Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #26 Skrevet 2. november 2019 Du vet ingenting om deres forhold. Og hennes versjon er garantert en annen en sønnens. Etter å ha lest her inne har jeg skjønt det er MANGE familier der ute som «ikke virker» Eksempel, min tante HATER kona til sønnen, de forsøkte i mange år men til slutt sa min fetter, enten begynner du å oppføre deg, eller så holder du deg borte. Hun furter nå på sjette året. Mot alle andre er min tante en engel, ingen andre kan forestille seg tante som en heks. Dessverre er hun dette mot sønnens kone. Jeg har sett henne i aksjon. Det er flott av deg å invitere henne, men gjør det selv en tjeneste og ikke fremstill sønnen som en idiot og deg en engel. Verden er ikke alltid så enkel. Anonymkode: 5dc14...e4b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #27 Skrevet 2. november 2019 Vi hadde også en slik nabo. Hun er død nå. Verdens hyggeligste dame. Bodde alene i 5-6 år etter at hennes mann døde. Jeg så aldri sønnen på de 10 årene foreldrene bodde her. Selv om jeg visste de hadde en sønn, de nevnte han ofte. Alltid med fine omtaler om han. Men han hadde nok med sin familie og så bor de 4-5 timer unna, sa de alltid. Aldri var de sure for at de ikke kom på besøk. Etter at hun også døde har sønnen flyttet inn her med sin asiatiske kone. Drit sure begge to, aldri hilser de heller. Vi kjøpte blomst for å si kondolerer første gang vi så han, men det angrer jeg veldig på. Nesten så han ble sur. «Jaja sånn er livet, ikke noe å gjøre med det» , var det eneste han sa. Jeg og mannen min ble så paffe begge to. Jada, en vet ikke hva slags forhold de har hatt gjennom livet, men sønnen har ikke noe sympati hos meg i hvertfall. Anonymkode: d316f...dee
Anonym bruker Skrevet 2. november 2019 #28 Skrevet 2. november 2019 Jeg er enig i at det er trist når familier "ikke virker", og at en eldre dame sitter ensom fordi forholdet til hennes eneste sønn ikke er noe greit. Jeg synes også det er fint at du liker henne og stiller opp for henne. Men jeg er enig i at du ikke kan dømme sønnen, du har bare hørt en side av saken, og saken kan være mye mer komplisert enn du har fått inntrykk av... Anonymkode: 09c29...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå