon, vet ikke om jeg får det godkjent. Anonymkode: 28ade...2e1 Jeg bruker G-cup, ja, da har du store... Anonymkode: 9b25a...042
Anonym bruker Skrevet 16. november 2019 #35 Skrevet 16. november 2019 Det var da noen helt normale og fine pupper. Man må virkelig roe ned på dette kroppshysteriet! Hva tror du blir bedre i livet ditt om puppene peker litt mer opp? Sånn helt seriøst? Anonymkode: 1675c...3a6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #36 Skrevet 17. november 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker G-cup, ja, da har du store... Anonymkode: 9b25a...042 G-cup, beklager det synes ikke at de er så store på bildet, jeg bruker F cup. Anonymkode: 28ade...2e1
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #37 Skrevet 17. november 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg bruker G-cup, ja, da har du store... Anonymkode: 9b25a...042 G-cup? Nå ble jeg overrasket, de ser sånn ca like ut som mine i størrelse og jeg bruker D-cup Anonymkode: aca9f...952
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #38 Skrevet 17. november 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: G-cup? Nå ble jeg overrasket, de ser sånn ca like ut som mine i størrelse og jeg bruker D-cup Anonymkode: aca9f...952 Stor forskjell på størrelsene hos change og andre butikker, kanskje hun bruker G hos change? Anonymkode: f9da5...636
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #39 Skrevet 17. november 2019 Hvor stor en G-cup er kommer jo også helt an på omkretsen rundt ryggen. Det er enorm forskjell på en 65 G og en 85 G i hvor stor cupen er. I tillegg kommer forskjeller fra bh-merke til -merk og fra modell til modell. Jeg bruker 70 E/F eller 65 F/G (ikke change), og mine ser tydelig større ut enn His. Anonymkode: a5230...8fd
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #40 Skrevet 17. november 2019 Du har da utrolig flotte pupper, HI! De trenger overhodet ingen operasjon. Anonymkode: 66f7e...6af
Anonym bruker Skrevet 17. november 2019 #41 Skrevet 17. november 2019 Det er en utbredt misforståelse at cup sier noe om størrelse. Man må se cup og omkrets sammen. Cup-en er IKKE like stor uavhengig av omkrets. En 70G er f.eks. ganske normale bryster. 95G er enorme bryster. Jeg kan bruke 70D, 75C eller 80B, avhengig av merke. Anonymkode: 3cc0c...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå