Gå til innhold

Hvordan finne ut om sjefen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har samboer eller er gift? 

Anonymkode: 5321b...560

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør? 🤷‍♀️

Anonymkode: 7c3c1...6f5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Spør? 🤷‍♀️

Anonymkode: 7c3c1...6f5

Ja, men jeg har jo samboer selv. Det høres litt snodig at man spør sjefen «hei, forresten har du samboer? Har jobbet der i 1,5 mnd 🥴

Han har sagt selv at han har 1 barn, han vet også at jeg ha barn/mann. Men JEG må FINNE ut av dette. Men hvordan? 

hvordan ville du formulert setningen om du hadde spurt uten at jeg skal sette meg selv ned med spørsmålet?

(vi flørter på jobb, og er litt små betatt av han)

Skrevet

Du må være en skikkelig karrierekvinne. Å flørte med sjefen 👍

Anonymkode: 511a7...796

Skrevet

La det være... Du har jo mann skriver du 🤔

Anonymkode: ddadd...3b4

Skrevet

Slutt. Det er ikke lurt. 

Anonymkode: 9c1ec...1a3

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, men jeg har jo samboer selv. Det høres litt snodig at man spør sjefen «hei, forresten har du samboer? Har jobbet der i 1,5 mnd 🥴

Han har sagt selv at han har 1 barn, han vet også at jeg ha barn/mann. Men JEG må FINNE ut av dette. Men hvordan? 

hvordan ville du formulert setningen om du hadde spurt uten at jeg skal sette meg selv ned med spørsmålet?

(vi flørter på jobb, og er litt små betatt av han)

Vil du virkelig gå den veien? Hvorfor MÅ du vite det?

Anonymkode: 5c513...b68

Skrevet

Kan du ikke bare spørre hva slags yrke kona har eller noe? 

Anonymkode: 1710e...379

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vil du virkelig gå den veien? Hvorfor MÅ du vite det?

Hva mener du den veien? Det er ikke utroskap å flørte. ? Eller? Det er jo litt koselig og gøy. Har ikke tenkt å hoppe til sengs med han på julebordet akkurat 

Skrevet

Kan du ikke bare spørre hva slags yrke kona har eller noe? 

Anonymkode: 1710e...379

Jo, det var en bra ide. Kan jo spørre hva han har studert, å hvordan det hadde seg til at han havnet der havnet i dag. (I stillingen han har) avdelings leder. Også kan jeg tilføye, hva jobber kona med da? 🤣

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Slutt. Det er ikke lurt. 

Anonymkode: 9c1ec...1a3

Why?

Skrevet

Du må være en skikkelig karrierekvinne. Å flørte med sjefen 👍

Anonymkode: 511a7...796

Ehm, som om ikke du har noen gang flørtet med sjefen din eller kollega

Skrevet

La det være... Du har jo mann skriver du 🤔

Anonymkode: ddadd...3b4

Ja, og?

Skrevet

Spør han om kona blir med på julebordet i år...

Anonymkode: ef3b5...cd7

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva mener du den veien? Det er ikke utroskap å flørte. ? Eller? Det er jo litt koselig og gøy. Har ikke tenkt å hoppe til sengs med han på julebordet akkurat 

Men det er jo en grunn til at du vil vite om han har kone eller samboer, hvorfor er det viktig å vite hvis det bare er litt uskyldig flørt?

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spør han om kona blir med på julebordet i år...

Anonymkode: ef3b5...cd7

Er det vanlig? At avdelings leder å sjefer drasser med seg kjerringene med på julebord?

Skrevet

Er det vanlig? At avdelings leder å sjefer drasser med seg kjerringene med på julebord?

Er det deltidsjobb etter skoletid du har fått deg? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok ganske vanlig at avdelingsledere (ett ord) OG (ikke å) sjefer TAR MED SEG KONENE sine på julebord ja.

Anonymkode: dd8b5...800

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nok ganske vanlig at avdelingsledere (ett ord) OG (ikke å) sjefer TAR MED SEG KONENE sine på julebord ja.

Anonymkode: dd8b5...800

Jaja, du måtte vel henge deg i skrivefeilene mine? Var ikke noe nytt.... snille menneske 

Skrevet
1 time siden, *Miss Marple* skrev:

Er det deltidsjobb etter skoletid du har fått deg? 

Nei, heltidsjobb 

Skrevet

Men det er jo en grunn til at du vil vite om han har kone eller samboer, hvorfor er det viktig å vite hvis det bare er litt uskyldig flørt?

Jeg vet ikke selv hvorfor jeg vil vite det.. eller jo, om han har kone da så betyr jo det at flørten fra hans side er heller ikke så uskyldig ?

Skrevet

Jeg vet ikke selv hvorfor jeg vil vite det.. eller jo, om han har kone da så betyr jo det at flørten fra hans side er heller ikke så uskyldig ?

Hva så, hold deg unna sjefen din. det blir bare kleint.

Skrevet

Hva så, hold deg unna sjefen din. det blir bare kleint.

Altså, dere skjønner ikke. Jeg har ikke tenkt at det skulle bli noe mer, verken sex eller forhold. Jeg har mann og barn. Men, hvorfor ikke ha det litt gøy? Jeg får sommerfugler i magen når han er i nærheten eller når vi prater sammen. Vi har dyp øyekontakt osv. Vi lever jo bare en gang?

Skrevet

Hvis du kjørte på en lang rett strekning med 80 km fartsgrense, HI, og du så et modulvogntog komme rett mot deg i motsatt kjørefelt i minst samme høye fart - ville du da med vilje lagt bilen din over i modulvogntogets kjørefelt rett før dere møttes og fortsatt rett frem?

Ikke det - vel, det er omtrent like smart det du holder på nå.

Tror egentlig du bare er et dårlig troll, jeg, for alternativet er egentlig bare trist, så umoden som du gir inntrykk av å være.

Anonymkode: 13bb6...e5c

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Altså, dere skjønner ikke. Jeg har ikke tenkt at det skulle bli noe mer, verken sex eller forhold. Jeg har mann og barn. Men, hvorfor ikke ha det litt gøy? Jeg får sommerfugler i magen når han er i nærheten eller når vi prater sammen. Vi har dyp øyekontakt osv. Vi lever jo bare en gang?

Fordi han er sjefen din og det skaper bare klein stemning på arbeidsplassen. Er det et inntrykk du vil gi som nyansatt, til dine kollegaer, at du prøver å smiske deg inn hos sjefen deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...