Gå til innhold

Jeg er Gravid! :D


shewolf

Anbefalte innlegg

Men kan ikke si det til folk, siden jeg mista ganske kjapt sist. Har lyst til å vente og være litt mer sikker denne gangen. Selvom jeg skjønner at det ikke er noen garanti for det uansett. Men tiden hjelper da.  

Men SHIT jeg er sååå glad. Prøver å ikke bli for gira, for jeg ble så innmari lei meg sist. Ganske deppa. 

Woho! 

 

Måtte bare dele det med noen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Musemor med tre søte små skrev:

Gratulerer så mye

XXXXX for at det går bra denne gang

Tusen tusen takk, setter så utrolig pris på det. ❤️ Krysser alt jeg har jeg også, ganske redd. Men prøver å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så kjekt å høre! Masse lykke til! ❤️

Anonymkode: 9b7d9...b0f

Tusen takk :D Det trenger jeg ❤️ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, sug lut skrev:

Så flott å høre, gratulerer! Krysser fingrene for dere!

Tusen takk, det setter vi utrolig stor pris på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gratulerer så mye!❤️ Mistet selv i juli, nøyaktig én uke etter positiv test etter 7måneders prøving. så gleden var veldig kortvarlig for meg. Men vi prøver enda og gir ikke opp. Har kun hatt en mens siden juli så begynner å bli ganske lei nå... 

 

Skjønner godt at det er veldig blandede følelser hos deg. Du gleder deg veldig men frykten for å miste igjen er der, alltid. Men ikke la den frykten ta over alt det positive! Det sies jo at det er veldig stor sjangs for at neste graviditet etter sa/ma går veldig fint😊 lykke til kjære deg!

Anonymkode: 9662e...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Åh, gratulerer så mye!❤️ Mistet selv i juli, nøyaktig én uke etter positiv test etter 7måneders prøving. så gleden var veldig kortvarlig for meg. Men vi prøver enda og gir ikke opp. Har kun hatt en mens siden juli så begynner å bli ganske lei nå... 

 

Skjønner godt at det er veldig blandede følelser hos deg. Du gleder deg veldig men frykten for å miste igjen er der, alltid. Men ikke la den frykten ta over alt det positive! Det sies jo at det er veldig stor sjangs for at neste graviditet etter sa/ma går veldig fint😊 lykke til kjære deg!

Anonymkode: 9662e...c53

Å det er så slitsomt.. føler med deg!! Uff.. håper det løser seg for dere snart også! ❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye og masse lykke til! Det går nok helst veien denne gangen😍 hvor langt på vei er du? 

Er selv gravid igjen nå etter MA i januar. Det er så ekstremt nervepirrende nå, men vi må bare ha trua på at det går bra denne gangen😉❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 21.17, shewolf skrev:

Men kan ikke si det til folk, siden jeg mista ganske kjapt sist. Har lyst til å vente og være litt mer sikker denne gangen. Selvom jeg skjønner at det ikke er noen garanti for det uansett. Men tiden hjelper da.  

Men SHIT jeg er sååå glad. Prøver å ikke bli for gira, for jeg ble så innmari lei meg sist. Ganske deppa. 

Woho! 

 

Måtte bare dele det med noen. 

 

Gratulerer 😍😍 jeg er også gravid 😍

Anonymkode: c8c93...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 23.14, *Miss Marple* skrev:

Så gøy! Gratulerer. 

Krysser alt for at det går bra, sjansen er jo absolutt størst for det :) 

Tusen takk! :D Ja det er det vi håper på ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...