Gå til innhold

Jeg er Gravid! :D


shewolf

Anbefalte innlegg

På 13.11.2019 den 23.38, skinnfilla skrev:

Gratulerer ! 
krysser alt jeg har for deg🤗🤞🤞

Å tusen takk, det setter jeg så utrolig stor pris på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.11.2019 den 8.44, DetYrer skrev:

Gratulerer. Hvor langt på vei er du? :) 

Har akkurat tatt positiv test på onsdag, så det er veldig tidlig- der er derfor vi ikke tør å dele med noen helt enda. Men jeg er så lykkelig for at det satt igjen etter SA :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Lilletrille17 skrev:

Gratulerer så mye og masse lykke til! Det går nok helst veien denne gangen😍 hvor langt på vei er du? 

Er selv gravid igjen nå etter MA i januar. Det er så ekstremt nervepirrende nå, men vi må bare ha trua på at det går bra denne gangen😉❤️

Jeg håper inderlig det! Det var ganske fælt å miste sist. Så det vil jeg slippe å gjennomgå på nytt, selvom jeg har det i bakhodet at det KAN skje selvfølgelig.. blir litt annerledes når man har opplevd det. Ååååå krysser fingrene masse for deg!! Tok positiv test på onsdag, i følge app er jeg 4+1 i dag (?) Utifra første dag med siste mens. Men alle apper sier ulikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, shewolf skrev:

Har akkurat tatt positiv test på onsdag, så det er veldig tidlig- der er derfor vi ikke tør å dele med noen helt enda. Men jeg er så lykkelig for at det satt igjen etter SA :D

Ok :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 21.20, shewolf skrev:

Tusen tusen takk, setter så utrolig pris på det. ❤️ Krysser alt jeg har jeg også, ganske redd. Men prøver å slappe av.

Har vært det noen ganger selv.

Hatt 4 MA'er og en SA, men fikk til slutt de barna vi ville ha.

Krysser ALLTID alt jeg har når jeg hører om noen i samme situasjon. 

Skjønner du er redd.

Igjen, masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer! Nå går det veien!

Anonymkode: 5ee11...7d0

Jeg håper virkelig det! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, shewolf skrev:

Jeg håper inderlig det! Det var ganske fælt å miste sist. Så det vil jeg slippe å gjennomgå på nytt, selvom jeg har det i bakhodet at det KAN skje selvfølgelig.. blir litt annerledes når man har opplevd det. Ååååå krysser fingrene masse for deg!! Tok positiv test på onsdag, i følge app er jeg 4+1 i dag (?) Utifra første dag med siste mens. Men alle apper sier ulikt. 

Helt enig. Jeg var litt bekymret i det første svangerskapet mitt også, men etter den MA'en klarer jeg ikke å slappe av det hele tatt🙈Jeg prøver å trøste meg med at oddsen er vel liten for at det skal skje 2 ganger på rad.. 🙏 

Jeg har hatt 2 tidlig ultralyder nå og har fått se et bankende hjerte både 6+4 og 7+3❤️ Nå er neste ultralyd på sykehuset 20.desember.. Jeg ryker nok på en privat i mellomtiden. Klarer allikevel ikke å slappe av fordi jeg nå har kommet dit hvor alt stoppet opp sist. Kanskje du også kan få en tidlig ultralyd om noen uker, hvis det kan få deg til å slappe mer av? ☺️ Krysser fingre og tær for oss begge 2 jeg også🤞

Anonymkode: 88cd9...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig. Jeg var litt bekymret i det første svangerskapet mitt også, men etter den MA'en klarer jeg ikke å slappe av det hele tatt🙈Jeg prøver å trøste meg med at oddsen er vel liten for at det skal skje 2 ganger på rad.. 🙏 

Jeg har hatt 2 tidlig ultralyder nå og har fått se et bankende hjerte både 6+4 og 7+3❤️ Nå er neste ultralyd på sykehuset 20.desember.. Jeg ryker nok på en privat i mellomtiden. Klarer allikevel ikke å slappe av fordi jeg nå har kommet dit hvor alt stoppet opp sist. Kanskje du også kan få en tidlig ultralyd om noen uker, hvis det kan få deg til å slappe mer av? ☺️ Krysser fingre og tær for oss begge 2 jeg også🤞

Anonymkode: 88cd9...244

Er veldig interessert i å ta en tidlig ultralyd, så det er planen. Men tenkte prøve å vente til uke 9/10 når man ser litt mer. Også er det ganske dyrt privat? 😮 Eller hvor var du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, shewolf skrev:

Er veldig interessert i å ta en tidlig ultralyd, så det er planen. Men tenkte prøve å vente til uke 9/10 når man ser litt mer. Også er det ganske dyrt privat? 😮 Eller hvor var du?

Jeg har vært på sykehuset. Den første fikk jeg fordi jeg har hatt blødninger hele veien, lav hcg-stigning og null symptomer. Den andre var kontroll fordi vi har hatt ivf☺️ 

Ganske dyrt å gå privat ja, så da er det sikkert lurt å vente lengst mulig. Og se mest mulig ja😉 bestiller meg nok en ul i uke 10 på Volvat jeg tror jeg.. 

Anonymkode: 88cd9...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...