Gå til innhold

Brystløft til tross for ingen plager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har store pupper som henger. Men jeg plages ikke i skuldre eller nakke. Kun utseende... Er det lov å sende inn bilde av puppene sine her? Er veldig teit dette her, men jeg føler at jeg trenger noen bekreftelser på hva jeg bør gjøre med de, om jeg skal operere, eller la de være. Sender inn bilde om det er lov... De er ikke pene... 

Anonymkode: 9b25a...042

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du heller skal vise puppene dine til fastlegen din? 😊 Hvis du ikke er kandidat til å få brystoperasjon dekket, kan du gjøre det privat. 

Anonymkode: 74066...500

Skrevet

Det er lov. Jeg har gjort brystløft og reduksjon  Hadde mye migrene og var billig til å prøve om det hjalp. Betalte selv. Er kjempefornøyd. Små spretne joggepupper som ser veldig bra ut. 

Anonymkode: 04be4...bf8

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje du heller skal vise puppene dine til fastlegen din? 😊 Hvis du ikke er kandidat til å få brystoperasjon dekket, kan du gjøre det privat. 

Ja, men det blir vel vanskelig å overbevise legen at jeg har vondt, når jeg ikke har det. Så må nok betale det selv, har tenkt på silikon også, bare for å fylle de opp på en måte. Dere hadde skjønt meg om dere hadde sett de. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er lov. Jeg har gjort brystløft og reduksjon  Hadde mye migrene og var billig til å prøve om det hjalp. Betalte selv. Er kjempefornøyd. Små spretne joggepupper som ser veldig bra ut. 

Er det lov å sende bilde av puppene mine sier du? 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, men det blir vel vanskelig å overbevise legen at jeg har vondt, når jeg ikke har det. Så må nok betale det selv, har tenkt på silikon også, bare for å fylle de opp på en måte. Dere hadde skjønt meg om dere hadde sett de. 

Du skal jo ikke lyve til fastlegen din. Vær ærlig og forklar at du er misfornøyd med utseendet og lurer på om det er mulig å få dekket operasjon. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hjal det?p

Anonymkode: aca9f...952

Skrevet

Vi trenger virkelig ikke å se puppene dine!!!

ta det opp med legen din, hva vi her inne mener betyr ingentig. 

Og igjen, vi trenger ikke bilde!

Anonymkode: 1675c...3a6

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi trenger virkelig ikke å se puppene dine!!!

ta det opp med legen din, hva vi her inne mener betyr ingentig. 

Og igjen, vi trenger ikke bilde!

Anonymkode: 1675c...3a6

Nei, er opp til dere... Vil så gjerne ha synspunkter fra dere, og ikke en lege... 

Skrevet

Du kan begynne hos fastlegen, bare for å dobbeltsjekke om du kan få det dekket. Med uten plager tror jeg det er svært usannsynlig at du får operasjon.

Du må nesten veie opp selv om operasjon + ev. ettervirkninger er verdt det. Jeg lever godt med at den ene puppen min er synlig større enn den andre, og at den henger synlig lenger ned. Puppene mine er 36 år gamle og har ammet to barn, så sånn er det bare. Mannen bryr seg overhodet ikke.

Anonymkode: 3cc0c...651

Skrevet

Du kan gjerne legge ut bilde (det et lov), men vær forberedt på at mange damer her inne skriver svært giftige ting. Så du kan komme til å drukne i stygge kommentarer, og bli overbevist om at puppene dine er fæle, selv om de kanskje er helt normale.

Skrevet

Nei, er opp til dere... Vil så gjerne ha synspunkter fra dere, og ikke en lege... 

Nei nei nei, det er ikke opp til folk her inne, dette valget må du ta selv.

Skrevet

Du kan gjerne legge ut bilde (det et lov), men vær forberedt på at mange damer her inne skriver svært giftige ting. Så du kan komme til å drukne i stygge kommentarer, og bli overbevist om at puppene dine er fæle, selv om de kanskje er helt normale.

Akkurat det samme tenker jeg.

Skrevet

Herregud, seriøst, brystløft? Jeg hadde en mor som alltid hadde hatt skikkelig hengepupper, men som var fornøyd med kroppen sin likevel. Hun var sterk, aktiv og glad, kroppen hennes virket som den skulle. Jeg kjenner at det har bidratt til p "vaksinere" meg mot tåpelige komplekser. Etter to svangerskap og amming er heller ikke mine pupper hva de var. Men det kunne ikke falle meg inn å gjøre noe med dem. Dette er kroppen min, og merkene på den skyldes hva jeg har gitt til barna mine. Dessuten - seriøst - hvor viktig er det å fikse på tkng man uansett har under klærne? Og menn som evt klager på kroppen til kvinnen som har båret frem hans barn kan dra et visst sted. Jeg håper aldri du får dette dekket - vi som samfunn har ikke råd til å betale for tullete kosmetiske inngrep som ikke handler om helseproblemer. Brystløft kommer ikke til å gjøre deg lykkeligere. Gjør heller noe med det som sitter i hodet.

Anonymkode: bc7d4...be0

Skrevet

Ok legger ut bilde, kom med det. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan begynne hos fastlegen, bare for å dobbeltsjekke om du kan få det dekket. Med uten plager tror jeg det er svært usannsynlig at du får operasjon.

Du må nesten veie opp selv om operasjon + ev. ettervirkninger er verdt det. Jeg lever godt med at den ene puppen min er synlig større enn den andre, og at den henger synlig lenger ned. Puppene mine er 36 år gamle og har ammet to barn, så sånn er det bare. Mannen bryr seg overhodet ikke.

Dine er sikkert finere enn mine... Nå kan du jo se. 

Skrevet

Det er ingen ting galt med puppene dine, HI. 

Skrevet

Du har helt normale pupper

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har helt normale pupper

Mener du virkelig det? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mener du virkelig det? 

Ja. Hvor gammel er du?

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Hvor gammel er du?

33

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

20191116_144828.jpg.9d5ecdd0faf6d6c622a8913c05c647b0.jpg

Jeg hadde gjort et brystløft for å føle meg vel med meg selv. 
gå og få en konsultasjon slik at med alle fakta på bordet kan ta et riktig valg. 

Skrevet

Puppene dine er helt normale, HI! Du ville jo til og med nesten bestått blyanttesten. :) De har fin størrelse og fasong og passer perfekt til kroppen din. Jeg ville aldri tenkt at de trengte noen operasjon! Og du trenger ikke mye støtte fra en bikinitopp, heller, for at de ser perfekt ut. :) Heldiggris!

Skrevet
2 minutter siden, Lille krøll skrev:

Jeg hadde gjort et brystløft for å føle meg vel med meg selv. 
gå og få en konsultasjon slik at med alle fakta på bordet kan ta et riktig valg. 

Enig, de er fæle. Jeg vet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...