Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Har dere etter mange år sammen og barn fortsatt elskov? Altså lidenskap sex med mye tid satt av. Eller blir det som med oss bare kjappe knull? Her går det nesten bare i det siste. Enten stående på badet der vi kan være i fred bak låst dør i et par minutter, eller raskt og gærent i senga, noe som veldig sjeldent gir meg orgasme. Det er er det som er (sex)-livet herfra.... 🤨 Anonymkode: a297a...10d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Vi gjør det meste bortsett fra scat... Men mer eller mindre alt annet... Anonymkode: 2c489...0d2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Vi har vært sammen i 2 år, har ikke like mye sex som i starten men fortsatt minst en gang hver dag. Litt mer avansert sex innimellom, et par ganger i uka kanskje. Jeg liker hard sex, nesten rape om du vil. Så det har vi endel av, typ kvelertak, at han spanker både her og der.. 😅 Og pisking. Litt analsex når vi har lyst.. Vi er ganske kreative, og glade i sex begge to så da gjør vi litt av alt selv vi også tar en kjapp en i dusjen noen ganger 😄 Anonymkode: 328b3...27a
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Vi har vært sammen i over 20 år og har fire barn. Sexen varierer veldig, noen ganger er det fort gjort, andre ganger bruker vi mer tid. Jeg har aldri likt å bruke veldig mye tid på sex, så for meg er 40 min lenge nok. Vil tro vi vanligvis bruker rundt 20-30 min totalt, inkludert forspillet. Anonymkode: ae456...e60
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #5 Skrevet 11. november 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi har vært sammen i over 20 år og har fire barn. Sexen varierer veldig, noen ganger er det fort gjort, andre ganger bruker vi mer tid. Jeg har aldri likt å bruke veldig mye tid på sex, så for meg er 40 min lenge nok. Vil tro vi vanligvis bruker rundt 20-30 min totalt, inkludert forspillet. Anonymkode: ae456...e60 Samme som deg. 11 år sammen og har to barn. Anonymkode: cc079...000
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #6 Skrevet 11. november 2019 Vært sammen i 14 år og har 3 barn. Sexlivet er kjedelig, med barn våkne til alle døgnets tider. Lenge siden vi har hatt lang og lidenskapelig sex... Anonymkode: 0ea9a...0f4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #7 Skrevet 11. november 2019 Hvis en har lagt på seg og fått strekkmerker så kan det være noe av forklaringen til hvorfor mannen ikke tenner på en lenger. Anonymkode: 925d2...09b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #8 Skrevet 11. november 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis en har lagt på seg og fått strekkmerker så kan det være noe av forklaringen til hvorfor mannen ikke tenner på en lenger. Anonymkode: 925d2...09b Mest sannsynlig! Det har ingenting med at noen har barn rundt seg fra 6-23 og er dausliten når kvelden kommer. Anonymkode: 0ea9a...0f4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #9 Skrevet 11. november 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Mest sannsynlig! Det har ingenting med at noen har barn rundt seg fra 6-23 og er dausliten når kvelden kommer. Anonymkode: 0ea9a...0f4 Du fikk med deg at jeg skrev, "noe", ikke sant? Anonymkode: 925d2...09b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2019 #10 Skrevet 11. november 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis en har lagt på seg og fått strekkmerker så kan det være noe av forklaringen til hvorfor mannen ikke tenner på en lenger. Anonymkode: 925d2...09b Da er det mannen det er noe galt med. Anonymkode: 2d90c...792
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #11 Skrevet 12. november 2019 Vi har vært sammen i årevisr, har sex max en gang i uka. Bruker litt tid da, vi liker begge oralsex. Skulle gjerne hatt sex mye oftere, men hun er først og fremst mor. Bra for barna, i det minste. Velger å tenke positivt. Anonymkode: 6d3f6...431
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #12 Skrevet 12. november 2019 Vi har ikke sex så ofte, 2-4 ganger i måneden på det travleste. Mer i ferier og perioder med overskudd. Hverdagen «spiser oss opp» med krevende jobber, barn som satser i ulike idretter. Vi har barn fordelt over hele grunnskolen, de yngste våkner tidlig, eldste legger seg sent, så vi er liksom aldri «uforstyrret». Men når vi har sex er det variert og lidenskapelig. Aldri mindre enn 20 minutter, som regel rundt tre kvarter. Jeg får alltid flere orgasmer, han kommer aldri før jeg er forsynt. Anonymkode: 0255c...e22
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #13 Skrevet 12. november 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Da er det mannen det er noe galt med. Anonymkode: 2d90c...792 Jeg hadde ikke klart å ha sex med en mann med diger ølmage. Så jeg forstår det godt hvis en mann ikke klarer å ha sex med en kvinne som har est ut og fått strekkmerker. Det er ikke sexy med folk som lar seg forfalle. Anonymkode: 925d2...09b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #14 Skrevet 12. november 2019 Ingen. Mannen er kronisk syk og det rammer sexlivet. Så jeg begynner å lure på om den delen av livet er over 😳 Anonymkode: 0a530...83d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #15 Skrevet 12. november 2019 På 11.11.2019 den 17.02, Anonym bruker skrev: Hvis en har lagt på seg og fått strekkmerker så kan det være noe av forklaringen til hvorfor mannen ikke tenner på en lenger. Anonymkode: 925d2...09b Det er kun kvinnen som legge på seg og får strekkmerker i et forhold altså? Er ganske sikker på at du også er litt rund her og der og har strekkmerker, gamlefar. Anonymkode: b335e...18a
Espen10 Skrevet 13. november 2019 #16 Skrevet 13. november 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Ingen. Mannen er kronisk syk og det rammer sexlivet. Så jeg begynner å lure på om den delen av livet er over 😳 Anonymkode: 0a530...83d Er i samme sit når det gjelder min kone. Ikke hatt sex på 6 år
OssTo Skrevet 23. november 2019 #17 Skrevet 23. november 2019 Vi har vært gift i over 10 år, og har et deilig sexliv som vi begge er VELDIG fokusert på å ta vare på. Vi er begge så kåte av natur at vi tror at dersom sexlivet går fløyten, så gjør også forholdet det - og DET skal ikke skje! Vi er anal-elskere begge to, samt leker litt med wetsex og forsiktig fisting i hennes anal. Vi ELSKER også veldig ofte mykt og sensuelt... Vi har en mannlig sexvenn vi treffer av og til for trekant, der hun får oppleve alt hun vil, f.eks dobbel anal, dobbel mus, sandwich, 4-hånds massasje av det frekke slaget, rimming, slikk-sug-svelg... Hun er den nydeligste og mest sensuelle kvinne jeg noen gang har møtt, og jeg forguder henne.. Det å la alle hemninger fare, anbefales på det sterkeste for begge to. En trekant 1 kvinne og 2 menn kan gi henne noen opplevelser hun aldri vil glemme... Bare lydene hun kommer med er så erotiske og deilige at huden får nupper over hele kroppen. Flere par burde prøve dette for opplevelsen sin del, og oppdage at opplevelsen også gir ettervirkninger ved at begge er veldig rolige og har et smil i hele ansiktet - det fyrer opp sexlivet hjemme noe skikkelig, og det tar dermed vare på forhold og familie. Trekantsex er ikke fysisk farlig. Vår sexvenn bruker ikke kondom, men det er hennes valg og vi har av den grunn valgt å ha en sexvenn som er godt gift. Det eneste man MÅ tenke nøye igjennom FØR man gjør noe slikt, er dette med sjalusi. Man MÅ tåle å se jenta sette seg ned på en annen mann, eller at hun kysser ham osv. Tilsvarende blir det jo også om dere går for 2 jenter og 1 mann... hun MÅ tåle å se ham slikke den andre jenta eller pule henne... Det er fort å tro at man ikke vil bli sjalu, men det er farligere enn man skulle tro. Det å ha trekant og så bli sjalu er totalt idioti og vil ødelegge et forhold totalt - da er det bedre å holde kjeft om sjalusien, så går det nok over 😖
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #18 Skrevet 24. november 2019 7 timer siden, OssTo skrev: Vi har vært gift i over 10 år, og har et deilig sexliv som vi begge er VELDIG fokusert på å ta vare på. Vi er begge så kåte av natur at vi tror at dersom sexlivet går fløyten, så gjør også forholdet det - og DET skal ikke skje! Vi er anal-elskere begge to, samt leker litt med wetsex og forsiktig fisting i hennes anal. Vi ELSKER også veldig ofte mykt og sensuelt... Vi har en mannlig sexvenn vi treffer av og til for trekant, der hun får oppleve alt hun vil, f.eks dobbel anal, dobbel mus, sandwich, 4-hånds massasje av det frekke slaget, rimming, slikk-sug-svelg... Hun er den nydeligste og mest sensuelle kvinne jeg noen gang har møtt, og jeg forguder henne.. Det å la alle hemninger fare, anbefales på det sterkeste for begge to. En trekant 1 kvinne og 2 menn kan gi henne noen opplevelser hun aldri vil glemme... Bare lydene hun kommer med er så erotiske og deilige at huden får nupper over hele kroppen. Flere par burde prøve dette for opplevelsen sin del, og oppdage at opplevelsen også gir ettervirkninger ved at begge er veldig rolige og har et smil i hele ansiktet - det fyrer opp sexlivet hjemme noe skikkelig, og det tar dermed vare på forhold og familie. Trekantsex er ikke fysisk farlig. Vår sexvenn bruker ikke kondom, men det er hennes valg og vi har av den grunn valgt å ha en sexvenn som er godt gift. Det eneste man MÅ tenke nøye igjennom FØR man gjør noe slikt, er dette med sjalusi. Man MÅ tåle å se jenta sette seg ned på en annen mann, eller at hun kysser ham osv. Tilsvarende blir det jo også om dere går for 2 jenter og 1 mann... hun MÅ tåle å se ham slikke den andre jenta eller pule henne... Det er fort å tro at man ikke vil bli sjalu, men det er farligere enn man skulle tro. Det å ha trekant og så bli sjalu er totalt idioti og vil ødelegge et forhold totalt - da er det bedre å holde kjeft om sjalusien, så går det nok over 😖 Eller man kan droppe å ha trekant så ikke sjalusien ødelegger forholdet av at hun «MÅ tåle å se ham slikke den andre jenta eller pule henne». Anonymkode: 1c4f3...f23
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #19 Skrevet 24. november 2019 Her går det i perioder, kan gå en hel mnd uten sex for så å ha oss 3-4 ganger ei uke...tidsklemma tar oss, jobber til forskjellige tider og har små barn med forskjellige aktiviteter. Sexen vi har er helt «normal» sex...han kommer fort når han knuller meg så han bruker først god tid på å gi meg nytelse på andre måter som foreks.oralsex..det er himmelen det😁 Anonymkode: a2862...f79
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #20 Skrevet 24. november 2019 På 12.11.2019 den 17.08, Anonym bruker skrev: Jeg hadde ikke klart å ha sex med en mann med diger ølmage. Så jeg forstår det godt hvis en mann ikke klarer å ha sex med en kvinne som har est ut og fått strekkmerker. Det er ikke sexy med folk som lar seg forfalle. Anonymkode: 925d2...09b Viss det var mannen min som hadde lagt på seg hadde eg selvfølgelig klart og likt å ha sex med han trass i ølmage. Eg er saman med heile mannen og det som er inni er trass alt mykje viktigare enn korleis han ser ut. Syns ikkje det er sexy med folk som er så overflatiske eg. Anonymkode: 76e54...759
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #21 Skrevet 24. november 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Viss det var mannen min som hadde lagt på seg hadde eg selvfølgelig klart og likt å ha sex med han trass i ølmage. Eg er saman med heile mannen og det som er inni er trass alt mykje viktigare enn korleis han ser ut. Syns ikkje det er sexy med folk som er så overflatiske eg. Anonymkode: 76e54...759 Bifaller 100%. Anonymkode: 1c4f3...f23
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #22 Skrevet 24. november 2019 På 11.11.2019 den 17.02, Anonym bruker skrev: Hvis en har lagt på seg og fått strekkmerker så kan det være noe av forklaringen til hvorfor mannen ikke tenner på en lenger. Anonymkode: 925d2...09b Det kan godt hende, eller at mannen har lagt på seg det dobbelte, da kan det jo hende at kvinnen i forholdet ikke tennner lengre. Anonymkode: 6037c...59c
Anonym bruker Skrevet 24. november 2019 #23 Skrevet 24. november 2019 På 11.11.2019 den 17.16, Anonym bruker skrev: Du fikk med deg at jeg skrev, "noe", ikke sant? Anonymkode: 925d2...09b Ja. Men jeg syns likevel det er en helt ubrukelig påstand. Jeg fikk strekkmerker og har vært feit siden jeg var 16. Har allikevel liggi med mange menn som syns jeg er deilig. Det er en myte at menn skal ha stramme, veltrente damer. Du vet at feite damer også blir gravide, ikke sant? Anonymkode: 0ea9a...0f4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #24 Skrevet 25. november 2019 På 11.11.2019 den 17.02, Anonym bruker skrev: Hvis en har lagt på seg og fått strekkmerker så kan det være noe av forklaringen til hvorfor mannen ikke tenner på en lenger. Anonymkode: 925d2...09b Kan forstå det hvis en av partene er direkte fet, men strekkmerker kommer ikke bare av overvekt og graviditet, kan også være hormonellt. Mange normalt slanke tenåringer opplever dette, så det har ingenting med forfall å gjøre. Selv har jeg 5 kg for mye, og har strekkmerker, likevel har jeg et forhold til en flott mann som er langt yngre enn meg, han har en kropp de fleste menn kan drømme om, og et utseende som fortsatt tar pusten fra meg. Mange norske menn lar seg forfalle, ser ustelte ut, chabby klær, grå gusten hud med mørke poser under øynene osv, ikke rart andelen single menn over 40 øker. Likevel tror de at de har sjans på damer. Grøss Anonymkode: 58826...9f4
Anonym bruker Skrevet 25. november 2019 #25 Skrevet 25. november 2019 På 24.11.2019 den 9.32, Anonym bruker skrev: Viss det var mannen min som hadde lagt på seg hadde eg selvfølgelig klart og likt å ha sex med han trass i ølmage. Eg er saman med heile mannen og det som er inni er trass alt mykje viktigare enn korleis han ser ut. Syns ikkje det er sexy med folk som er så overflatiske eg. Anonymkode: 76e54...759 Enig med din måte å tenke på. Damen har lagt på seg litt, fått litt mage, noe jeg ikke synes er særlig pent, ikke hun heller. Men hun er min, og jeg blir også eldre. Elsker hele henne, og når det kommer til sex, aller mest, og like mye som alltid, den himmelsk deilige musa hennes. Anonymkode: 6d3f6...431
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå