Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Min datter er 17 år gammel. Hun har allerede fått for å si det enkelt, enorme pupper. Vet ikke helt hvor hun har genene i fra, selv er jeg nesten helt flat. Men det jeg lurer på er hvor gammel hun må være for å gjennomføre en brystreduksjon? Har prøvd å ta det opp med henne flere ganger, men hun blir bare sur og sier at jeg er misunnelig fordi hun har så store. Er vel kanskje det, men det er ikke det som er poenget. Men er ganske sikker på at hun vil få plager i nakke og skuldre. Skal jeg bare vente til hun begynner å få vondt eller bør jeg fortsette å pushe litt på før hun får vondt? Anonymkode: 5bfdd...c11
tante grusom master of law Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Du skal selvsagt ikke pushe henne til en operasjon før hun ønsker det selv og før det eventuelt viser seg nødvendig!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Hvorfor i all verden skal du pushe henne? Det er jo ikke dine pupper... Anonymkode: 214a2...337
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 Nei herlighet, dette må hun styre selv. Når hun gir så utrykk for at det ikke er et problem så skal hvertfall ikke du gjøre det til ett Anonymkode: 1c7b1...c10
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 Dette var et merkelig innlegg. Hvorfor lager du problemer ut av noe som tydeligvis ikke er et problem Anonymkode: c939a...653
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #6 Skrevet 15. november 2019 Ikke bland deg. La datteren din få ha kroppen sin i fred. Anonymkode: db6f6...350
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #7 Skrevet 15. november 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette var et merkelig innlegg. Hvorfor lager du problemer ut av noe som tydeligvis ikke er et problem Anonymkode: c939a...653 Er vel kanskje litt hønemor. Ville bare høre. Hun får selvfølgelig velge selv... Anonymkode: 5bfdd...c11
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #8 Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Er vel kanskje litt hønemor. Ville bare høre. Hun får selvfølgelig velge selv... Anonymkode: 5bfdd...c11 Pass deg så du ikke gir henne komplekser for kroppen i stedet for Anonymkode: c939a...653
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #9 Skrevet 15. november 2019 Jøsseland, dette må hun da få styre selv! Har du virkelig sagt til henne at du synes hun har for store pupper og bør operere de? Det er noe av det villeste jeg har hørt... Den dagen hun evt selv synes de er for store, eller får plager, så går hun nok til fastlegen uten deg. Anonymkode: 0ba5b...505
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #10 Skrevet 15. november 2019 Troll. Man får ikke reduksjon før man er ferdig utvokst uansett. Ingen som påfører negativitet rundt noe hun ikke får gjort noe med - med mindre hun ønsker dette selv etter hvert. Mange barmfagre uten problemer med rygg og nakke. Stort inngrep som kan komme med komplikasjoner. Anonymkode: 2801c...0db
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #11 Skrevet 15. november 2019 Er du helt sprø? (Eller troll? Jeg velger å ta deg på alvor.) Du påfører henne store problemer og komplekser helt unødvendig. Forøvrig er ikke brystreduksjon bare-bare. Sjansen for at hun aldri vil kunne amme er f.eks større enn ved silikoninnlegg. Anonymkode: f5d84...b42
Leeloo76 Skrevet 15. november 2019 #12 Skrevet 15. november 2019 Pass heller på at hun har gode BHer i rett størrelse, da forebygger du plagene du er bekymret for. Ta henne med til en god undertøysbutikk, de vet hvordan de skal måle.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #13 Skrevet 15. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pass deg så du ikke gir henne komplekser for kroppen i stedet for Anonymkode: c939a...653 Det skjer ikke😊 Anonymkode: 5bfdd...c11
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #14 Skrevet 15. november 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er du helt sprø? (Eller troll? Jeg velger å ta deg på alvor.) Du påfører henne store problemer og komplekser helt unødvendig. Forøvrig er ikke brystreduksjon bare-bare. Sjansen for at hun aldri vil kunne amme er f.eks større enn ved silikoninnlegg. Anonymkode: f5d84...b42 Har jo ikke sagt at hun har for store pupper, eller at hun bør operere. Det er derfor jeg spør her! Har sagt at det kan føre til plager når hun blir eldre, det er det jeg har sagt. Herregud for et hylekor det ble ut av dette da. Tror ikke jeg gidder å følge med på hva som blir sagt videre her. God helg! Anonymkode: 5bfdd...c11
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #15 Skrevet 15. november 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det skjer ikke😊 Anonymkode: 5bfdd...c11 Hvordan vet du det? Anonymkode: c939a...653
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #16 Skrevet 15. november 2019 5 minutter siden, Leeloo76 skrev: Pass heller på at hun har gode BHer i rett størrelse, da forebygger du plagene du er bekymret for. Ta henne med til en god undertøysbutikk, de vet hvordan de skal måle. Takk for ordentlig svar. ja har gjort det. Anonymkode: 5bfdd...c11
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #17 Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvordan vet du det? Anonymkode: c939a...653 Fordi hun er min datter! Jeg kjenner henne. Anonymkode: 5bfdd...c11
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #18 Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Fordi hun er min datter! Jeg kjenner henne. Anonymkode: 5bfdd...c11 Det betyr ikke at du vet alt hun føler og tenker. Anonymkode: c939a...653
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #19 Skrevet 15. november 2019 Jeg hang meg mest opp i at du er misunnelig på din 17 års gamle datters pupper ... Anonymkode: 24273...12c
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #20 Skrevet 15. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Min datter er 17 år gammel. Hun har allerede fått for å si det enkelt, enorme pupper. Vet ikke helt hvor hun har genene i fra, selv er jeg nesten helt flat. Men det jeg lurer på er hvor gammel hun må være for å gjennomføre en brystreduksjon? Har prøvd å ta det opp med henne flere ganger, men hun blir bare sur og sier at jeg er misunnelig fordi hun har så store. Er vel kanskje det, men det er ikke det som er poenget. Men er ganske sikker på at hun vil få plager i nakke og skuldre. Skal jeg bare vente til hun begynner å få vondt eller bør jeg fortsette å pushe litt på før hun får vondt? Anonymkode: 5bfdd...c11 Denne kommentaren gjør at jeg ikke greier å ta deg på alvor... Det er ikke indikasjon for å operere før hun er utvokst og så lenge hun ikke har plager pga. det. Eller tenkte du å spandere brystreduksjon på henne før hun er myndig? Anonymkode: 776f1...706
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #21 Skrevet 15. november 2019 Du har tatt det opp FLERE ganger med ei jente på 17 som ikke gir noe uttrykk for å ville det?? Dette håper jeg er tull Anonymkode: a3a96...523
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #22 Skrevet 15. november 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Har jo ikke sagt at hun har for store pupper, eller at hun bør operere. Det er derfor jeg spør her! Har sagt at det kan føre til plager når hun blir eldre, det er det jeg har sagt. Herregud for et hylekor det ble ut av dette da. Tror ikke jeg gidder å følge med på hva som blir sagt videre her. God helg! Anonymkode: 5bfdd...c11 Det måten du skriver på, som gjør at folk reagerer Anonymkode: c939a...653
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #23 Skrevet 15. november 2019 Jeg har selv store bryster men ingen plager bortsett fra at jeg lettere lener meg forover når jeg sitter. Folk er forskjellig. Det problemet må hun ta når det er aktuelt! Anonymkode: b0d3d...79d
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #24 Skrevet 15. november 2019 Hakeslipp😯 Du har allerede nevnt det flere ganger for 17 åringen, hun avviser det. Og allikevel blir du ikke ferdig! Og du tror at du ikke kan gi henne dårlig selvbilde 🤔 Jeg har selv vært i den situasjon som din 17 åring er nå, og hadde mamma «mast» om operasjon hadde jeg blitt lei meg. Er senere operert, men da etter å ha bestemt det selv. La dattera di finne ut av det selv, hun vet at hun kan snakke med deg om hun finner det nødvendig. Anonymkode: 62a2d...10f
Anonym bruker Skrevet 15. november 2019 #25 Skrevet 15. november 2019 Hadde du likt det om datteren din hadde pushet på for å få deg til å ta silikon, hi? Anonymkode: e1e35...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå