Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #26 Skrevet 31. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi han er sjefen din og det skaper bare klein stemning på arbeidsplassen. Er det et inntrykk du vil gi som nyansatt, til dine kollegaer, at du prøver å smiske deg inn hos sjefen deres? Anonymkode: 5c513...b68 Jeg jobber ikke der som fast ansatt, kanskje denne flørtingen kan bidra til å gi meg fast ansettelse? 😅 Det er jo ikke kleint, hvis det hadde vært kleint så hadde han ikke pratet med meg i det hele tatt. Enn hei, er alt bra jobb? Han står jo der i 10-15 min maks å jaller med meg. Hos de andre er han kanskje to min hei å hå. Anonymkode: 5321b...560
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #27 Skrevet 31. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg jobber ikke der som fast ansatt, kanskje denne flørtingen kan bidra til å gi meg fast ansettelse? 😅 Det er jo ikke kleint, hvis det hadde vært kleint så hadde han ikke pratet med meg i det hele tatt. Enn hei, er alt bra jobb? Han står jo der i 10-15 min maks å jaller med meg. Hos de andre er han kanskje to min hei å hå. Anonymkode: 5321b...560 Oi oi oi Det er kleint for dine kollegaer Anonymkode: 5c513...b68
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #28 Skrevet 31. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du kjørte på en lang rett strekning med 80 km fartsgrense, HI, og du så et modulvogntog komme rett mot deg i motsatt kjørefelt i minst samme høye fart - ville du da med vilje lagt bilen din over i modulvogntogets kjørefelt rett før dere møttes og fortsatt rett frem? Ikke det - vel, det er omtrent like smart det du holder på nå. Tror egentlig du bare er et dårlig troll, jeg, for alternativet er egentlig bare trist, så umoden som du gir inntrykk av å være. Anonymkode: 13bb6...e5c Nei, hadde ikke gjort det. Men forstår virkelig ikke hvorfor dere kritiserer meg så mye fordi jeg faktisk liker den flørtingen med sjefen? Hva så om han er sjefen? Han er fortsatt et menneske som meg og deg? Tenkt på det? Jeg gjør en bra jobb, i tillegg vi flørter? Hva er problemet? Ingen dør? Om de andre legger merke til det, å skal konfrontere meg med det så sier jeg bare «hæ, har du hørt om å være hyggelig»? Jeg er jo uansett en veldig hyggelig og omtenksom person, uansett om jeg flørter med sjefen eller ikke... en kollega som jobber der fast sa at sjefen vanligvis ikke rusler her så mye, eller prater med oss arbeidere... Men at nå plutselig har begynt med det. Altså, etter jeg startet Anonymkode: 5321b...560
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #29 Skrevet 31. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg jobber ikke der som fast ansatt, kanskje denne flørtingen kan bidra til å gi meg fast ansettelse? 😅 Det er jo ikke kleint, hvis det hadde vært kleint så hadde han ikke pratet med meg i det hele tatt. Enn hei, er alt bra jobb? Han står jo der i 10-15 min maks å jaller med meg. Hos de andre er han kanskje to min hei å hå. Anonymkode: 5321b...560 Uff, HI. Hvis dette er trolling er det virkelig dårlig trolling! Og hvis det mot all formodning ikke er trolling, da er det enda mye verre! Anonymkode: 13bb6...e5c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #30 Skrevet 31. oktober 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oi oi oi Det er kleint for dine kollegaer Anonymkode: 5c513...b68 Hvorfor det? Jeg er den yngste der, de andre kollegaene er rundt 45-57 år. Jeg er i trettiårene. Samme er sjefen. Sier seg selv at vi kommer bedre overens. Dessuten er de andre kollegene bare masete om jobb relaterte saker. Mens jeg og sjefen har normale samtaler. Anonymkode: 5321b...560
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #31 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Uff, HI. Hvis dette er trolling er det virkelig dårlig trolling! Og hvis det mot all formodning ikke er trolling, da er det enda mye verre! Anonymkode: 13bb6...e5c Det ER IKKE TROLL Anonymkode: 5321b...560
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #32 Skrevet 31. oktober 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, hadde ikke gjort det. Men forstår virkelig ikke hvorfor dere kritiserer meg så mye fordi jeg faktisk liker den flørtingen med sjefen? Hva så om han er sjefen? Han er fortsatt et menneske som meg og deg? Tenkt på det? Jeg gjør en bra jobb, i tillegg vi flørter? Hva er problemet? Ingen dør? Om de andre legger merke til det, å skal konfrontere meg med det så sier jeg bare «hæ, har du hørt om å være hyggelig»? Jeg er jo uansett en veldig hyggelig og omtenksom person, uansett om jeg flørter med sjefen eller ikke... en kollega som jobber der fast sa at sjefen vanligvis ikke rusler her så mye, eller prater med oss arbeidere... Men at nå plutselig har begynt med det. Altså, etter jeg startet Anonymkode: 5321b...560 Nei, slutt nå, du dummer deg virkelig ut med denne trollingen. Anonymkode: 13bb6...e5c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #33 Skrevet 31. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det ER IKKE TROLL Anonymkode: 5321b...560 I så fall synes jeg virkelig synd på deg. For om du ikke troller, da viser du at du er ekstremt umoden for din påståtte alder. I tillegg er du så uprofesjonell at det er... vel, pinlig er ikke en gang i nærheten av å være dekkende nok. Lykke til videre, trolling eller ei, jeg tror du trenger det uansett hva som er sannheten din... Anonymkode: 13bb6...e5c
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #34 Skrevet 31. oktober 2019 Seriøst, dere er kjipe! Jeg er jo betatt av han..... muligens..... men hva så? Så om jeg hadde skrevet at jeg var betatt av bussjåføren eller kasse mannen på coop, eller fastlegen da er det greit? Men ikke sjefen? Han er fortsatt et menneske. Faen feiler dere? Anonymkode: 5321b...560
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2019 #35 Skrevet 31. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: I så fall synes jeg virkelig synd på deg. For om du ikke troller, da viser du at du er ekstremt umoden for din påståtte alder. I tillegg er du så uprofesjonell at det er... vel, pinlig er ikke en gang i nærheten av å være dekkende nok. Lykke til videre, trolling eller ei, jeg tror du trenger det uansett hva som er sannheten din... Anonymkode: 13bb6...e5c Tror det er dere som ikke har fått noe i det siste Anonymkode: 5321b...560
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #36 Skrevet 1. november 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, hadde ikke gjort det. Men forstår virkelig ikke hvorfor dere kritiserer meg så mye fordi jeg faktisk liker den flørtingen med sjefen? Hva så om han er sjefen? Han er fortsatt et menneske som meg og deg? Tenkt på det? Jeg gjør en bra jobb, i tillegg vi flørter? Hva er problemet? Ingen dør? Om de andre legger merke til det, å skal konfrontere meg med det så sier jeg bare «hæ, har du hørt om å være hyggelig»? Jeg er jo uansett en veldig hyggelig og omtenksom person, uansett om jeg flørter med sjefen eller ikke... en kollega som jobber der fast sa at sjefen vanligvis ikke rusler her så mye, eller prater med oss arbeidere... Men at nå plutselig har begynt med det. Altså, etter jeg startet Anonymkode: 5321b...560 Ta det som et hint til at de andre har lagt merke til flørten deres. Få ting er pinligere å være vitne til enn en såkalt forbudt kontorflørt. Regn med at dere er tema i mange samtaler for tiden. Det er så kleint! Anonymkode: cf3c9...669
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #37 Skrevet 1. november 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det vanlig? At avdelings leder å sjefer drasser med seg kjerringene med på julebord? Anonymkode: 5321b...560 Ja. Både min mann og jeg har med hverandre på julebord. Anonymkode: ef3b5...cd7
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #38 Skrevet 1. november 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså, dere skjønner ikke. Jeg har ikke tenkt at det skulle bli noe mer, verken sex eller forhold. Jeg har mann og barn. Men, hvorfor ikke ha det litt gøy? Jeg får sommerfugler i magen når han er i nærheten eller når vi prater sammen. Vi har dyp øyekontakt osv. Vi lever jo bare en gang? Anonymkode: 5321b...560 Dersom det var så uskyldig som du vil ha det til hadde det betydd nada nix om han har kone eller ikke, faktisk ville det vært å foretrekke fordi det da er ett hinder mer som stopper det fra å gå lenger enn litt uskyldig flørting (no such thing btw, etter min erfaring) på jobb. Ta det fra meg som har hatt flere "uskydige" flørter på jobb opp igjennom, de har nesten uten unntak endt opp i mer enn det. Anonymkode: c7399...c78
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #39 Skrevet 1. november 2019 Folk er så sykt dårlige til stalkning. Sjekk Facebook? Instagram? 1881 for å se hvem som bor på adressen hans? Anonymkode: d2438...e42
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #40 Skrevet 1. november 2019 Om det hadde vært helt uskyldig hadde det vel ikke spilt noen rolle? Det jeg sitter igjen med er at du virker litt desperat etter oppmerksomhet, at du spinner videre på noe som kanskje ikke er noe mer enn i hodet ditt. Det er ikke sjarmerende eller noe sånt opp mot de andre kollegaene, det er pinlig. Anonymkode: f8f7b...fda
Anonym bruker Skrevet 1. november 2019 #41 Skrevet 1. november 2019 La det være fordi; de sommerfuglene blir ikke borte ved å møte han på de. Du er åpenbart interresert i noe annet enn en uskyldig flørt. De uskyldige flørtene er bare uskyldig for en stund, så blir det alvor, og en av dere blir såra og sint og det går utover jobben. Anonymkode: e5d7b...405
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå