Gå til innhold

Hva slags sex har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 11.11.2019 den 17.02, Anonym bruker skrev:

Hvis en har lagt på seg og fått strekkmerker så kan det være noe av forklaringen til hvorfor mannen ikke tenner på en lenger.

Anonymkode: 925d2...09b

De fleste er heldigvis ikke så overfladiske. De er like glad i partneren sin og ønsker sex og nærhet selv om kroppen forandrer seg. Etter en eller flere barnefødsler er det naturlig at kroppen endrer seg noe. En mann som ikke takler det er ikke mye mann!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan forstå det hvis en av partene er direkte fet, men strekkmerker kommer ikke bare av overvekt og graviditet, kan også være hormonellt. Mange normalt slanke tenåringer opplever dette, så det har ingenting med forfall å gjøre.Selv har jeg 5 kg for mye, og har strekkmerker, likevel har jeg

et forhold til en flott mann som er langt yngre enn meg, han har en kropp de fleste menn kan drømme om, og et utseende som fortsatt tar pusten fra meg. 

Mange norske menn lar seg forfalle, ser ustelte ut, chabby klær, grå gusten hud med mørke poser under øynene osv, ikke

rart andelen single menn over 40 øker. Likevel tror de at de har sjans på damer. Grøss

Anonymkode: 58826...9f4

Så enig så enig. Det er helt utrolig hvilken mangel på selvinnsikt enkelte 40+ menn har.  Nei, takke meg til yngre menn, voksne nok til å ha opparbeidet seg en viss erfaring så de kan sine ting, men fortsatt kåte og virile, lekne og nysgjerrige.  Er ikke trøtt-gjesp-snork etter et godt måltid med god drikke, men fulle av gnist og intensitet.  

Jeg er fullstendig overbevist nå, at den beste comboen er moden dame/yngre mann.

Anonymkode: ae1f0...363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...