Gå til innhold

Er slank men har likevel myye celulitter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ville jo vært ren reklame. Og det er forbudt her.

Anonymkode: a69f3...b8b

Dårlig unnskyldning. Det tipses stadig om navn på produkter her inne

Anonymkode: bffd8...287

Videoannonse
Annonse
Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårlig unnskyldning. Det tipses stadig om navn på produkter her inne

Det betyr ikke at det er lov. Og det er litt forskjell på et lite produkt til et par hundre kroner og et produkt til 20-40 tusen...

Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja må vel bare akseptere det. Det blir litt og kun litt, bedre med mye trening og om jeg går ned til 50 kg, men jeg blir jo så tynn rundt midjen, og i ansiktet. Kragebeina stikker ut.. 

Kjenner ei som er like høy som meg og veier 100 kg, hun har mindre celulitter enn meg på lårene. Og jeg veier liksom halvparten..hun har alt fettet på mage og bryster. Noe så urettferdig. 

Men ingen kan fortelle meg at det er normalt at en tynn 14 åring skal ha mye celulitter og litt åreknuter på lårene? Er som sagt i 20 årene, men så slik ut da jeg var 14. Ingen andre i klassen så slik ut. 

Hadde ei annen venninne da jeg gikk på ungdomsskolen som var overvektig, veide over 25 kg mer enn meg, men hun hadde heller ikke celulitter. 

Anonymkode: 63656...b3a

Noe så urettferdig? Er du helt fjern? Hvorfor i alle dager er det urettferdig at noen som veier mye ikke har celulitter? Du synes ikke at det er nok at hun må leve med at hun er feit, men hun skulle i tillegg ha dine celulitter? Som sagt jeg veier 83 kilo og har ingen strekkmerker og ingen celulitter, er det også urettferdig? Jeg veier jo tross alt mye mer enn deg!

Anonymkode: 1e3f9...379

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noe så urettferdig? Er du helt fjern? Hvorfor i alle dager er det urettferdig at noen som veier mye ikke har celulitter? Du synes ikke at det er nok at hun må leve med at hun er feit, men hun skulle i tillegg ha dine celulitter? Som sagt jeg veier 83 kilo og har ingen strekkmerker og ingen celulitter, er det også urettferdig? Jeg veier jo tross alt mye mer enn deg!

Anonymkode: 1e3f9...379

Fordi personen aldri trener eller har jobbet for å ha en bra kropp. Da er det helt tåpelig at noen som er slank, har trent mye og tar vare på seg selv har mer celulitter enn noen som er veldig overvektig og driter i helsa si. Hun har celulitter selv og mener hun ser flott ut slik hun er altså.

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi personen aldri trener eller har jobbet for å ha en bra kropp. Da er det helt tåpelig at noen som er slank, har trent mye og tar vare på seg selv har mer celulitter enn noen som er veldig overvektig og driter i helsa si. Hun har celulitter selv og mener hun ser flott ut slik hun er altså.

Oi! Der forsvant min sympati for deg gitt. Hun fortjener cellulitter fordi hun er tjukk? 

Anonymkode: 195c5...7f3

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi! Der forsvant min sympati for deg gitt. Hun fortjener cellulitter fordi hun er tjukk? 

Anonymkode: 195c5...7f3

Nei, hvor har jeg skrevet det? 😂 har ikke skrevet noe om at noen fortjener noe som helst. Men påpeker at det er rart at enkelte sykt fete folk ikke har dette, når leger osv sier at det kommer av overvekt og kan bedres om man går ned i vekt. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hvor har jeg skrevet det? 😂 har ikke skrevet noe om at noen fortjener noe som helst. Men påpeker at det er rart at enkelte sykt fete folk ikke har dette, når leger osv sier at det kommer av overvekt og kan bedres om man går ned i vekt. 

Har du ikke enda skjønt at dette kan komme av mange andre enn ting enn overvekt`?

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det betyr ikke at det er lov. Og det er litt forskjell på et lite produkt til et par hundre kroner og et produkt til 20-40 tusen...

Ja nærmere 150.000

Anonymkode: 1159d...1c8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke enda skjønt at dette kan komme av mange andre enn ting enn overvekt`?

Celulitter er fett som har hopet seg opp i en endret hudstruktur. Ok, det kan komme av hormoner? Og gener og lite trening også, men det er fremdeles fett. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at ikke denne venninnen din heller ville hatt din kroppsform mot alt fettet på magen? 

Og, åreknuter på lårene?????? sikker på at du ikke mener sprukne blodkar nå? Åreknuter på lår går ikke ann??? Men man kan ha åreknut nederst på lår, ved knærne liksom. Allerede som 14 er ganske tidlig ja. 

Anonymkode: 9a4b3...cd3

Små åreknuter ja. Små åreknuter i det øvre hydlag og sprukne blodkar er det samme ifølge lommelegen.. Har det nedover lårene. Ja må være ekstremt tidlig. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Celulitter er fett som har hopet seg opp i en endret hudstruktur. Ok, det kan komme av hormoner? Og gener og lite trening også, men det er fremdeles fett. 

Så hvorfor har du det da?

Skrevet

Anbefaler deg å ikke kjøpe en maskin. Aksepter deg selv som du er,  det vil gjøre deg mye lykkeligere på sikt 🙂

Anonymkode: 91e28...9d0

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du har et forferdelig nedlatende syn på overvektige. Livet handler om mer enn utseende. Flott at venninna di er fornøyd med seg selv!

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvorfor har du det da?

På grunn av gener og hormoner kan jeg tenke meg, og en dårlig fordeling av fettet som er på kroppen. Iallfall ikke på grunn av fedme, dårlig kosthold eller latskap😉

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

På grunn av gener og hormoner kan jeg tenke meg, og en dårlig fordeling av fettet som er på kroppen. Iallfall ikke på grunn av fedme, dårlig kosthold eller latskap😉

Jeg håper virkelig ikke du er så dum og lite empatisk som du fremstår her. Spørs om ikke du og fortjener det

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke du er så dum og lite empatisk som du fremstår her. Spørs om ikke du og fortjener det

Dum er jeg slettes ikke. Jeg hadde ikke syntes synd i meg selv om jeg var 80 eller 100 kg, om den ekstra vekten da kom av overspising og latskap. Hadde jeg DA hatt masse celulitter hadde det ikke vært noe spørsmål om hvorfor.

Jeg undrer meg over at jenter tidlig i tenårene som lever sunt og trener, ser ut som de er over 50 år fordi huden er skrukkete.. Det er ikke mange i min familie som har dette, men konkluderer med at det må skyldes gener i hovedsak da👍

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dum er jeg slettes ikke. Jeg hadde ikke syntes synd i meg selv om jeg var 80 eller 100 kg, om den ekstra vekten da kom av overspising og latskap. Hadde jeg DA hatt masse celulitter hadde det ikke vært noe spørsmål om hvorfor.

Jeg undrer meg over at jenter tidlig i tenårene som lever sunt og trener, ser ut som de er over 50 år fordi huden er skrukkete.. Det er ikke mange i min familie som har dette, men konkluderer med at det må skyldes gener i hovedsak da👍

Selvfølgelig er det gener hos deg, og latskap hos venninnen din.....:roll: Du er både fordomsfull og dum

Skrevet

Hehe, det er jammen ikke lett å være tenåring😅

Gled deg til du blir eldre og du lærer hvilke verdier som virkelig betyr noe🤗

Skrevet

Og ja livet ER urettferdig. Det kan du bare lære deg først som sist. Noen er tykke selv om de trener og spiser sunt. Noen har kvisete stygg hud med masse arr selv om de lever sunt. Andre har cellulitter selv om de er slanke lever sunt. Noen har ansikt som ser ut som de har et syndrom...og kanskje de til og med har det. Selv om de trener og lever sunt. Slik er det bare.

For å ikke snakke om alle dem som var så uheldige og bli født i fattigste delen av India...fremfor Norge.

Blodig urettferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...