Gå til innhold

Er slank men har likevel myye celulitter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor enkelte har ekstremt mye celulitter? Jeg er 168 cm høy og veier nå 55 kg. Så jeg har jo en fin vekt, burde vel verken gå opp eller ned.. Har veid 47-50 før, var for tynn i ansiktet og rundt halsen da. Da hadde jeg litt mindre av celulittene, men fremdeles en god del. Det hjelper ikke så mye å trene. Har prøvd det, har trent daglig i lang tid uten å bli kvitt dette. Har hatt dette siden jeg var 14 år!! Ingen så unge jenter har slikt med mindre er er overvektige vel? Har alltid vært normalvektig, eller litt undervektig. Hovedsaklig har jeg celulittene på rumpa og lårene. Ser ille ut... Har også på leggene og overarmene. Nesten ingenting på magen. Er i 20 årene nå. Har også små åreknuter øverst på lårene, det er jo heller ikke vanlig i så ung alder. Har ganske store lår ift resten av kroppen. Har smal midje og ikke for store hofter. Kanskje jeg har for mye fett på rumpe og lår, de er jo litt store. Kan det være derfor jeg har så mye celulitter? 

Anonymkode: 63656...b3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Er bare født sånn tror jeg...selv om jeg er slank er det nok mer fett enn muskler. Har prøvd alt. Får alt fettet på rumpe og lår.

Anonymkode: 7bba9...07e

Skrevet

Synes det er rart siden det sies at det er noe man får når man blir eldre. Stemmer jo ikke. Stemmer heller ikke at man må ha mye fett på kroppen for å få det. Får alltid kommentarer på at jeg er tynn, har ikke særlig fett på kroppen osv. Da må det jo være genetisk? Moren min har også celulitter, men hun veier jo mer enn meg da. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er rart siden det sies at det er noe man får når man blir eldre. Stemmer jo ikke. Stemmer heller ikke at man må ha mye fett på kroppen for å få det. Får alltid kommentarer på at jeg er tynn, har ikke særlig fett på kroppen osv. Da må det jo være genetisk? Moren min har også celulitter, men hun veier jo mer enn meg da. 

Ja veldig rart, men tror det bare er sånn... Jeg var radmager en periode, men celulittene var der noe genetisk ja

Anonymkode: 7bba9...07e

Skrevet

Løsningen er ikke alltid å være slank. Jeg er like høy som deg og veier 52 kilo. Har fortsatt litt ekstra hud på magen og strekkmerker på både mage og lår. Noen ting får man ikke bort til tross for at man er tynn.

Anonymkode: a2afb...abb

Skrevet

Samme her. Jeg er veldig godt trent og har mye rumpe og lår, men relativt lite fett på kroppen. Men likevel har jeg så forbasket mye cellulitter. Jeg har både vært 10 kg tynnere og 10 kg tjukkere enn jeg er nå, og det var like ille uansett. Nå har jeg bare gitt opp, og jobber med å akseptere at det er sånn jeg ser ut. Jeg er 29.

Anonymkode: b5d2d...e60

Skrevet

Samme her. Har også åreknuter ...  Har slutta å bry meg om det ... er i trettiårene ..

Anonymkode: e9386...556

Skrevet

Får noen år tilbake kjøpte jeg meg en kjempe dyr maskin som fjerner dette, men det er sånn salong maskin. Vil ikke bli tatt for å føre reklame, med denne behandler jeg familie og venner med for en liten slant. Den er FDA godkjent og har veldokumentert effekt på cellulitter. Jeg behandler meg selv også. Cellulittene mine forsvant eneste ulempen er at jeg må behandle regelmessig, men liten innsats går fint for meg. Føler med deg ❤

Anonymkode: 1159d...1c8

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Får noen år tilbake kjøpte jeg meg en kjempe dyr maskin som fjerner dette, men det er sånn salong maskin. Vil ikke bli tatt for å føre reklame, med denne behandler jeg familie og venner med for en liten slant. Den er FDA godkjent og har veldokumentert effekt på cellulitter. Jeg behandler meg selv også. Cellulittene mine forsvant eneste ulempen er at jeg må behandle regelmessig, men liten innsats går fint for meg. Føler med deg ❤

*For ikke får 

Skrevet

Det skyldes østrogen og i hvilken grad hormonene legger seg slik er i stor grad genetisk. En ting jeg vet kan skape flere cellulitter forøvrig er mye salt og svingende vekt. For noen kan massasje og trening hjelpe, men ikke for alle. Igjen genetisk.

Selv er jeg 32 år, 160 høy og veier kun 47 kg. Likevel har jeg cellulitter som «en 75 år gammel utrent og overvektig dame»😳😜

Anonymkode: a69f3...b8b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

*For ikke får 

Hvilkenmaskin er det? 😊

Anonymkode: a8eff...203

Skrevet

Jeg veier 83 kilo og ingen celulitter - har til og med veid 93 kilo, og hadde fortsatt ingen, har heller ikke et eneste strekkmerke. Så det er nok ikke vekt som spiller inn.

Anonymkode: 1e3f9...379

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen som vet hvorfor enkelte har ekstremt mye celulitter? Jeg er 168 cm høy og veier nå 55 kg. Så jeg har jo en fin vekt, burde vel verken gå opp eller ned.. Har veid 47-50 før, var for tynn i ansiktet og rundt halsen da. Da hadde jeg litt mindre av celulittene, men fremdeles en god del. Det hjelper ikke så mye å trene. Har prøvd det, har trent daglig i lang tid uten å bli kvitt dette. Har hatt dette siden jeg var 14 år!! Ingen så unge jenter har slikt med mindre er er overvektige vel? Har alltid vært normalvektig, eller litt undervektig. Hovedsaklig har jeg celulittene på rumpa og lårene. Ser ille ut... Har også på leggene og overarmene. Nesten ingenting på magen. Er i 20 årene nå. Har også små åreknuter øverst på lårene, det er jo heller ikke vanlig i så ung alder. Har ganske store lår ift resten av kroppen. Har smal midje og ikke for store hofter. Kanskje jeg har for mye fett på rumpe og lår, de er jo litt store. Kan det være derfor jeg har så mye celulitter? 

Det er helt vanlig. Er bare å venne seg til det. Åreknuter går an å få bort, men celulittene kan du like godt bare godta nå med en gang. De forsvinner aldri. 

Anonymkode: 6d96e...ea3

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvilkenmaskin er det? 😊

Det finnes ikke

Anonymkode: bffd8...287

Skrevet
49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes ikke

Hun har jo kjøpt en. 😊

Skrevet

Jeg er tykk og har ingen... 

Anonymkode: d331d...3a4

Skrevet

Ja må vel bare akseptere det. Det blir litt og kun litt, bedre med mye trening og om jeg går ned til 50 kg, men jeg blir jo så tynn rundt midjen, og i ansiktet. Kragebeina stikker ut.. 

Kjenner ei som er like høy som meg og veier 100 kg, hun har mindre celulitter enn meg på lårene. Og jeg veier liksom halvparten..hun har alt fettet på mage og bryster. Noe så urettferdig. 

Men ingen kan fortelle meg at det er normalt at en tynn 14 åring skal ha mye celulitter og litt åreknuter på lårene? Er som sagt i 20 årene, men så slik ut da jeg var 14. Ingen andre i klassen så slik ut. 

Hadde ei annen venninne da jeg gikk på ungdomsskolen som var overvektig, veide over 25 kg mer enn meg, men hun hadde heller ikke celulitter. 

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt vanlig. Er bare å venne seg til det. Åreknuter går an å få bort, men celulittene kan du like godt bare godta nå med en gang. De forsvinner aldri. 

Anonymkode: 6d96e...ea3

Nja, hvor vanlig? Når jeg ser andre jenter på samme alder og størrelse ser jeg ingen med så mye celulitter som det jeg har. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja må vel bare akseptere det. Det blir litt og kun litt, bedre med mye trening og om jeg går ned til 50 kg, men jeg blir jo så tynn rundt midjen, og i ansiktet. Kragebeina stikker ut.. 

Kjenner ei som er like høy som meg og veier 100 kg, hun har mindre celulitter enn meg på lårene. Og jeg veier liksom halvparten..hun har alt fettet på mage og bryster. Noe så urettferdig. 

Men ingen kan fortelle meg at det er normalt at en tynn 14 åring skal ha mye celulitter og litt åreknuter på lårene? Er som sagt i 20 årene, men så slik ut da jeg var 14. Ingen andre i klassen så slik ut. 

Hadde ei annen venninne da jeg gikk på ungdomsskolen som var overvektig, veide over 25 kg mer enn meg, men hun hadde heller ikke celulitter. 

Hvorfor i alle dager er det urettferdig, det trenger jo ikke noe med vekt å gjøre om man har cellulitter eller ei. Fortjener hun å få det siden hun tykk, mener du?

Jeg tenkte litt på lipødem i et tidlig stadie?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i alle dager er det urettferdig, det trenger jo ikke noe med vekt å gjøre om man har cellulitter eller ei. Fortjener hun å få det siden hun tykk, mener du?

Jeg tenkte litt på lipødem i et tidlig stadie?

Det pleier jo å ha sammenheng med vekt og livsstil. Mener ikke at tykke fortjener det. Mener at det føles urettferdig at jeg som lever sunt og er slank skal ha dette mens mange overvektige, som også spiser usunt og ikke trener slipper unna fordi de har gode gener. Jeg ville mye heller hatt fettet mer fordelt over kroppen. At det kjennes urettferdig betyr ikke at andre fortjener det. 

Leste om lipødem nå, tror egentlig ikke det er det. Har ikke hørt om det før. Har jo ikke spesielt store legger. Har litt kraftig benbygning som sikkert forsterker inntrykket av store feite lår. 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det finnes ikke

Selvfølgelig gjør det. Jeg behandler meg selv og venner med den. 😊

20191113_011228.jpg

Skrevet
På 11.11.2019 den 23.55, Anonym bruker skrev:

Samme her. Har også åreknuter ...  Har slutta å bry meg om det ... er i trettiårene ..

Anonymkode: e9386...556

Kroppen blir faen meg bare styggere vet du! jeg har også åreknuter, skal operere vekk. 

Anonymkode: 9a4b3...cd3

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig gjør det. Jeg behandler meg selv og venner med den. 😊

20191113_011228.jpg

Så hvorfor svarer du ikke på hvilken maskin det er da?

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvorfor svarer du ikke på hvilken maskin det er da?

Det ville jo vært ren reklame. Og det er forbudt her.

Anonymkode: a69f3...b8b

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikker på at ikke denne venninnen din heller ville hatt din kroppsform mot alt fettet på magen? 

Og, åreknuter på lårene?????? sikker på at du ikke mener sprukne blodkar nå? Åreknuter på lår går ikke ann??? Men man kan ha åreknut nederst på lår, ved knærne liksom. Allerede som 14 er ganske tidlig ja. 

Anonymkode: 9a4b3...cd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...